iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Iphone reservekopie (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/99840-iphone-reservekopie.html)

pvdleur 03-10-11 21:42

Iphone reservekopie
 
Ik sta op het punt om mijn windows laptop en Iphone op straat te gooien, maar wellicht is het toch slimmer om hier gewoon een vraag te stellen... :(

Bij ons thuis gaan we een grote wisseltruc toepassen: Vriendin heeft nieuwe macbook pro, ik krijg haar windows laptop en mijn windows laptop gaat naar mijn schoonvader.

Nu hebben mijn vriendin en ik allebei een Iphone die we willen gaan koppelen aan onze nieuwe laptops. Allebei dus de apps op een harde schijf gekopieerd en Itunes reservekopieën laten maken... Tot zover geen probleem en heb ik handige handleidingen kunnen vinden hier op het forum.

Maar... Ik kan nergens mijn reservekopie vinden om ook naar de harde schijf te kopieren. Op meerdere plekken hier op het forum wordt verwezen naar :

Windows Vista and Windows 7: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

Leuk, echter niet op mijn PC. Itunes zegt netjes dat er net een reservekopie is gemaakt, maar bovenstaande locatie bestaat bij mij niet. Ik heb Vista, maar geen mappen op mijn computer met in de naam iets van Apple, appdata, backup oid... Ook in Itunes kan ik niet zien waar dat bestand precies staat.

Iemand een tip waar ik moet zoeken, hoe ik moet zoeken en hoe ik de reservekopie zo makkelijk mogelijk op mijn harde schijf krijg?

Alvast hartelijk dank voor de hulp!!!!

KvdS 03-10-11 23:09

Heb je ook de instelling zo staan dat je verborgen mappen kan zien?

yingie 03-10-11 23:13

Jouw reservekopie staat op je oude laptop, denk ik? En zoek je op de C:/-schijf?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 23:14 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 709528)
Heb je ook de instelling zo staan dat je verborgen mappen kan zien?

Ik weet dat je op Mac OS X verborgen mappen zichtbaar kan maken, maar weet niet of dat in Windows kan.

KvdS 03-10-11 23:16

ja dat kan ook op een PC.

yingie 03-10-11 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 709532)
ja dat kan ook op een PC.

Dan is dat wellicht de oplossing... hoop ik dan maar ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 23:23 ----------

Volgens een forum-bericht kun je de locatie ook invoeren in de adresbalk?

\Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2011 om 23:24 ----------

Ben niet zo'n Windows-expert ;-)

pvdleur 03-10-11 23:29

Zo... de laptop van straat gehaald, losgeraakte toetsen teruggestopt, accu teruggeplaatst en... verborgen bestanden weergeven was inderdaad de oplossing! Thanks!!! Weer een tevreden klant op het iphoneclub forum! :-)

yingie 03-10-11 23:33

Mooi! Veel plezier maar weer ;-)

XIII 03-10-11 23:40

Fijn dat het is opgelost!

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.