iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   goedheid van de mens (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/11258-goedheid-de-mens.html)

Nikooos 15-04-08 09:26

goedheid van de mens
 
Nou.. Zojuist maar eens een (onvrijwillige) test begonnen om te testen hoe goed de mens nog is.

Ik ben mijn iPhone vergeten in de waterbus (ja een bus die over het water gaat) en daar kwam ik pas achter toen ik op mijn stage aankwam. De bus was dus al weer vertrokken.

Heb mijn eigen nummer proberen te bellen. Eerste 3 keer ging hij door tot de voicemail. 4e keer werd hij weggedrukt en daarna meteen voicemail. Dan is die in ieder geval uit en kan er niet op mijn sim gebeld worden.

Nou maar hopen dat er een personeelslid van die boot mijn telefoon gevonden heeft en geen andere passagier..

Als het goed is, is diezelfde boot om 11 uur weer hier aan de kade, dus dan sta ik er ook en hopelijk ligt tie er dan weer.......

:(

edit: hij is trouwens verdwenen voordat hij weer terug was.... :(

cypher21 15-04-08 09:34

ai, dat is mooi *****!

Ik help het je hopen!

PauluS87 15-04-08 09:34

Pfffff, verot man!! Ik weet hoe het voelt. Ik had mijn vorige iPod classic 80gb ook laten liggen in de trein, nooit meer terug gezien... Ik weet dat het niet leuk is dat ik het zeg, maar hou er maar gewoon rekening mee dat de iPhone meegenomen is door iemand anders. Tuurlijk zal ik als ik jou was ook nog even snel kijken, maar reken er maar niet op. Niet iedereen is even eerlijk om hem aan de bus chaffeur te geven.....

Ik voel met je mee, en hoop echt voor je dat de iPhone er gewoon nog ligt@!

Dolfijn 15-04-08 09:52

Auwtch, dat is echt moeilijk kl*te! Good luck, had laast m'n sjaal in de ikea verloren, ook nooit meer teruggekregen! Dus in dat eerlijke vinder's verhaal heb ik niet meer zo veel vertrouwen in. Zal voor je duimen!!!

PauluS87 15-04-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfijn (Bericht 98671)
Auwtch, dat is echt moeilijk kl*te! Good luck, had laast m'n sjaal in de ikea verloren, ook nooit meer teruggekregen! Dus in dat eerlijke vinder's verhaal heb ik niet meer zo veel vertrouwen in. Zal voor je duimen!!!

Nou sorry maar dan verlies ik liever mijn sjaal dan wat ons modje heeft meegemaakt:p Nee grapje natuurlijk, ik snap wat je bedoeld:)

Nikooos 15-04-08 11:18

Nou.. een sjaal of een iphone.. Geen van beide worden netjes ingeleverd :(

Ik ben dus weer iphone-loos :(

Bomans 15-04-08 11:27

Bekijk het positief.
Nu kan je direct een 3G model aanschaffen als het er aankomt. :)

Maar het blijft natuurlijk rot wat je hebt voorgehad.

cypher21 15-04-08 11:32

Dat is balen zeg Psychonikeo,

Had je het cijferslot er wel op zitten? Dan kunnen ze iig niet bij je gegevens e.d. en als ze niet handig zijn, krijgen ze die er misschien niet eens af als ze er wat mee proberen te doen!

btw, het IMEI nummer staat op het doosje, dus misschien even aangifte doen en die doorgeven, je weet maar nooit waar dat goed voor kan zijn! Misschien gaan ze nog wel een keer een smsbom sturen en dan moet je het imeinr hebben

En tsja Bomans, wie weet wanneer die uitkomt, kan zo nog een jaar duren

truckdiver 15-04-08 11:32

innige deelneming

Nikooos 15-04-08 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 98722)
Dat is balen zeg Psychonikeo,

Had je het cijferslot er wel op zitten? Dan kunnen ze iig niet bij je gegevens e.d. en als ze niet handig zijn, krijgen ze die er misschien niet eens af als ze er wat mee proberen te doen!

btw, het IMEI nummer staat op het doosje, dus misschien even aangifte doen en die doorgeven, je weet maar nooit waar dat goed voor kan zijn! Misschien gaan ze nog wel een keer een smsbom sturen en dan moet je het imeinr hebben

En tsja Bomans, wie weet wanneer die uitkomt, kan zo nog een jaar duren

nee geen cijferslot. Dat vond ik te irritant om elke keer te moeten intypen :(

PauluS87 15-04-08 11:59

Nou ja kerel daar leer je alleen maar van, helaas op een beetje harde manier... Tja het is gewoon zwaar verot zoiets en kan wel aardig meeleven. Voortaan cijferslot erop. Ik heb het ook al is het erg verot soms. Het enige balen is dat je simcard erin zit en je gegevens zoals contacten etc.

Succes nogmaals.

w.d 15-04-08 13:02

Erg ***** voor je! Ik voel met je mee...:(

ArB 15-04-08 13:20

Ben je nog bij de politie geweest om aangifte te doen ? Ze kunnen toch een SMS bom sturen ernaar ?

Nikooos 15-04-08 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 98783)
Ben je nog bij de politie geweest om aangifte te doen ? Ze kunnen toch een SMS bom sturen ernaar ?

Heb online aangifte gedaan, maar heb nu mijn imei niet bij de hand. Dat kan ik vanavond dus pas doen.

crazy-chriss 15-04-08 19:56

politie doet er verder nix aan...

ik heb afgelopen zomer mijn 2weken oude w880i kwijt geraakt...

mocht hij ooit opduiken bij een huiszoeking ofzo dan kan ik em terugkrijgen...

ze gaan er niet achteraan om hem te zoeken via emai nummers ofzo...

***** man!...

Stiruam 15-04-08 20:16

Aiaiaiai dat ziet er slecht uit man... Als ie em heeft komt ie zeker op dit forum dus hopen dat ie eerlijk is... Auhoewel ik het betwijfel... En anders...? Ben je van plan een nieuwe te bestellen? Suc6 en sterkte man!

Greetz, Stiruam

Nikooos 17-04-08 10:57

Nieuwe komt er wel binnenkort als het salaris weer binnen is.

Voorlopig heb ik nu deze hele gave telefoon :p
http://images.techtree.com/ttimages/...nokia-6610.jpg

PauluS87 17-04-08 11:19

Jemig wat een vet ding! Zullen we ruilen? Ik vind mijn iPhone niks meer vergeleken bij deze pracht van een Nokia.... :p

blik 17-04-08 11:23

balen zeg. En al iets gehoord of ie terecht is?

Uncle 17-04-08 11:34

lol

Je moet wel heel veel geluk hebben willen mensen een dergelijke vonds netjes terug brengen. Als je je iphon ekwijt raakt kun je beter ook gelijk een staatsloterij lot kopen, dan heb je meer kans dat je miljonair wordt dan dat je telefoon terug komt. Spijtig maar helaas.

Aan de andere kant, denk dat de meeste leden van dit forum, als ze nog geen iphone hadden (en zelfs als ze hem wel hebben) zo'n ding niet netjes terug brengen als ze er eentje vinden... (al zal iedereen heir onder zeggen van wel)

Goede, maar dure, les. Voortaan beter op je spulletjes letten. Ik heb ooit ook mijn (destijds) uberhippe motorola v70 eens in de trein laten liggen, nooit meer terug gezien, dus tegenwooridg leg ik mijn spullen NOOIT los in de trein. Of in een jas/broek zak, of in mijn tas. Niet meer op het tafeltje... goede les geweest :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.