//

Foto's synchroniseren met iPad 2

Foto's synchroniseren met iPad 2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraagje over mijn iPad 2. Ik heb sinds kort dus een iPad 2 (waar ik overigens héél blij mee ben) maaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-11, 21:00
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard Foto's synchroniseren met iPad 2

Hallo,

ik heb een vraagje over mijn iPad 2. Ik heb sinds kort dus een iPad 2 (waar ik overigens héél blij mee ben) maaar nu komt het probleem, ik wil dus mijn foto's synchroniseren maar dat werkt dus niet goed. Ik hoef ze niet allemaal en heb dus geselecteerd de optie: Geselecteerde mappen. Maar als ik dan de mappen ga aanvinken en dan synchroniseer, dan zet hij ze er niet op :S het enige wat hij doet is ; fotobibliotheek analyseren en dan houdt hij er mee op. Met als gevolg, geen foto's op de ipad..
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Groet,
Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-11, 13:04
Arieontravel Arieontravel is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Spaarndam
Berichten: 3
Standaard

Hey Tom...heb hetzelfde probleempje ...ben echter een newby op iPad...dus.. Ja wel geiintresseerd in oplossingen...
Heb trouwens ook problemen om m,n foto,'s te plaatsen op m,n weblogs...en op. Facebook...
Het gaat wel via mypad+ voor favebook...maar dan kan ik alleen maar foto voor foto uploaden....
Mischien dat iemand hier een oplossing voor heeft..
  #3  
Oud 01-10-11, 14:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Gebruik eens de app photosync, dat kost 1.59 euro maar als je het op de correcte manier doet dan kan je alleen de foto's dus aanvinken die je wil overzetten van pc naar je ipad of van je ipad naar pc, gewoon effe testen en doen en de uitleg volgen die er opstaat als je de app opent en dat moet wel lukken, ik ben er tevreden van.

Via itunes werken met films en foto's raad ik niemand aan, ik heb er zelf meer klodden mee dan wat anders, doet niet hetgeen ik echt wil .
  #4  
Oud 01-10-11, 18:25
Arieontravel Arieontravel is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Spaarndam
Berichten: 3
Standaard

Tnx APO...maar het gaat me meer om mijn foto,'s die ik op m,n iPad galary staan, op m,n Facebook profile te uploaden..
  #5  
Oud 01-10-11, 19:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arieontravel Bekijk bericht
Tnx APO...maar het gaat me meer om mijn foto,'s die ik op m,n iPad galary staan, op m,n Facebook profile te uploaden..
Ik merk ook dat dat blijkbaar niet gaat dat je zo naar je foto's kan gaan op je ipad, vind ik zelf maar raar omdat dat bij de iphone wel meteen gaat.
  #6  
Oud 01-10-11, 20:30
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Bij mij is het inmiddels gelukt, heb de ene map die ik er niet op wou hebben wegggezet naar documenten en de andere twee mappen foto's uit gehaald en gewoon in foto bibliotheek gezet en dan in itunes gekozen voor de hele bibliotheek afbeeldingen, beetje omslachtig maar het heeft gewerkt! Zou verder niet weten hoe foto's te uploaden naar facebook profiel aangezien ik geen facebook heb maar twitter;p succes ermee!
  #7  
Oud 02-10-11, 23:56
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Het kan ook een rechten probleem, waardoor je de foto's niet over kon zetten.
Lees ook eens hier
  #8  
Oud 03-10-11, 00:14
tommetje138 tommetje138 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 72
Standaard

Ik denk het eerlijk gezegd niet, heb namelijk m'n eigen laptop en niemand anders dan ik zit erop. Maar wat wel is , is dat bij de foto's die ik er voornamelijk op wou hebben, en die er niet meteen opkwamen, een soort van slotje op zat (Windows).. Had de foto's van dropbox, dus weet niet of het daar aan kan liggen? Heb ze er wel opgekregen maar niet als aparte map.
  #9  
Oud 11-12-11, 14:33
menmsmit menmsmit is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard foto's van pc naar ipad2 overzetten

Hallo,

Ik heb sinds kort een ipad2 en nu wil ik mijn foto's die ik op mijn pc heb staan overzetten naar mijn ipad in verschillende mappen.
Hoe doe ik dat? Ik ben echt geen computerwonder dus het moet op een simpele manier gebeuren.
  #10  
Oud 11-12-11, 15:32
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Staat al op dit forum:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ad-zetten.html

Overigens kun je beter even Googlen... "foto's op iPad" en je krijgt een schat aan oplossingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone freestyle4all iTunes 9 31-08-11 00:03
iPad: foto's synchroniseren met pc jaha01 iPad algemeen 0 09-08-10 16:07
foto's synchroniseren met iTunes 9 Shorty007 iTunes 3 14-09-09 15:54
Windows: probleem met foto's synchroniseren Grobbie iTunes 1 26-08-09 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.