iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Quake III op de iPod Touch/iPhone? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/10842-quake-iii-op-de-ipod-touch-iphone.html)

Volser 07-04-08 20:40

Quake III op de iPod Touch/iPhone?
 
Heey Mensen,

Ik weet niet hoe dit zit en of het ook wel echt klopt maar ik ben dit filmpje op een website tegen gekomen. Zou het echt zo zijn dat ze Quake III naar de iPhone halen?:confused:

YouTube - Quake3 on iTouch

Thrace Grumble 07-04-08 20:52

Had het gezien, ziet er wel echt uit, iig niet fake. Denk niet dat het eeen volledige game wordt, het zegt imho meer over de mogelijkheden van de iPhone/iPod Touch :)

pieter68 08-04-08 00:17

Zou cool zijn als het wel komt! Een nieuw soort verslaving is geboren!

Bomans 08-04-08 00:22

Had ooit op mijn PDA Tomb Raider.
Was echt supermooi. Touchscreen controls. Tot in de puntjes afgewerkt.
Zou ook leuk zijn voor op de iPhone.

Lorsk8 09-04-08 19:23

Weet iemand wanneer hij komt, dit wordt egt geweldig!!

Stiruam 09-04-08 19:25

Ja een leuk dingetje! Alleen ik denk dat de release via de SDK loopt dus dat wordt nog een maand of wat wachten...

Greetz, Stiruam

djurre 10-04-08 23:02

ik heb er een demo van, heeft inderdaad SDK nodig. Blijft hangen in menuscherm

CLB 13-04-08 12:21

Werkelijk briljant gemaakt zeg!
De volledige controls lijkt me nog vrij moeilijk te fixen..
Springen, wegduiken en die soort moves, maar erg erg gaaf!

Stiruam 13-04-08 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djurre (Bericht 96567)
ik heb er een demo van, heeft inderdaad SDK nodig. Blijft hangen in menuscherm

Hmm je kan wel een demo starten volgens mij of vergis ik me daar... Met demo bedoel ik dan pc vs pc...;)

Greetz, Stiruam

RobinHarleman 16-12-08 20:18

Tomb Raider-achtig
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 95105)
Had ooit op mijn PDA Tomb Raider.
Was echt supermooi. Touchscreen controls. Tot in de puntjes afgewerkt.
Zou ook leuk zijn voor op de iPhone.

Iemand enig idee of ontwikkelingen op dit gebied ergens bijgehouden worden? Van goeie en mooie games als Hero of Sparta en Brothers in Arms gaf Gameloft al aankondigingen... Zij hebben op andere platvormen bijv. een Prince of Percia en Assassins Creed YouTube - Assassin's Creed HD (Mobile Game by Gameloft)

Of in welk topic zou hiervoor moeten zoeken?

Gilliam 08-01-09 23:47

Oh en voor de nieuwsgierige aagjes, je kan cube downloaden wat feitelijk gelijk is aan dit. Ik vind het niet zo geweldig maar je moet maar zelf oordelen.

Coen Gortemaker 09-01-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 241576)
Oh en voor de nieuwsgierige aagjes, je kan cube downloaden wat feitelijk gelijk is aan dit. Ik vind het niet zo geweldig maar je moet maar zelf oordelen.

die heb ik idd een poging gegeven, serieus wat een stugge controls, de motion sensor is bij elke instelling te gevoelig.. ga maar door..

Bordyl 25-01-09 21:14

Het is al +- een jaar geleden dat ik ook voor het eerst over quake gelezen heb, lange tijd dus. Volgens mij komt ie al niet meer, of je kan er natuurlijk altijd op blijven hopen...

Cube: trekt op niks, in mijn download zaten niet eens monsters en de online mode werkte niet...:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.