//

Notificationcenter

Notificationcenter discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat notificationcenter vind ik echt een meerwaarde aan iOS5. Maar bij een update mag dit toch gevoelig uitgebreid worden, ik denk bv. aan thema's (zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 00:52
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard Notificationcenter

Dat notificationcenter vind ik echt een meerwaarde aan iOS5.
Maar bij een update mag dit toch gevoelig uitgebreid worden, ik denk bv. aan thema's (zonder jailbreak).

Ook zou ik hier graag knopjes zien verschijnen om heel snel Wi-Fi / mobiele data / airplane / bleutooth / ... aan of uit te zetten ik weet dat dit met de widgetTask of SBSsettings wel kan maar ook hiervoor heb je weer een jailbreak nodig terwijl dat eigenlijk toch wel leuk is om heel snel de nodige dingen aan of uit te zetten.
(Maar ik wil wel kiezen welke iconen ik in mijn berichtencentrum wil en welke niet, handig lijkt me ook dat je hiervoor dubbel moet tappen om een actie uit te voeren om bv. bij het wegswipen niets te activeren.)
Misschien ga ik SBSsettings overwegen, maar ik ga de Cydia server niet extra overbelasten, ik heb wel nog even tijd.

RSS vind ik ook zoiets handig, dat er op je notificationcenter al meteen nieuws uit de regio gemeld wordt.
Helaas moet het internet hiervoor actief zijn (we weten allemaal dat dit nogal aan je batterij zuigt)



Het zou leuk zijn mocht er ergens in iOS6 een mini-assistent aanwezig zijn, die mini-assistent kan dan wel al aanzien worden als Siri. Maar dat moet ver doorgedreven worden in iOS.
Als ik via mijn iPhone een treinticket koop wil ik dat Siri voor mij uitzoekt welke trein ik moet nemen, als ik die mis dan wil ik dat Siri voor mij uitzoekt hoe ik wel op die locatie kan geraken.
Doormiddel van wat ik doe op mijn iPhone wil ik dat Siri mij een soort identiteit geeft en op maat gestuurde acties doorgeeft. Als ik naar New York ga wil ik dat mijn persoonlijke assistent weet hoe ik leef en op basis daarvan voor mij een geschikt restaurant of hotel gaat zoeken en mij dat laat weten.
Daarvoor kan het notificationcenter ook handig zijn, dat Siri via het internet informatie op zoekt maar zonder internet ook nog kan communiceren op basis van wat de assistent van mij weet.



Ik denk dat er echt nog veel toekomst is weggelegd voor notificationcenter en een doorgedreven versie van Siri in iOS devices.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-11, 21:38
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Oké, man..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.