//

Windows Mobile 6.1

Windows Mobile 6.1 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Windows Mobile 6.1 – New Windows Mobile Software for Pocket PC and Smartphone Toch frapant om te zien hoe goed er tegewoordig wordt gekeken naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-08, 21:47
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard Windows Mobile 6.1

Windows Mobile 6.1 – New Windows Mobile Software for Pocket PC and Smartphone

Toch frapant om te zien hoe goed er tegewoordig wordt gekeken naar de mogelijkheden van de iPhone.

De gevestigde namen in de mobile OS markt hebben de standaard gevonden zo blijkt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-08, 21:49
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik heb vanmiddag een zakelijke WM6 phone gehad, wat een drama ding
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 01-04-08, 21:51
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Tsja... tis net als je met een Mac werkt en je terug moet naar Windows (heb het niet eens over Vista... wat een draak)... wat een drama. Zouden we verwend zijn ??
  #4  
Oud 01-04-08, 21:55
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Als ik een nummer wil tikken dan druk ik zelfs de verkeerde in omdat het allemaal zo dicht op elkaar zit. En om nog maar te zwijgen over de internet toegang.
De enige reden dat ik hem nu gebruik is vanwege de mogelijkheid van TomTom.
Thats it. En dat kan zelfs zonder sim-kaart
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #5  
Oud 14-04-08, 16:33
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Ik ken dat.. ik heb mijn MDA Vario-nogwat ook alleen nog maar voor Tomtom in gebruik. Zodra er een iPhone komt met een fatsoenlijke navigatie-oplossing verdwijnt die vreselijke WM phone in de prullenbak.
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows Mobile DertKesh iPhone algemeen 6 12-04-09 18:34
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37
Windows Mobile VS OS X borgqueenx Chat en geruchten 7 26-04-08 23:40
kalender op springboard als in windows mobile TimL iPhone algemeen 2 04-01-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.