Themes... slechts tijdelijk iets discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) zat me zo af te vragen bij het ontbijt dus maar ff een topicje... Heb in het verleden al meerder pda's (palm, hp), telefoons (nokia, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Themes... slechts tijdelijk iets
zat me zo af te vragen bij het ontbijt dus maar ff een topicje...
Heb in het verleden al meerder pda's (palm, hp), telefoons (nokia, SE, motorola, etc) gehad, en nu dus de iphone. Wat me bij mijzelf erg opvalt is dat ik de eerste paar weken wellicht zelfs maanden veel probeer met skins/themes, en visuele aanpassingen... maar uiteindelijk... keer ik na een tijdje ATLIJD en definitief terug naar een (bijna) standaard theme. Nu is de standaard apple skin wel erg saai dus zit ik nu al weer een tijdje op de ook niet zo verrassende Panther theme van summerboard. Ik zie veel mooie en creatieve themes langskomen hier en op andere fora maar geen van die themes zou ik zelf willen gebruiken. Te druk, te onduidelijk etc. Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren of ben ik gewoon een beetje apart . Aan de ene kant is het altijd een leuk (en tijdrovend) proces om te zoeken naar een theme welke voor jou het beste werkt, maar bij mij blijkt dat dan toch altijd een (bijna) standaard theme te zijn Laatst gewijzigd door Uncle; 22-04-08 om 09:16. Reden: typo's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het blijft altijd leuk om nieuwe themes te gebruiken en te kijken of ze bij je passen. Ik gebruik nu een week de zelfde theme en hij bevalt erg goed! Dit is de leukigheid van themes, omdat er zoveel zijn kun je je iPhone "persoonlijk" maken. Maar ik snap je ook wel een beetje hoor, Ieder theme heeft de zelfde indeling en zo lijkt het dat de themes allemaal een beetje opelkaar lijken behalve zijn de icoontjes anders. Er zijn wel themes die alles veranderen maar die vind ik zelf meestal weer niet mooi
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked Laatst gewijzigd door PauluS87; 22-04-08 om 09:24. |
|
||||
|
||||
Je kan er altijd zelf eentje maken
Ik heb zelf een theme gevonden die ik eigenijk altijd gebruikte. Het Leaf-theme, die ook in het themes-subforum staat. Daar is nu een blauwe variant van "Fresh" en ik denk dat ik die binnenkort ga afwisselen. Ik klus zelf ook veel aan de iphone qua layout enzo, maar je moet het leuk vinden..
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 agenda's maar slechts 1 zichtbaar | mvveelen | iTunes | 0 | 09-08-10 22:50 |
Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? | joopgij | Archief | 24 | 30-09-08 23:05 |
|
|