iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone 5? (Of ...?) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/120915-iphone-5-a.html)

thibautbollen 21-06-12 09:16

iPhone 5? (Of ...?)
 
Hey,
Ik twijfel tussen wachten tot de iphone 5 uitkomt en de samsung galaxy s3 kopen?
Welke zou ik Pakken

Bomans 21-06-12 09:18

Windows phone 8 ...

Verder heb ik er weinig zinnings op te zeggen.

Guest-20180925190238 21-06-12 09:19

Wie zoekt, die vindt:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...galaxy-s3.html

Voor het overige is er van een veronderstelde iPhone 5 nog heel weinig bekend.

hendrikdekeyzer 24-06-12 15:13

iPhone 5? (Of ...?)
 
Ik heb (nog) geen I-Phone, wel een Samsung GT-I9000 en heb even overwogen om de Samsung S3 te kopen, maar volgens berichten op internet wordt deze Samsung omvergeblazen door de I-Phone 5. Ik heb al wel een I-Pod classic en een Samsung Galaxy Tab. Wat is verstandig? Wachten op de I-Phone of......?:confused:

jevamo 24-06-12 17:19

koop de galaxy s3 en zodra de iphone 5 uit komt even schuilen tot de storm is gaan liggen

apotheosis 24-06-12 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hendrikdekeyzer (Bericht 804821)
Ik heb (nog) geen I-Phone, wel een Samsung GT-I9000 en heb even overwogen om de Samsung S3 te kopen, maar volgens berichten op internet wordt deze Samsung omvergeblazen door de I-Phone 5. Ik heb al wel een I-Pod classic en een Samsung Galaxy Tab. Wat is verstandig? Wachten op de I-Phone of......?:confused:

Hangt ervan af hoeveel geduld je hebt, wat je ermee wil doen met een smartphone enz...
Als ge uzelf kent en je kan niet wachten dan is de keuze makkelijk e :).

Maar als je wel tot bv oktober kan wachten, tja, ge moet dat dan nog nu zelf beslissen. De iPhone 5 verwacht ik wel nu het één en ander van; bv een nieuwe afwerking, een snellere processor, mss nog een ietsje beter camera, ios 6, een 4 inch scherm zou ook best kunnen, mss een iets beter batterij al zal dat eerder compenseren denk ik vanwege de mss hogere resolutie, 4G zal er denk ik ook wel opsteken.

Vind ge u ipod een beetje leuk? Dan ga ge de iPhone nog veel leuker vinden :).

XIII 24-06-12 19:35

// Verplaatst naar Chat & Geruchten

tommolenhoek 04-07-12 16:39

Op de iPhone 5 wachten uiteraard. Ik heb vernomen dat die heel vet wordt!

Dutchgio 04-07-12 23:27

zoiezo iphone5. als het 5 heet, en niet; "de nieuwe iphone"

tommolenhoek 11-07-12 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchgio (Bericht 806761)
zoiezo iphone5. als het 5 heet, en niet; "de nieuwe iphone"

Ik mag hopen van niet, zou jammer zijn!

jap74 12-07-12 16:00

Grappig dat zowel thibautbollen als Hendrikdekeyzer zich op dit forum registreren voor deze discussie ;) Ik denk dat je hier weinig mensen zal vinden die je richting een S3 zullen praten. Is bij de BMW club vragen of je niet beter een Skoda kunt kopen (is ook een hele goede auto, ja....)

alonsofo1 13-07-12 19:35

Wachten of niet?
 
Hallo forummers,

Ik zit met een dilemma. Ik krijg voor mijn overgang een iPhone. Ik mag zelf weten welk model ik kies. Ik ga ook naar de Formule 1, en heb daar een HD camera voor nodig. Laat het geval zijn dat ik die niet heb en een iPhone die wel kan bieden. Het vervelende is echter dat de F1 voor de release van de iPhone plaatsvind (Eerste weekend September).

Kan ik beter wachten op de iPhone 5 of nu de 4S nemen? Verwachtten jullie dat de verschillen tussen de beide toestellen groot zijn of gaat dat waarschijnlijk wel meevallen en kan je iPhone 4S gewoon nog 1 a 2 jaar mee.

