//

Klacht klantenservice Apple

Klacht klantenservice Apple discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik maak deze topic omdat ik een raad zou willen van jullie mbt indienen van een klacht. Hoe zou ik dat het beste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 19:01
raza raza is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Angry Klacht klantenservice Apple

Beste leden,

Ik maak deze topic omdat ik een raad zou willen van jullie mbt indienen van een klacht. Hoe zou ik dat het beste kunnen doen? Telefonisch 3 keer geprobeerd maar kwam maar niet tot een oplossing telkens was ik 30 min kwijt aan de telefoon.

Mijn klacht: Heel kort samen gevat:

Ik heb een vervangende ipod touch 2G 8GB toegestuurd gekregen dit gebeurde na heelveel pogingen.

Mijn ipod touch was defect na paar keer omgeruild te zijn werd mijn probleem niet verholpen. Uiteindelijk kreeg ik contact met customer relation. Die zouden ervoor zorgen dat mijn ipod touch 2G zou omgeruild worden met nieuwe Ipodtouch 2g. Echter werd dit niet gebeurd. Ik belde erachter na.. Dit was niet gebeurd omdat er iets mis ging. Weer werd er een nieuwe aanvraag gedaan voor vervanging van Ipod touch 2g. Na paar dagen niet ontvangen te hebben belde ik customer relation op met de vraag waar mijn product bleef. Mijn product werd niet tot vervanging aangevraagd omdat er mis communicatie was binnen Apple. Hierop beloofde het Hoofd van Customer relation mij een nieuwe generatie (Ipod touch 3g) op te sturen omdat er mis communicatie was.

Paar weken terug probeerde ik mijn ipod touch te updaten maar echter lukte me dat niet kreeg telkens de melding dat mijn ipod niet geschikt was voor desbetreffende ios.

Meteen stuurde ik een email naar customer realtion maar kreeg echter tot heden nooit een antwoord op mijn mail.

2 weken terug belde ik hun op en kreeg een collega van customer relation aan de lijn die beweerde dat er nergens in het systeem staat dat ik een ipodtouch 3g zou ontvangen ipv 2g. Daarnaast vroeg hij of ik week later terug zou willen bellen zodat ik met desbetreffende persoon kan spreken die de laatste melding in systeem had aangemaakt.

Nou belde ik vandaag terug en kreeg ik zelfde persoon als 2 weken terug aan de lijn. Hij was vandaag wat beter naar mijn verhaal aan het luisteren. en vroeg aan zijn collega of het klopte. Na dat vroeg hij op hij mij kon terug bellen zodat hij kan checken welke modelnummer (2G of 3G) laatst werd aangegeven voor het omruilen van Ipod touch. Toen ik werd terug gebeld kreeg ik te horen dat wij omruilen met zelfde soort product. Dus wat ik zeg klopt niet omdat toen ipod touch 3G -> 8GB versie niet bestond en nog steeds niet bestaat. Vervolgens maakte ik er op een aanmerking van op internet staat iTouch 3g 8gb wel te koop dus hij bestaat echter wel. Hij probeerde mij voor het gek te houden.. Ook maakte hij een opmerking van je komt na 2 jaren achter dat je een 2G heb ontvangen ipv 3G. Waarop ik reageerde dit ben ik erachter gekomen doordat ik mijn ipod touch onlangs wou update naar IOS 5.0. De gesprek gesprek tussen apple en mij viel heel even stil.

Nadat hij paar onzin opmerkingen had gemaakt werd ik boos en vroeg ik NOG steeds vriendelijk of ik supervisor of manager van customer relation kon spreken. 2 weken terug zei deze persoon nog dat ze geen Customer relation manager hadden.. En vandaag zegt hij we hebben alleen engels sprekende Customer Relation manager daarnaast zegt hij ook dat zei in Ierland gevestigd zijn. Gek toch een Customer service van Nederland die een maanger heeft die geen Nederlands spreekt?!? Hierop vraag ik of hij dit via email kon bevestigen dat ik niet doorverbonden kan worden naar Customer Relation Manager omdat hij/zij alleen engels sprekend is, en ook omdat het niet mogelijk is... Als klant van apple zijnde heb ik het recht om te weten waarom ik niet doorverbonden kon worden. Nadat ik mijn vraag herhaald had: Ik wil hier een goed oplossing voor begon hij op een harde toon tegen zijn klant te praten! Uiteindelijk heeft hij het telefoon opgehangen.

Beetje lang verhaal maar dit is nog samengevat. Ik zou graag van jullie ideeën willen wat ik eigenlijk hiermee zou kunnen doen? hoe zou ik dit hard kunnen aanpakken? Mijn excuses voor hier een daar wat spellingsfouten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 11:39
Ko3n Ko3n is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 49
Standaard

Hoeveel jaar is het dan uiteindelijk geleden dat je die zogenaamde 3g zou ontvangen hebben?
als dat werkelijk 2 jaar is,
dan vrees ik dat je bitter weinig kan doen.

Als je ook van die ruil van 2g <-> 3g niets op papier hebt,
dan ken je volgens mij niets doen.

(ook vrij raar dat apple wegens interne miscommunicatie plotseling jou een 3g gaat opsturen).

Ik vind het maar een raar verhaal om zo maar over te oordelen...
enige wat ik zo kan bedenken zijn aangetekende brieven versturen...
Reageren

Labels
apple, ipod touch, schandalig!, service



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klantenservice zakelijk T-Mobile Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 5 25-09-10 09:14
T-mobile klantenservice #fail blerf Odido (T-Mobile) 1 28-06-10 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.