//

iPhone redt leven

iPhone redt leven discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie ook deze nieuwslink (Telegraaf). ROTTERDAM - Een 49-jarige Rotterdamse aannemer leeft nog dankzij de mobiele telefoon in zijn borstzak. Ruim een maand geleden werd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-12, 07:47
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard iPhone redt leven

Zie ook deze nieuwslink (Telegraaf).

ROTTERDAM - Een 49-jarige Rotterdamse aannemer leeft nog dankzij de mobiele telefoon in zijn borstzak. Ruim een maand geleden werd de man op de Spangesekade onder vuur genomen. Als zijn iPhone niet de eerste kogel had opgevangen, was het dodelijke projectiel in zijn hart beland.


De politie onderzoekt de auto van het slachtoffer Foto: Olivier van Det



Dat blijkt uit het politieonderzoek, dat na de aanslag werd ingesteld. „Niet een maar zes engeltjes heb ik op mijn schouder gehad”, verzucht het slachtoffer, dat uit angst voor zijn belagers niet met zijn naam in de krant wil. „De kogel ging recht door mijn telefoon heen en daarna pas mijn borst in. Mijn mobieltje werkte als rem en waarschijnlijk werd de baan zo aangepast dat er geen ernstige schade door werd aangericht.”
Na de eerste kogel werd nog vier keer gevuurd, maar doordat toen de autoruit versplinterd was, kon de schutter niet meer goed op zijn doel richten. „Ze wilden in een keer klaar zijn, vermoed ik, maar mijn iPhone redde mij. Die heeft ook een ereplekje thuis gekregen”, glimlacht de man, die uiteindelijk slechts lichtgewond raakte.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 leeft eigen leven Smartbelg iPhone algemeen 6 27-11-11 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.