iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Vraag over het gerucht van de iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/105936-vraag-over-gerucht-de-iphone-5-a.html)

The Raptor 29-11-11 19:25

Vraag over het gerucht van de iPhone 5
 
Vandaag kon ik op iPhoneclub en diverse andere iPhone sites lezen dat er in iOS 5.1 beta een code in stond over de iPhone 5. Mijn vraag is hoe serieus is dat? Kan het zijn dat bij de volgende beta deze code weg is? Ik heb afgelopen vrijdag een iPhone 4S besteld via de Apple Store. Ik kan de bestelling nog terug draaien. Als er echt een nieuwere iPhone komt over bijvoorbeeld 3 maanden draai ik de bestelling terug.

Welke adviezen kunnen jullie mij geven?

Guest-20180925190238 29-11-11 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor (Bericht 741236)

Welke adviezen kunnen jullie mij geven?

De geruchtenpush van de iPhoneclub uitzetten en je niet gek laten maken :)

debroei 29-11-11 20:01

Zo zul je je hele leven wel kunnen wachten op iets nieuwers dan het geen wat nu te koop is.Want het risco loop je altijd en je kunt alleen zelf bepalen of dit wachten voor jouzelf iets oplevert.

sham27 29-11-11 20:06

Ik zou hem gelijk annuleren nu je nog kan. Ik heb gehoord dat er zeker een 5 komt!!

The Raptor 29-11-11 20:19

Waar heb je dat gehoord? Officieel van een medewerker van Apple?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 741257)
Ik zou hem gelijk annuleren nu je nog kan. Ik heb gehoord dat er zeker een 5 komt!!


iScorpio 29-11-11 20:22

Voordat iedereen valse geruchten gaat roepen, er is nog helemaal niks bekend over een volgende iPhone (5) en ga er van uit dat elke nieuwe iPhone pas na 1 jaar (of langer) verschijnt als Apple deze cyclus volhoudt.

Dus geen geruchten gaan verspreiden als er verder nog helemaal niks bekend is!

The Raptor 29-11-11 20:38

Ik ga er maar eens een goed nachtje over slapen. Als iemand nog advies kan geven graag.

debroei 29-11-11 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 741269)
Voordat iedereen valse geruchten gaat roepen, er is nog helemaal niks bekend over een volgende iPhone (5) en ga er van uit dat elke nieuwe iPhone pas na 1 jaar (of langer) verschijnt als Apple deze cyclus volhoudt.

Dus geen geruchten gaan verspreiden als er verder nog helemaal niks bekend is!

Precies Apple heeft nog niet eerder binnen een half jaar een 2e telefoon uitgebracht. Lijkt me dus erg sterk, op zijn vroegts pas september gok ik.

mrboolean 29-11-11 23:19

Ik verwacht ook niet binnen een paar maanden weer een nieuwe iPhone. Ze kunnen dat gewoon niet maken tegenover de miljoenen mensen die net een 4S hebben gekocht. Apple heeft tot nu toe altijd een keer per jaar een nieuwe uitgebracht dus de volgende verwacht ik op zijn vroegst in juni pas. De volgende grote release zal waarschijnlijk de iPad 3 zijn.

Geruchten heb je altijd en ik zou je er niet door gek laten maken. Niet twijfelen en gewoon kopen. De 4S is net uit, dus er is geen beter moment om hem te kopen. Als die nu al bijna een jaar op de markt was was het een ander verhaal maar nu...

simlockvrij 29-11-11 23:46

ik denk dat wanneer de iphone 5 uberhaupt al zou bestaan apple het al helemaal niet in "z'n "harses zou halen deze uit te brengen, dan maak je jezelf wel erg ongeloofwaardig. dus lekker kopen die 4s.

ik denk dat er binnen apple wel voldoende over dit soort zaken besproken is. ze kunnen het logistiek niet eens aan de 4s fatsoenlijk uit te leveren, laat staan dat ze binnekort een ander uitbrengen.

The Raptor 30-11-11 00:54

Oke bedankt forumleden.
Ik laat de bestelling doorgaan en ga genieten van het toestel.

simlockvrij 30-11-11 10:17

lijkt me heel verstandig! veel plezier ermee!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.