iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Is dit knap of niet? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/11393-knap-niet.html)

PauluS87 17-04-08 10:37

Is dit knap of niet?
 
Hallo beste iPhone verslaafden,

Mijn zus is op vakantie naar Portugal en heeft haar iPhone aan mij gegeven omdat ze die niet mee ging nemen. Dus wat doe ik dan?

Ik heb de iPhone van mijn zus helemaal opgeladen en heb de muziek functie eens zolang aan laten staan totdat hij leeg is :p Tja ze heeft een 16gb met aardig wat muziek die ik op de herhaal functie heb gezet.

De iPhone heb ik Maandag opgeladen en rond 14:00 laten afspelen met de ipod functie. Dinsdag 15 April om ongeveer 17:30 is de iPhone nog steeds niet helemaal op maar staat wel in het rood met de batterij indicator! Dus rond 17:50 was het afgelopen met de muziek :p

Ik heb de iPhone ook de nacht door laten draaien :D

Mijn mening: ik vind dit helemaal niet zo slecht! Had het niet verwacht dat de iPhone zolang mee ging!

Conclusie: Ipod functie ging met deze iPhone ongeveer, 28 uur non stop ermee door totdat hij erbij neerviel :D

Wat vinden jullie? Netjes of niet?

macfreaker 17-04-08 10:55

inderdaad , is dit nog vrij lang. Ik heb eigenlijk mijn batterij nog nooit laten leeglopen. Zal het eens moeten doen.

PauluS87 14-05-08 09:52

Om even een oud overleden topic boven water te halen heb ik weer een nieuw record. iPhone helemaal opgeladen tot 100% en opnieuw geprobeerd, heb nu mijn record op ongeveer 29 uur staan :) De iPhone valt net uit :p Dus voor de rest die het willen proberen, 29 uur ;)

Groetjes,
Mij.

edit: Het is trouwens wel erg jammer dat de usage meter niet helemaal meewerkt helaas, anders had ik screenshot kunnen nemen. Ik snap niet waarom de usage meter halverwege is uitgevallen en weer op -- ging staan. Maar ja boeie :)

johnwalter 14-05-08 11:41

Het lijkt mij uberhaupt zinnig om de batery zo nu en dan eens in de zoveel tijd te laten "leeglopen", niet alleen bij de iPhone maar bij alle oplaadbare units :eek:

Chicco68 14-05-08 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnwalter (Bericht 112334)
Het lijkt mij uberhaupt zinnig om de batery zo nu en dan eens in de zoveel tijd te laten "leeglopen", niet alleen bij de iPhone maar bij alle oplaadbare units :eek:

Zover ik weet is dat niet meer nodig met de batterij die er in zit..... Shoot me if i'm wrong ;)

croiman 14-05-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 (Bericht 112353)
Zover ik weet is dat niet meer nodig met de batterij die er in zit..... Shoot me if i'm wrong ;)

nee je hebt gelijk. nieuwe generatie batterijen.

pclahsen 14-05-08 15:19

De usage meter gaat op streepjes zodra je summerboard ververst wordt, bv. wanneer je iets geinstalleerd hebt (=bug)!

Dus bij de volgende recordpoging dit even laten:D

Ik heb trouwens laatst 48 uur gehaald en toch wel tussendoor wat gebeld en geinternet; zal volgende keer ook even screenshotten:)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 112278)
Om even een oud overleden topic boven water te halen heb ik weer een nieuw record. iPhone helemaal opgeladen tot 100% en opnieuw geprobeerd, heb nu mijn record op ongeveer 29 uur staan :) De iPhone valt net uit :p Dus voor de rest die het willen proberen, 29 uur ;)

Groetjes,
Mij.

edit: Het is trouwens wel erg jammer dat de usage meter niet helemaal meewerkt helaas, anders had ik screenshot kunnen nemen. Ik snap niet waarom de usage meter halverwege is uitgevallen en weer op -- ging staan. Maar ja boeie :)


croiman 14-05-08 15:21

Als je alles uitzet, edge, ssh, Wi-Fi, bluetooth, summerboard en al, en alleen ipod muziek opzetten, zou je heel lang kunnen doorgaan.