Stephan0501 14-07-12 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alonsofo1 (Bericht 808248)
Hallo forummers,

Ik zit met een dilemma. Ik krijg voor mijn overgang een iPhone. Ik mag zelf weten welk model ik kies. Ik ga ook naar de Formule 1, en heb daar een HD camera voor nodig. Laat het geval zijn dat ik die niet heb en een iPhone die wel kan bieden. Het vervelende is echter dat de F1 voor de release van de iPhone plaatsvind (Eerste weekend September).

Kan ik beter wachten op de iPhone 5 of nu de 4S nemen? Verwachtten jullie dat de verschillen tussen de beide toestellen groot zijn of gaat dat waarschijnlijk wel meevallen en kan je iPhone 4S gewoon nog 1 a 2 jaar mee.

F1 filmen met een telefooncamera ( zowel iphone, nokia, samsung ) is NOT done en heeft totaal geen enkel effect.. geluid kan het niet aan, F1 gaat veel te snel en zal het beeld niet volledig op kunnen bouwen ...

Neem mee een SLR camera of een HD filmcamera :p

alonsofo1 14-07-12 10:19

Nouja, ik heb toch filmpjes gezien die met iphone gefilmt zijn die toch echt goed zijn

alonsofo1 14-07-12 13:13

En ik ga ook geen HD camera kopen als ik die maar een keer gebruik. Maar de iPhone 4s gaat toch nog wel even mee, het lijkt me sterk dat als de iPhone 5 uitkomt de iPhone 4s vrijwel geen waarde meer heeft en dat je er niks meer mee kan

xndrmmr 23-07-12 00:03

Ik kreeg ook een aanbieding om mn contract te verlengen...kheb nu een HTC legend en wil graag een Iphone en Vodafone heeft nu die 50% korting op het abbo het eerste jaar. Ik wil graag wachten op de Iphone 5 maar las dat deze waarschijnlijk gepresenteerd gaat worden in sept/okt misschien...de levering iets later en misschien hebben ze nog wat kinderziektes die de eerste maanden verholpen moeten worden...Ik vind t dan ook best lastig...maar denk toch ff te wachten.

apotheosis 23-07-12 13:54

Nu nog een 4s kopen vind ik persoonlijk niet slim hoor; de nieuwe iPhone hoe deze ook moge noemen die zal echt vet zijn.

mobscene 01-08-12 11:33

ben ook aan het twijfelen, 4s nu of wachten op 5

heb nu nog een 3g, tof toestel, maar TRAAAAG geworden (ouderdom zeker-> 2dehands gekocht) en de meest recente apps kunnen niet gedownload worden, wat echt wel vervelend is. (van die jailbrake toestanden heb ik geen snars verstand)

dus wordt het wachten op de 5 (met eventueel kansen op kinderziektes) of de 4s kopen welke momenteel een perfect funcionerend toestel is (imo) maar binnenkort alweer 'verouderd' is...

ni makkelijk e.

mrboolean 01-08-12 14:36

Persoonlijk zou ik gewoon even wachten omdat de release van de iPhone 5 al zo dichtbij is. Uitgaande van een release in september zou je het toestel al in oktober kunnen hebben in Nederland. Zelfs als de verbeteringen minimaal zijn (wat ik niet verwacht) krijg je gewoon voor hetzelfde geld een nieuwer toestel. Dat alleen lijkt me het wachten al waard.

En wat is twee maanden nu? Dat vliegt toch voorbij?

apotheosis 01-08-12 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mobscene (Bericht 811550)
ben ook aan het twijfelen, 4s nu of wachten op 5

heb nu nog een 3g, tof toestel, maar TRAAAAG geworden (ouderdom zeker-> 2dehands gekocht) en de meest recente apps kunnen niet gedownload worden, wat echt wel vervelend is. (van die jailbrake toestanden heb ik geen snars verstand)

dus wordt het wachten op de 5 (met eventueel kansen op kinderziektes) of de 4s kopen welke momenteel een perfect funcionerend toestel is (imo) maar binnenkort alweer 'verouderd' is...

ni makkelijk e.

Nie makkelijk? Ik krijg er grijze harens van; 2 maand nog en de nieuwe iPhone is er al en dan zou ge nog ne 4s gaan kopen, ge doet maar ze :).

EN kinderziektes? Dat ligt dan eerder mss aan de ios aan de software dus, welnu, ik heb nu al ios6 beta 3 opstaan en tis nog niet 100% perfect maar tzijn pietluttigheden en ik verwacht binnekort nog nen update van. Veel kinderziektes zullen er niet zijn.

Gewoon 2 maanden geduld hebben en ge hebt de allernieuwste.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.