Apple TV - 3e generatie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ik had het over de Apple TV 3 met de single core A5 processor en niet over de Apple TV ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Ik ben heel erg benieuwd wat het verschil is tussen de single core A4 processor en de nieuwe single core A5. Dat is blijkbaar niet dezelfde als de dual core A5 zoals in de iPhone 4S en iPad 2.
Heb helaas nog nergens specs kunnen vinden |
|
||||
|
||||
Daar zul je minstens nog een weekje moeten op wachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Damn, kan geen enkele 1080p film vinden in nederlandse itunes store terwijl de amerikaanse store er al vol van staat. ook oudere films die van 720p naar 1080p zijn gebracht!
De meeste films die ik heb gekocht (720p) op mn nederlands account, zijn al geupgrade naar 1080p in de amerik. Store! Kan ik deze films niet upgraden of Krijgen wij geen 1080p versies?? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je moet wachten sowieso tot de Apple TV hier ook officieel verkocht wordt. Nu gaan ze er van uit dat ze dat nog niet hoeven te upgraden, omdat hij hier nog niet verkocht wordt. Vanaf volgende week zal dat wel anders zijn.
Kan dit topic inmiddels weer verplaatst worden naar het Apple TV forum? Het is geen gerucht meer en er zijn vast meer mensen die in dat aparte forum checken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed.. ik las op de forum eind april zeggen sommige winkels... Ik heb ATV 2 ook besteld bij ReplaceDirect.nl .. maar zij hebben mij nooit op de hoogte gehouden van mijn order.. In de zin van, tja je hebt ATV 2 besteld maar die is er niet meer... ATV 3 komt zo, wacht ff ofzo
|
|