PauluS87 14-05-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 112444)
De usage meter gaat op streepjes zodra je summerboard ververst wordt, bv. wanneer je iets geinstalleerd hebt (=bug)!

Dus bij de volgende recordpoging dit even laten:D

Ik heb trouwens laatst 48 uur gehaald en toch wel tussendoor wat gebeld en geinternet; zal volgende keer ook even screenshotten:)

Uhm ik weet niet of je mijn topic goed door gelezen hebt, maar ik heb het hier over NONSTOP mp3's luisteren, dus 29 achter elkaar de mp3 speler aan gelaten zonder oordopjes. Dit is verrekte lang en geloof daarom niet dat je de 48 NONSTOP hebt gehaald..

Tip: Lees eerst eens even mijn beging post dan snap je een beetje wat ik aan het doen ben.

croiman 14-05-08 15:24

pas op, zou goed kunnen, scherm uit , air plane mode aan, summerboard en al uitzetten, puur en alleen ipod speler aan en muziek laten spelen in standby................

PauluS87 14-05-08 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 112447)
Als je alles uitzet, edge, ssh, Wi-Fi, bluetooth, summerboard en al, en alleen ipod muziek opzetten, zou je heel lang kunnen doorgaan.

Dit alles staat uit met mijn zus haar iPhone, en gaat heel netjes 29 uur mee. Ik ken zelfs bij apple zelf geen mensen die dit gered hebben met de STANDAARD batterij :) Ik ben hier namelijk mee begonnen om een weddenschap aan te gaan met een paar vrienden die bij apple Amsterdam werken :)

croiman 14-05-08 15:26

Dan heb jij ook geen standaard batterij?

PauluS87 14-05-08 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 112452)
Dan heb jij ook geen standaard batterij?

Ik heb ook een standaard batterij, maar ik gebruik mijn telefoon elke 3 minuten zo beetje en zal dus kansloos zijn als ik met mijn eigen het zal testen in plaats met de iPhone van mijn zus die toch op vakantie is.

PauluS87 14-05-08 15:32

Maar goed Apple geeft zelf aan dat de iPhone gemiddeld 24 uur meegaat met de ipod functie dus ze doen het nog erg goed, zelfs beter dan ze beloven op de site > Apple - iPhone - Tech Specs

croiman 14-05-08 15:39

De 1500Mah batterij is er ook al voor de iphone. Dit is de zwaarste tot nu toe.

PauluS87 14-05-08 15:43

Oehoe :) Misschien voor later, dan kan ik hem vast wel bij jou laten inbouwen, ik ben niet zo uitelkaar prutser :p

Maar goed, 29 uur staat het record en ga natuurlijk tot het uiterst proberen (30 uur misschien?) ;)

PauluS87 20-05-08 11:21

Even snel zo een berichtje,

Ik krijg de ipod functie niet langer dan 29 uur. De laatste ging maar tot 28 en nog wat, dus jammer.... Langer dan 29 uur red ik niet met nonstop ipod functie aan..

Amp. 20-05-08 12:08

Op welk volume dan? maakt ook veel uit hea

PauluS87 20-05-08 12:09

Oh oke, daar zit ook wel enig logica in :p

Ik draai het volume precies in het midden van de balk. Dus gewoon normaal :) Niet voluit of helemaal mute.

Zero45 01-06-08 15:24

toch heel plezant om je iphone in ipod fuctie zette en kijke wanneer die uitvalt eh :D maar zoals croiman zei die 1500Mah batterij de zwaarste is . Hoelang gaat die dan mee inplaats van een standaar batterij voor de iphone ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.