iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/9965-itunes-herkent-iphone-niet.html)

emphasiz 24-03-08 22:36

iTunes herkent iPhone niet
 
ik zit met een probleem als ik mijn iphone aansluit op mijn macbook met leopard opent hij wel iphoto en laat hij de foto's zien die er op staan maar itunes herkent de iphone niet waardoor ik er geen muziek meer op kan zetten. wat is het probleem? kan iemand mij helpen. Hij heeft het hiervoor wel gedaan toen ik nog panther had maar heb hem sinds gisteren geupdated en nu doet hij het niet meer.

groet emphasiz

Grample 24-03-08 22:51

Heb je wel de nieuwste versie iTunes ? Even Software Update runnen...

emphasiz 25-03-08 23:22

ik heb de update gerund maar helpt nog steeds niet.
Iphoto laat wel de fotos zien die op de iphone staan maar itunes doet niks...
wat zou ik doen? Help!!

apoZ 25-03-08 23:39

Probeer eens een andere kabel/pc/mac/iphone....

truckdiver 26-03-08 08:07

kijk hier eens op de apple site
iPhone: Not recognized in iTunes for Mac OS X

bartnop 10-04-08 12:03

Ik heb precies hetzelfde probleem. Met Panther werkte alles als een speer. Gisteren Leopard erop gezet en nu herkent iTunes de iPhone niet meer. Bij Archief> staat ook niet meer "synchroniseer iPhone". Alles al geprobeerd, niets werkt. Apple zegt er ook niet veel over. Herstarten adviseren ze, maar dat werkt ook niet.

Iemand een oplossing?

Bart.

bartnop 10-04-08 14:48

Ik ben er uit hoe het moet. Download nogmaals iTunes. Doe een aangepaste installatie en kies alleen de software voor telefooncommunicatie. Bovenste vinkje. Daarna pakt ie hem weer en werkt alles als normaal.

Succes.

Bart.

jerry nasa 11-06-09 08:19

itunes 8.2 herkent iphone niet
 
Na update Itunes 8.2 herkent Itunes mijn Iphone 3g (legaal) niet meer. Kan dus niet meer syncen. hellup?

wann0 11-06-09 19:25

Hier hetzelfde probleem, heb echter wel gister OS 3.0 GM erop gezet en net de ipcc voor tethering, daarna de oude itunes beta eraf en via de apple site de nieuwe itunes erop...maar hij wil niet syncen. Is er iemand met een oplossing voor dit probleem?

Xinchou 11-06-09 20:14

Dit probleem had ik ook. Echter, na 3 keer herinstalleren deed iTunes wel weer normaal...

akron_007 14-06-09 21:34

ik heb datzelfde probleem, ik krijg geen muziek op mijn iphone meer sinds er 3.0 op staat

manuelk 15-06-09 11:14

ik had ook zo iets, pas na 5 min herkende tunes mijn phone.

akron_007 15-06-09 17:30

bij mij wou ie gewoon geen muziek/filmpjes syncroniseren, heb het kunnen oplossen door eens te restoren, en dan de reserve kopie er opnieuw op te zetten, probleem opgelost ... ik draai dus nu probleemloos de Firmware 3.0 :D

roef 16-06-09 23:20

Hier hetzelfde probleem, en is erg vervelend. Probeerde dan maar te 'downgraden' naar 8.1.1, opgesnord via oldapps.com, maar dat was tevergeefs, ook die versie van itunes beweert nu mijn iPhone niet te kunnen identificeren (moest nota bene eerst de library deleten, want die was ook geupgrade en dus niet meer leesbaar door 8.1.1). Heel erg vervelend, aangezien ik de agenda functie ook voor mijn werk nodig heb, en die nu dus ook niet kan synchroniseren met Outlook :mad: Hoop dat die koekebakkers bij Apple snel met een patch komen, anders zie ik mij nog genoodzaakt terug te switchen naar mijn oude mobiel...... Net overigens wel één keer mijn iPhone weer zichtbaar gehad in iTunes, maar krijg dat niet meer gereproduceerd. Dit zuigt.

roef 18-06-09 10:43

Okee, oplossing ontdekt voor het probleem: eerst je iPhone aansluiten, dan pas iTunes opstarten. Beetje suf, maar in ieder geval herkent iTunes de telefoon weer.

Roef

mr_animal 22-06-09 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartnop (Bericht 96294)
Ik ben er uit hoe het moet. Download nogmaals iTunes. Doe een aangepaste installatie en kies alleen de software voor telefooncommunicatie. Bovenste vinkje. Daarna pakt ie hem weer en werkt alles als normaal.

Succes.

Bart.

jammer maar helaas voor mij , bij mij heeft ie dit probleem sinds een paar weken geleden alles ging perfect en opeens vond itunes mijn iphone 2G nietmeer :s ik kom er echt gek van want ik kan niets meer van muziek op men iphone zetten :s heeft er iemand een oplossing?

Grtz

tru 22-08-09 23:18

itunes 8.2 (mac) herkent iphone niet meer en hangt
 
ja, ik heb alle vorige threads gelezen, maar geen oplossing.
HOE LOS IK DIT OP??:confused:
Kan het ook aan de kabel liggen? (maar heb al twee verschillende geprobeerd, maar geen verbetering)
heb itunes al drie keer opnieuw geïnstalleerd
(weet iemand hoe ik aan bijv. itunes 8.0 voor mac kom??)

ja, als ik de iphone loskoppel doet itunes het weer....

tips aub!! AUB

imac 2.93 GHZ intel 4gb 10.5.8

Timmeh_ 22-08-09 23:42

Gebruik je de USB-poort in het toetsenbord? Zo ja, gebruik dan de USB-poort aan de achterkant van je iMac.

tru 23-08-09 00:10

dank voor de snelle tip,
maar ik heb echt alle tips die hier op t forum staan en bij apple uitgeprobeerd...
alle poorten geprobeerd, zonder andere usb apparaten, met andere..

ik heb een aantal taalinstellingen van het mac system verwijderd...
zou dat de storing kunnen veroorzaken?
dat is eigenlijk het enige dat veranderd is..

toch dank, en goede avond

trudi

ButcherJF 23-08-09 06:51

Kun je nog 'terug' mbv Timemachine? Ik heb geen Mac, maar geloof dat het zo heet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.