iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wie zijn onze Moderators? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/11465-wie-zijn-onze-moderators.html)

deur12 18-04-08 13:17

Wie zijn onze Moderators?
 
Er is natuurlijk al een "stel jezelf eens voor" topic, maar wie zijn nu eigenlijk onze "Super" Moderatoren? Behulpzaam,oplettend en soms keihard in het locken van topics.
Wat beweegt ze,man of vrouw,leeftijd,hobby's etc. etc.
Wie oh wie bijt de spits af?

Nikooos 18-04-08 14:56

ik ben een 25 jarige persoon van het mannelijke geslacht. In de vrije natuur voornamelijk bezig met lol maken met vrienden, fitness, voetbal, muziek luisteren (top40), films/series kijken (alles eigenlijk) en als het lekker weer is stap ik op de motor.
In gevangschap leef ik momenteel op mijn stagebedrijf. Daar ben ik bezig met afstuderen en dus het schrijven van mijn scriptie. Daarmee probeer ik mijn opleiding Communicatie & Multimedia Design af te ronden.

Fanatieke (super)moderator-spotters kunnen mij in gevangenschap of in de vrije natuur, voornamelijk spotten in en rond rotterdam.

Michael 18-04-08 15:36

Ik ben 42 en ook mannelijk van geslacht. Hobbies: film, muziek, mac zowel hard als software. Werk in Rotterdam woon in Den Haag. Ben verslaaft aan Portugal, gek van Azie. Wat mij beweegt om met de iphone bezig te zijn is de simpelheid van het toestel en de gebruikersvriendelijkheid ervan. Maar natuurlijk ook leuk is het om de binnenkant te bekijken niet alleen de hardware maar ook de software en vooral hoe kan het anders. De iphone is in ontwikkeling en dat geeft hoop voor de toekomst.

ArB 24-04-08 23:14

Ik ben 36 en ook man. Hobbies heb ik wel maar veranderen nog weleens. :)
Op dit moment vind ik de iphone een hobby en sport.
Ik werk overal en nergens (zit veel bij klanten) en woon in Rotterdam.

iScorpio 28-12-08 14:23

Even deze topic nieuw leven in blazen ;)

Ben van het mannelijke geslacht en zal ik 2009 de mooie leeftijd van 40 halen :cool:.
Ben werkzaam als beroepsmilitair bij de Koninklijke Luchtmacht (Werken bij de Luchtmacht).
Naast de iPhone is de Volkswagen Passat een andere hobby van mij. Ben af en toe (minder dan hier) te vinden op: VW Passat . nl • Forumindex

En hier ben ik dan (even goed kijken):
http://www.micheldeboer.nl/images/klu1.jpg

King1987 28-12-08 15:24

Dan zal ik mezelf ook maar even voorstellen:

Ik ben van het mannelijk geslacht, ben 21 jaar jong. Mn hobby's: De iphone :cool:, mag graag badmintonnen en mn vriendin natuurlijk.

Ik werk in de auto industrie, als verkoper en ben verantwoordelijk voor de werkplaats.

Mij kan je vinden in Zeeland :D

Y-Less 28-12-08 15:46

Zo kwaad zit er dus niet in de moderators, leuk om ook eens wat van jullie af te weten! ;)

Destiny 28-12-08 16:00

Zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Marco Snels en ben 20 jaar ( bijna 21 op 8 Januari ). Mijn hobby's zijn uiteraard de iPhone, maar vooral Apple spullen in het algemeen. Heb naast mijn iPhone 3G ook een Macbook Pro, Airport Extreme N, Mighty Mouse en draadloos toetsenbord.
Ik werk momenteel "fulltime" bij Mikro Electro Waalwijk. Dit is een electronica winkel.
1 Februari begin ik aan Bedrijfskundige Informatica op de Fontys Hogeschool in Eindhoven

bako 08-01-09 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 235436)
Even deze topic nieuw leven in blazen ;)

Ben van het mannelijke geslacht en zal ik 2009 de mooie leeftijd van 40 halen :cool:.
Ben werkzaam als beroepsmilitair bij de Koninklijke Luchtmacht (Werken bij de Luchtmacht).
Naast de iPhone is de Volkswagen Passat een andere hobby van mij. Ben af en toe (minder dan hier) te vinden op: VW Passat . nl • Forumindex

En hier ben ik dan (even goed kijken):
http://www.micheldeboer.nl/images/klu1.jpg

vandaar je avatar
had ik niet verwadht :p

iScorpio 08-01-09 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 241303)
had ik niet verwadht :p

Je kan niet altijd voldoen aan iemands verwachting :D

TheStijg 08-01-09 16:45

Met een AWACS heb je meer bereik dan met je iPhone :p

Zat er maar zo'n antenne in, maar dat is weer zo zwaar hé.

iScorpio 08-01-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg (Bericht 241318)
Met een AWACS heb je meer bereik dan met je iPhone :p

Zat er maar zo'n antenne in, maar dat is weer zo zwaar hé.

Denk ook niet dat we alle apparatuur in pocket formaat zullen krijgen :D

bako 08-01-09 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 241316)
Je kan niet altijd voldoen aan iemands verwachting :D

hahaha het is niet zo dat ik teleur gesteld ban ofzo :p:D:):o

Timmeh_ 23-02-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 100484)
ik ben een 25 jarige persoon van het mannelijke geslacht. In de vrije natuur voornamelijk bezig met lol maken met vrienden, fitness, voetbal, muziek luisteren (top40), films/series kijken (alles eigenlijk) en als het lekker weer is stap ik op de motor.
In gevangschap leef ik momenteel op mijn stagebedrijf. Daar ben ik bezig met afstuderen en dus het schrijven van mijn scriptie. Daarmee probeer ik mijn opleiding Communicatie & Multimedia Design af te ronden.

Fanatieke (super)moderator-spotters kunnen mij in gevangenschap of in de vrije natuur, voornamelijk spotten in en rond rotterdam.

Lol, ik doe ook CMD in Rotterdam ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.