iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone en een MotorOngeluk (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/11873-iphone-motorongeluk.html)

Daros 24-04-08 23:33

iPhone en een MotorOngeluk
 
Goedenavond,

Nou een iPhone overleefd een motor ongeluk! Niks aan de hand, geen kras en hij doet het nog top.

Gister middag heb ik geen voorrang kregen waardoor ik onderuit ben gegaan. Me kleren, me helm, me jas... allemaal kapot.. maar me iPhone is niks mee aan de hand.

Zoals je kan lezen gaat het met mij goed, heb een paar grote schaafwonden en een zwaar gekneusde heup. Verder gaat het goed.

Groeten,
Daros

Fresh 24-04-08 23:49

Tsjonge, maar wel een schrik natuurlijk! Beterschap, en gelukkig ben JIJ er goed vanaf gekomen. Dat de iPhone nog leeft is mooi meegenomen.

Nikooos 25-04-08 00:15

Ik ben ook motorrijder en iphonebezitter. Blij om te horen dat het met jou goed gaat. Een nieuwe iphone kopen is nog te doen. Een nieuwe lichaam niet.

Helaas weer iemand die je "niet ziet". Hopelijk hou je voortaan de glimmende kant boven!

johnwalter 25-04-08 11:00

Jaman, gezondheid boven de telefoon zullen we maar zeggen ;) sterkte en beterschap!

marion 25-04-08 21:14

Jeetje zeg Heb ook een motor en een iphone Maar als ik dat had meegemaakt had mijn iphone me niets kunnen schelen Ik en mijn man hebben in augustus in Kos Griekenland een qwad ongeluk gehad Me hele boven lichaam inelkaar Ik had de qwad op me gehad Maar wel of geen iphone kon me weinig schelen Iphone kun je weer kopen maar je lichaam niet
Veel strekte Marion

Stiruam 25-04-08 21:24

Heej veel beterschap... Blij dat je iPhone teminste nog heel was auhoewel je er mischien liever zelf beter van af was gekomen dan je iPhone :p

Greetz, Stiruam

marion 25-04-08 21:34

hai hoe is het in Thailand
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 104276)
Heej veel beterschap... Blij dat je iPhone teminste nog heel was auhoewel je er mischien liever zelf beter van af was gekomen dan je iPhone :p

Greetz, Stiruam

Hai waar zit je in Thailand Ik zelf zit 5 maanden per jaar in Thailand Maar noord Thailand Tha Bo is een uur rijden vanaf Udon Thani Dus echt in de jungle Maar echt te gek hoor Geen buitenlanders Heerlijk
Hoor het wel en veel plezier in Thailand
GR Marion

Stiruam 25-04-08 21:44

Heej Marion,

Klinkt gaaf! Ik ga er zondag middag naartoe, Ik zit dan de eerst 4 dagen in bangkok dan rijzen we wat rond bangkok naar ruines en een natuurpark... Dan gaan we naar Ko Chang en daar blijven we ook even en dan weer een paar dagen bangkok en terug... Nog niet helemaal duidelijk dus maar ik kan niet wachten :D Echter wel jammer dat het weer er op het moment niet al te best is... Hopelijk is het zondag op maandag beter :p (en de rest van de week ook) Je hoort het al het toppunt van toerisme dus :p Hoe is het in Tha Bo? En waarvoor zit je daar? (iniedergeval als dat niet prive is :p) jij ook veel plezier in Tha Bo maar zo te horen zal dat wel lukken :D

Greetz, Stiruam

marion 25-04-08 21:57

Hai Thailand
 
hallo
Is dit de eerste keer voor jullie of voor jouw dat je naar Thailand gaat????Nu ik kom er al 15 jaar Dus weet alles van het mooie thailand en de glimlach Echt mijn land hoor Ja wij hebben daar vrienden En onze vriend is getrouwt met een thaise en ja dat is haar dorp Nu hebben we daar heel heel veel grond gekocht en wij hebben daar een huis op laten bouwen Echt te gek hoor en zeker dat er nog niet zo veel buitenlanders
(Varlangs op zijn thais gezegt )Mijn man werkt ook in Thailand dus vandaar Het is dat ik nog een hoop family heb want anders ging ik daar voorgoed heen echt wel \
Alles kan en alles mag daar en erggggg goed koop
Hoor weer van je
Gr Marion
PS ALS JE WAT WIL WETEN HOOR IK HET WEL

marion 25-04-08 22:00

pS
 
hET IS HEEL HEEL ERG WARM IN tHAILAND HOOR iK KAN HET WETEN BEN NET 1 WEEK TERUG
gR MARION


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.