iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wat denken jullie dat de iphone nog mist? Qua software. (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/119723-denken-jullie-de-iphone-mist-qua-software.html)

imoker 05-06-12 14:32

Wat denken jullie dat de iphone nog mist? Qua software.
 
Ik ben erg tevreden met de Iphone, laat ik dat voorop stellen. Hoewel ik wel vind dat er een aantal dingetjes zijn die erbij zouden mogen of zouden kunnen verbeteren.

Zoals 1: Widgets, waar zijn die gebleven?

2: Wat meer vrijheid voor de consument qua notificatie bar? en wat ie erin wil zetten/hebben.

3: Safari.. Waarom geen dingen kunnen downloaden die de Iphone wel kan ondersteunen? Safari is namelijk een betere browser dan al die andere die te downloaden zijn(Vind ik dan, maar heb ze ook niet allemaal uitgeprobeerd natuurlijk)

4:Youtube-app: Zou best wel ietsje nieuwer/leukere uiterlijk mogen hebben, of zelfs een mogelijkheid tot uploaden van een filmpje of misschien zelfs live-streamen voor de fanatiekelingen onder ons? Aangezien er een camera op zit.

5:Kiosk? Die heb ik helaas niet echt kunnen gebruiken, wel uitproberen. Aangezien de meeste kranten/tijdschriften een eigen app uitbrengen.

6: Sluiten van meerdere apps tegelijk in multitaskbar
7: Verwijderen en downloaden van meerdere apps tegelijk, ipv 1 voor 1 alles af te handelen.
Vooral handig bij een grote schoonmaak, of wanneer per ongeluk alles gereset is oid, en geen backup of iets of je comp hebt staan.
Weet wel zeker dat ik nog iets ben vergeten, misschien hebben jullie het?

martijnvw82 05-06-12 14:37

Ik zou graag een volledig functionerende siri-functie in het Nederlands willen zien iOs 6. Maar aangezien hierover nog niks naar buiten is 'gelekt', zal dit op korte termijn wel niet gebeuren.

colliehome 05-06-12 14:39

Laten we dit in het chat forum plaatsen.

imoker 05-06-12 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 800281)
Laten we dit in het chat forum plaatsen.

Sorry, wist niet dat die er was.

Guest-20180925190238 05-06-12 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imoker (Bericht 800277)
3: Safari.. Waarom geen dingen kunnen downloaden die de Iphone wel kan ondersteunen? Safari is namelijk een betere browser dan al die andere die te downloaden zijn(Vind ik dan, maar heb ze ook niet allemaal uitgeprobeerd natuurlijk)

Wat wil je dan "downloaden"? En vooral, waar moet het "gedownloade" naartoe? In een soort van vergaarbak waar elke app aankan? Ik vrees dat Apple dat nooit gaat toestaan.

Citaat:

5:Kiosk? Die heb ik helaas niet echt kunnen gebruiken, wel uitproberen. Aangezien de meeste kranten/tijdschriften een eigen app uitbrengen.
De kranten en tijdschriften die ik lees staan (toevallig?) allemaal in de Kiosk. Bijvoorbeeld: De Standaard, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Knack en Elsevier.

Aangezien ik geen spelletjes speel is het "Game Center" voor mij persoonlijk totaal overbodig. Maar het moet daarom niet verwijderd worden uit iOS.

dylankieft 05-06-12 15:57

Inderdaad echt veeel meer vrijheid!!
En natuurlijk veel meer opties

imoker 05-06-12 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 800287)
Wat wil je dan "downloaden"? En vooral, waar moet het "gedownloade" naartoe? In een soort van vergaarbak waar elke app aankan? Ik vrees dat Apple dat nooit gaat toestaan.

De kranten en tijdschriften die ik lees staan (toevallig?) allemaal in de Kiosk. Bijvoorbeeld: De Standaard, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Knack en Elsevier.

Aangezien ik geen spelletjes speel is het "Game Center" voor mij persoonlijk totaal overbodig. Maar het moet daarom niet verwijderd worden uit iOS.

Nou downloaden van meerdere dingen zou ik wel handig vinden, waar het naartoe gaat lijkt me logisch, de plek waar dat bestand hoort.

Dat van kiosk is dan heel toevallig, maar ik woon in rotterdam en de kranten die hier zijn, zijn daar niet te vinden en ja ik hb als rotterdammer weinig aan de krant van antwerpen of limburg. Ik vind dat jammer want ze hebben allemaal een eigen app(kijk naar spits, ad, enzz) terwijl ik dacht dat de kiosk speciaal daarvoor was bedoeld.

Ik zeg dan ook niet dan het helemaal verwijdert moet worden, maar dat ze het wel zouden kunnen verbeteren zoals, waarom kranten-apps toelaten als ze een specifiek stukje daarvoor hebben gekregen.
Dat zie ik alsof bijv Nederland zegt van: op
Museumplein mag je alleen kranten verkopen, en dat ze dan overal kranten verkopen behalve daar.

Guest-20180925190238 05-06-12 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imoker (Bericht 800313)
Nou downloaden van meerdere dingen zou ik wel handig vinden, waar het naartoe gaat lijkt me logisch, de plek waar dat bestand hoort.

Nou, dat downloaden van "meerdere dingen" (wat dat ook mag zijn) naar "de plek waar het bestand hoort" (waar dat ook mag zijn) zal Apple nooit toelaten vrees ik :rolleyes:

imoker 05-06-12 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 800319)
Nou, dat downloaden van "meerdere dingen" (wat dat ook mag zijn) naar "de plek waar het bestand hoort" (waar dat ook mag zijn) zal Apple nooit toelaten vrees ik :rolleyes:

Ik vrees dat je gelijk hebt... Maar dat kunnen we gelukkig nog wel omzeilen met andere browsers uit de App store.

Appletiser 02-07-12 23:33

Ik wil gewoon een afleverings rapport op mijn iPhone :/

MatsSkoe 10-07-12 13:19

1. Het sluiten van alle applicaties tegelijk inderdaad!
2. Een pincode voor het uitzetten van je telefoon

Scandax 10-07-12 19:52

1. Pincode voor het verwijderen van apps (je kunt dan verwijderen tot je iDevice zich weer lockt, beetje zoals bij de App Store met downloaden het geval is). Zo kan alleen ik apps verwijderen, en niet de anderen die van mijn iDevice gebruik maken.
2. Meer vrijheid is inderdaad een goeie
3. Verbergen van (standaard) Apps die je toch niet gebruikt. Ik gebruik de kiosk nooit, dus hij is nutteloos op mijn Springboard.

iOS is een mooi OS, maar net zoals elk ander besturingssteem zijn er altijd dingen die je kunt verbeteren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.