//

Themes... slechts tijdelijk iets

Themes... slechts tijdelijk iets discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) zat me zo af te vragen bij het ontbijt dus maar ff een topicje... Heb in het verleden al meerder pda's (palm, hp), telefoons (nokia, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-08, 09:15
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard Themes... slechts tijdelijk iets

zat me zo af te vragen bij het ontbijt dus maar ff een topicje...

Heb in het verleden al meerder pda's (palm, hp), telefoons (nokia, SE, motorola, etc) gehad, en nu dus de iphone. Wat me bij mijzelf erg opvalt is dat ik de eerste paar weken wellicht zelfs maanden veel probeer met skins/themes, en visuele aanpassingen... maar uiteindelijk...

keer ik na een tijdje ATLIJD en definitief terug naar een (bijna) standaard theme. Nu is de standaard apple skin wel erg saai dus zit ik nu al weer een tijdje op de ook niet zo verrassende Panther theme van summerboard.

Ik zie veel mooie en creatieve themes langskomen hier en op andere fora maar geen van die themes zou ik zelf willen gebruiken. Te druk, te onduidelijk etc.

Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren of ben ik gewoon een beetje apart . Aan de ene kant is het altijd een leuk (en tijdrovend) proces om te zoeken naar een theme welke voor jou het beste werkt, maar bij mij blijkt dat dan toch altijd een (bijna) standaard theme te zijn

Laatst gewijzigd door Uncle; 22-04-08 om 09:16. Reden: typo's
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-08, 09:20
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uncle Bekijk bericht
Aan de ene kant is het altijd een leuk (en tijdrovend) proces om te zoeken naar een theme welke voor jou het beste werkt, maar bij mij blijkt dat dan toch altijd een (bijna) standaard theme te zijn
Hier zeg je het al

Het blijft altijd leuk om nieuwe themes te gebruiken en te kijken of ze bij je passen. Ik gebruik nu een week de zelfde theme en hij bevalt erg goed!

Dit is de leukigheid van themes, omdat er zoveel zijn kun je je iPhone "persoonlijk" maken.

Maar ik snap je ook wel een beetje hoor,
Ieder theme heeft de zelfde indeling en zo lijkt het dat de themes allemaal een beetje opelkaar lijken behalve zijn de icoontjes anders. Er zijn wel themes die alles veranderen maar die vind ik zelf meestal weer niet mooi
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked

Laatst gewijzigd door PauluS87; 22-04-08 om 09:24.
  #3  
Oud 22-04-08, 10:16
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Je kan er altijd zelf eentje maken

Ik heb zelf een theme gevonden die ik eigenijk altijd gebruikte. Het Leaf-theme, die ook in het themes-subforum staat. Daar is nu een blauwe variant van "Fresh" en ik denk dat ik die binnenkort ga afwisselen.

Ik klus zelf ook veel aan de iphone qua layout enzo, maar je moet het leuk vinden..
  #4  
Oud 22-04-08, 10:51
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Je kan er altijd zelf eentje maken

Ik heb zelf een theme gevonden die ik eigenijk altijd gebruikte. Het Leaf-theme, die ook in het themes-subforum staat. Daar is nu een blauwe variant van "Fresh" en ik denk dat ik die binnenkort ga afwisselen.

Ik klus zelf ook veel aan de iphone qua layout enzo, maar je moet het leuk vinden..
Heb je al een nieuwe iPhone dan, of begrijp ik het verkeerd ?
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #5  
Oud 22-04-08, 11:24
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Heb je al een nieuwe iPhone dan, of begrijp ik het verkeerd ?
Hij zit vandaag in de bezorgroute
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 agenda's maar slechts 1 zichtbaar mvveelen iTunes 0 09-08-10 22:50
Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? joopgij Archief 24 30-09-08 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.