iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Iphone en uitgaan (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/10658-iphone-uitgaan.html)

adoruler 04-04-08 14:40

Iphone en uitgaan
 
Ik neem mijn iphone als ik ga stappen nooit mee omdat ik bang ben dat mijn iphone gestolen word.

Hoe zit dat bij jullie nemen jullie je iphone mee bij het stappen of laat je hem liever thuis

Coen Gortemaker 04-04-08 14:44

teminste ben nog niet uitgeweest sinds ik me iphone heb(heb hem sinds gister :P) maar denk wel dat ik hem gewoon meeneem gestolen wordt die toch niet uit je broekzak, aangezien ze eerder voor een portemonee gaan ;P

tanguy 04-04-08 14:53

50/50 soms neem ik hem mee, soms neem ik oude telefoon. hangt van welk feestje en welk volk er komt hé :)

niels1981 04-04-08 15:08

bij mij ook wisselend. Maar heb een duo kaart waarvan de 2de kaart in mijn nokia 6300 zit. dus wisselen is easy en gebeurt dus soms ook.

Nikooos 04-04-08 15:24

tja.. als ik daar bang voor moet zijn, had ik net zo goed nooit een iphone hoeven kopen.
Misschien pikken ze hem, terwijl ik aan het stappen ben, wel uit mijn huis! ;)

derper 04-04-08 15:25

andere optie :

Ligt eraan waar ik uitga,
Als ik dorp in ga.. neem ik het mee. of de stad in. maakt me niet uit.

Maar als ik weet dat het een lange avond word en naar de ***** ga.. neem ik oud telefoontje mee.

soCool 04-04-08 15:34

:confused: Gewoon meenemen.

lekzzz 04-04-08 15:35

Ik had voorheen een telefoontje met prepay alleen voor het stappen, je kent het wel zo'n oude nokia 3310 ofzo. Alleen wat belangrijke nummers erin en verders niets. Nu neem ik gewoon geen telefoontje mee als ik er geen zin in heb

Fingerhead 04-04-08 15:40

ik neem hem altijd mee. geeft tenminste licht in de disco als je de tijd moet weten :P
and its a girl attraction device :D. heb al sinds 8 jaar niet meer zoveel mensen aan mijn telefoon gehad. (Qua beethouden)

Stiruam 04-04-08 16:06

Heheh ik neem hem ook altijd mee gewoon in je zak laten zitten dan jatten ze em niet zo snel... En zoals Fingerhead zegt :p het is een aandacht trekker :p

Greetz, Stiruam

soCool 04-04-08 16:46

Het is wel irritant wanneer iedereen de telefoon even wil vast houden.

thomas 04-04-08 23:13

Het ligt er helemaal wat voor broek ik aan heb, je hebt van die broeken met van die kleine zakken en daar valt ie zo uit. Dan neem ik een van mijn andere telefoons mee. :)
Ik heb inmiddels een nieuwe Sony en Nokia bestelt.

Farilas 05-04-08 10:38

Wat heb je nou aan 3 telefoons lol? 2 oke, voor de zekerheid maar, 3? :P
Ik heb nog geen Iphone, maar als ik er eentje heb, denk ik niet dat ik hem mee zal nemen. Duur apparaatje, en juist vanwege het hoge attractive gehalte zullen ze zien dat je er een hebt, en ben je sneller de sjaak ^^

Verder zal je hem ook niet echt nodig hebben bij het uitgaan lijkt me? ^^ Alleen voor tijd kijken ofzo of smsje versturen, maar daar kun je net zo goed een oude mobiel voor meenemen ;)

nikoc 06-04-08 09:02

Hmmz,

Ik heb mijn iPhone altijd mee, maar niet om mee te showen :D Het is ondertussen voor mij een 'gewoon' toestel geworden!

tanguy 06-04-08 11:27

Veel mensen die hem blijkbaar meenemen..
het is toch een aantal honderden euros die je kan verliezen/kapotmaken?

Undertaxxx 06-04-08 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tanguy (Bericht 93887)
Veel mensen die hem blijkbaar meenemen..
het is toch een aantal honderden euros die je kan verliezen/kapotmaken?

Dus als jij een nieuwe wagen koopt laat jij hem altijd in de garage staan ? :)

ArB 06-04-08 12:30

Het is "maar" een telefoon hoor. Een nikia n95 is duurder en die neemt iedereen wel mee.

Grample 06-04-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 93957)
Het is "maar" een telefoon hoor. Een nikia n95 is duurder en die neemt iedereen wel mee.

Indeed....

Mijn iPhone heb ik altijd bij me dus ook met uitgaan en niet om te showen maar om bereikbaar te zijn en zelf iemand te kunnen bellen als ik dat wil.

iphoner32 06-04-08 21:06

Ik neem hem eigenlijk altijd mee (ik ben van België en juist in Brussel haal ik hem ECHT NIET boven, op metro...)

Waarom niet in het uitgaan... Ik zorg ervoor dat hij altijd in dezelfde zak zit. En uiteraard check ik regelmatig eens of hij er nog inzit. Maarja wat kan er gebeuren? Als hij vooraan in je broekzak zit...

ulyss 07-04-08 00:14

bij mij gaat hij gewoon mee, een toestel als een ander


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.