iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPad 2 met kerst of iPad 3 in april? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/105432-ipad-2-kerst-ipad-3-april.html)

DjRobin2 28-11-11 16:03

iPad 2 met kerst of iPad 3 in april?
 
Wat schrok ik toen mijn vader zei dat hij mij en mijn broer een iPad cadeau wou doen...!
Het enige nadeel: het is alweer bijna december en 2012 staat voor de deur. Is het dan niet ongelofelijk pijnlijk dan na een maand de iPad 2 te hebben de iPad 3 te zien shinen in de winkel?

Ik mag er een, maar wanneer is mijn keus.
Wat wordt het? Kerst of april (aangezien dit de verwachtingen zijn)

Beech43 28-11-11 17:15

Ik zou nog even wachten, want er komt nog wel een iPad4, en 5 en 6 en......;);)

Reckimo 28-11-11 18:02

Zoiezo wachten. Ga dan meteen voor de beste. Anders heb je net een nieuwe en loop je een maand weer achter met "een slechtere". Wie weet heeft de nieuwe iPad wel veel betere functies, etc. Gewoon wachten andres heb je zoiezo spijt want iPad 3 word zoiezo stukken beter.

Guest-20180925190238 28-11-11 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo (Bericht 740763)
Gewoon wachten andres heb je zoiezo spijt want iPad 3 word zoiezo stukken beter.

Vertel eens? Wat wordt er allemaal beter in de iPad 3? Weet je eventueel ook wat er nog beter gaat worden in de iPad 4?

Reckimo 28-11-11 18:07

Dat is natuurlijk nog moeilijk te zeggen, maar als je ipad 1 en ipad 2 vergelijkt is het zeker de moeite waard voor 1 maand te wachten. Hij gaat 2x zo snel toch en betere resolutie? Wie weet komt er in de nieuwe ook wel Siri in. En ik verwacht wel wat spectaculairs in de nieuwe iPad, aangezien ze de concurrentie voor willen zijn. Misschien is het even moeilijk, maar een maandje wachten is het zoiezo waard. Als je er 1 neemt, ga dan meteen voor goed in plaats van "oud". toch?

Yzord 28-11-11 18:14

Moeilijk gedoe allemaal..ik heb nog net zo veel schik met mijn iPad als met mijn iPad2. En zo kan je wel blijven speculeren, want ja als de iPad3 komt, dan komt er ook een iPad4.

Harley4 28-11-11 18:24

Ipad 1 heeft toch wel beperkingen tov 2, oa het niet goed kunnen verwerken van mpeg4 streams. Wat de ipad 2 wel weer kan. Nieuw is altijd beter.

XIII 28-11-11 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo (Bericht 740768)
En ik verwacht wel wat spectaculairs in de nieuwe iPad, aangezien ze de concurrentie voor willen zijn.

Keiharde cijfers tonen keer op keer aan dat Apple met de iPad (2 en 1) al mijlenver voor ligt op de concurrentie.

Zo zeer dat je eerder van een "iPad markt" dan "tablet markt" kunt spreken...

Reckimo 28-11-11 19:38

Ja klopt XIII, geloof dat de ipad eerst 75% procent van de tabletmarkt in bezit nam, en nu iets van 60%. Maar dat kan ik niet zeker zeggen, maar wel in iets van die richting.
Maar om deze stand van zaken te houden, neem ik wel aan dat ze weer iets spectaculairs in de ipad stoppen aangezien andere tablets ook steeds meer in gang komen. niet dat ze beter zijn of dat ze nu een zware concurrentie zijn voor apple, maar ze moeten wel vooruitgang blijven boeken.

DjRobin2 28-11-11 20:04

Maar tsja: april is wel nog ver weg he? ;)

Beech43 28-11-11 22:12

Als je kunt wachten tot iPad3 uitkomt kun je een voordeeltje pakken: de iPad2 wordt dan zeker afgeprijsd. Heb ik gedaan toen de iPad2 op de markt kwam: € 120 korting op mijn iPad1, en ik heb er nog steeds geen spijt van (heb dus een 32 GB voor minder dan de prijs van een 16 GB). En je hebt meer aan meer geheugen dan aan meer snelheid.

DjRobin2 29-11-11 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 740877)
Als je kunt wachten tot iPad3 uitkomt kun je een voordeeltje pakken: de iPad2 wordt dan zeker afgeprijsd. Heb ik gedaan toen de iPad2 op de markt kwam: € 120 korting op mijn iPad1, en ik heb er nog steeds geen spijt van (heb dus een 32 GB voor minder dan de prijs van een 16 GB). En je hebt meer aan meer geheugen dan aan meer snelheid.

Nou. Ik heb liever meer snelheid dan meer geheugen. Aan 16 GB heb ik meer dan genoeg.

iScorpio 29-11-11 20:59

//Verplaatst naar Chat en Geruchten omdat er nog niks bekend is over de iPad 3.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.