iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Nieuwe 4S al in gebruik. Wie nog meer? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/101069-nieuwe-4s-gebruik-wie-meer.html)

debroei 15-10-11 21:18

Bevalt prima, enige minpuntje is dat de hoesjes niet meer passen.heb een switchseasy case. Die past niet meer. De geluid en trilknop verschillen enkele mm.
Dus dat is jammer. 64gb is yoch wel prettige (overbodige)luxe.

apotheosis 15-10-11 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 717832)
Berlijn heeft geen officiële Applestore :D

Mijn iPhone 4s gisteren in Oberhaussen gehaald. Was inderdaad Chaos, maar het wachten waard. Mooie update van de iPhone4 :)
Snelheid is verbluffend, mooie foto's en siri is erg grappig. Maar goed, nu test je het, maar ga je het echt gebruiken? Misschien als het in het Nederlands is.


Heb het topic even verplaatst naar de chat, daar is dit topic beter op zn plaats.

Ik heb al alle iphones gehad en tis de 1ste keer ik zo'n miserie heb nu,ppff, iphone 4s 32gb heb ik sinds paar uur geleden.

En deathgrip helaas niet opgelost, tis me al 2keer gelukt op zelfde plaats als iphone 4 ik ervoor kan zorgen signaal zakt en geen service heb. lol.

Aipet 16-10-11 08:56

Heeft er iemand het idee wat siri als data verbruikt ?
Ik heb interesse om een iphone 4s te kopen maar mijn abonnement laat niet al te veel data toe !

Davidduzy 16-10-11 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aipet (Bericht 718006)
Heeft er iemand het idee wat siri als data verbruikt ?
Ik heb interesse om een iphone 4s te kopen maar mijn abonnement laat niet al te veel data toe !

Bij mij niet veel aan data, wel veel batterij!

apotheosis 16-10-11 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 718109)
Bij mij niet veel aan data, wel veel batterij!

Gij soms geen idee hoe het komt ik geen mails kan sturen? Ik kan ze wel ontvangen, heb yahoo.
Op ipad op dezelfde manier ingegeven 2dagen ervoor en op deze geen enkel probleem terwijl ik nocthans op dezelfde manier alles heb ingegeven, zeer raar.

Davidduzy 16-10-11 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 718120)
Gij soms geen idee hoe het komt ik geen mails kan sturen? Ik kan ze wel ontvangen, heb yahoo.
Op ipad op dezelfde manier ingegeven 2dagen ervoor en op deze geen enkel probleem terwijl ik nocthans op dezelfde manier alles heb ingegeven, zeer raar.

staat dat yahoo adres ingesteld bij mail als het adres waarvan je ook wil verzenden? Ik had dat probleem vorig jaar dat ik alles kon ontvangen maar als ik stuurde was het van mijn unief mail, en daar kon ik niet mee verzenden :)

apotheosis 16-10-11 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 718123)
staat dat yahoo adres ingesteld bij mail als het adres waarvan je ook wil verzenden? Ik had dat probleem vorig jaar dat ik alles kon ontvangen maar als ik stuurde was het van mijn unief mail, en daar kon ik niet mee verzenden :)

Heb naar yahoo een mailke gestuurd :).

Marcel-VR6 19-10-11 13:57

Mijn batterij gaat wel heel snel leeg!
Ook na het uitschakelen van een paar batterijvreters.

Davidduzy 19-10-11 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel-VR6 (Bericht 720513)
Mijn batterij gaat wel heel snel leeg!
Ook na het uitschakelen van een paar batterijvreters.

Double that...

Marcel-VR6 19-10-11 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 720635)
Double that...

Ik kan je opmerking even niet plaatsen..

Davidduzy 19-10-11 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel-VR6 (Bericht 720661)
Ik kan je opmerking even niet plaatsen..

bij mij ook :p

Sjaakafhaak 20-10-11 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel-VR6 (Bericht 720661)
Ik kan je opmerking even niet plaatsen..

volgens mij bedoeld second that.. ofwel heb ik ook...

NH2505 20-10-11 14:07

Iemand last van geel (of geler) scherm (in vergelijking met de gewone 4). Zou blijkbaar in US voor velen een probleem zijn...

arjan95 20-10-11 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 721156)
Iemand last van geel (of geler) scherm (in vergelijking met de gewone 4). Zou blijkbaar in US voor velen een probleem zijn...

Is niet erg, komt omdat het scherm nog pas net gefabriceerd is. Over een paar dagen is het weg

apotheosis 20-10-11 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 721245)
Is niet erg, komt omdat het scherm nog pas net gefabriceerd is. Over een paar dagen is het weg

Niet altijd, ik heb het bij de 4 voorgehad en ging niet weg.

NH2505 20-10-11 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 721317)
Niet altijd, ik heb het bij de 4 voorgehad en ging niet weg.

Inderdaad, bij velen blijft het fenomeen (yellowgate genaamd) aanhouden, de reacties zijn niet positief over dit probleem, kun je via deze link nalezen:

https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
:confused:

apotheosis 20-10-11 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 721348)
Inderdaad, bij velen blijft het fenomeen (yellowgate genaamd) aanhouden, de reacties zijn niet positief over dit probleem, kun je via deze link nalezen:

https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
:confused:

Bij mij was het aan de linkerbovenkant maar had er nie zoveel last van en heb het dan zo gelaten, dat heeft geen invloed op de prestaties van je iphone enz....
Maar degene die willen en nog garantie hebben kunnen een nieuwe vragen (gratis).

JailbreakerPro 22-10-11 21:18

Ik heb vandaag de 16gb Zwart besteld zo blij levering op 7 tot 15 november. Maar hij dan wel met mijn kpn abbo toch

kommer1967 02-11-11 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aipet (Bericht 718006)
Heeft er iemand het idee wat siri als data verbruikt ?
Ik heb interesse om een iphone 4s te kopen maar mijn abonnement laat niet al te veel data toe !

Kijk hier eens: Siri verbruikt gemiddeld 63 KB per bericht - iPhone - iPhoneclub.nl

miekanos 02-11-11 16:16

De rand van mijn 4S home button voelt erg scherp aan, mn de bovenkant. Ben ik de enige of zijn er meer die dat hebben? Vind het erg onprettig aanvoelen en de home button gebruik je toch wel heel erg veel...
Mijn iPhone 4 had dat niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.