//

Ex-Palmfanaten met een iPhone?

Ex-Palmfanaten met een iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zo iemand die steeds maar switched van toestel. Ik weet dat ik niet de enige ben. Op dit moment heb ik een Nokia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-12, 16:31
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard Ex-Palmfanaten met een iPhone?

Ik ben zo iemand die steeds maar switched van toestel. Ik weet dat ik niet de enige ben. Op dit moment heb ik een Nokia N8, een Lumia 800 en een iPhone 4S. Maar kiezen kan ik niet. Nu besefte ik dat eigenlijk niet alleen het toestel belangrijk is, maar ook de community.

Gonny schreef recent een prachtig bericht: Hoera, de iPhone bestaat 5 jaar! Een persoonlijke beschouwing - iPhoneclub.nl Ik beseft toen ineens weer er toch een relatie is tussen het oude PalmOs en het iOS. Met de Palm toestellen had ik een band die ik daarna met geen enkel toestel meer heb gehad, ook niet met de iPhone. Mede door die community.

Ik vroeg me toen af hoeveel oud Palmgebruikers hier zijn die overgestapt zijn. En hoe hun ervaringen zijn. Denk je nog met weemoed aan die goede oude Palmtijd? Of heeft de iPhone je dat allemaal doen vergeten. Ik ben wel benieuwd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 09:55
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik hen 3 Palms gehad voor ik naar de iPhone overstapte. Het grootste gemis blijft de koppeling van de vier databases die Palm had. Maar ja de tijd draait door en ik heb mijn weg gevonden. En ja, soms mis ik de Palm wel maar met de vele apps is er altijd wel een oplossing te vinden die werkt, zij het wat minder efficiënt.

Groeten spikebyt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone gurkiebmx Chat en geruchten 0 16-10-10 10:26
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband LoaLoa Jailbreak 2 22-06-10 12:44
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen guided tours iPhone Apps 1 03-12-09 22:53
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM patrickw32 Unlock 2 14-06-09 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.