Wie koopt straks de iphone 3G? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) WAarom een nieuwe kopen als je andere nog goed is??? als je hem zo graag wilt hebben koop je een behuizing ervoor. die zullen vast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat ga je doen als de iPhone 2.0 uit is? |
|||
Gelijk kopen! | 59 | 36,88% | |
Nog even rustig afwachten... | 67 | 41,88% | |
De iPhone 1.0 is al super | 20 | 12,50% | |
Geen interesse, 3g/gps interesseert me niet. | 14 | 8,75% | |
Aantal stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
WAarom een nieuwe kopen als je andere nog goed is???
als je hem zo graag wilt hebben koop je een behuizing ervoor. die zullen vast wel op de markt komen. hier heb je al wat over de nieuwe iPhone iPhone 3G komt op 6 juni 2008 uit! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nja de iPhone 1.0 heeft me al een kapitaal gekost dus ehm ik wacht lekker ff af... De 3G zal wel ziekelijk duur worden denk ik als Apple iniedergeval geen vaste provider meer neemt.
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Eerst even bekijken hoe het met het unlocken zit.
|
||||
|
||||
Als ik het geld er voor heb, koop ik hem gelijk.
Dus een vakantiebaantje nemen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
onmiddelijk kopen ook al is em NOG nie te jailbreaken, ma ziphone verklaard van wel, dus zijn benieuwd als em uit is, of Ziphone ne program klaar heeft ervoor, gekraakt is em al, maar de vraag of installer.app fatsoenlijk erop werkt??? tot nu toe nog niet.
|
|||
|
|||
kga toch de 1ste iphone kopen ( kheb er nog geen maar binnekort wel ) de 3g iphone zal waarschijnlijk ook duurder zijn en kan het ook zijn dat de batterijleven korter is ? ( in plaats van 6 u -> 4 u ?)
|
|
|||
|
|||
tot nu toe ben ik erg blij met de iphone ,ik moet eerst kijken of de 3g een hele meerwaarde is voor mijzelf en wat die nieuwe dingetjes zijn
dan kan ik pas beslissen |
|
||||
|
||||
iPHone 1 is al super, Nog even rustig afwachten en zodra ze beschikbaar (en bruikbaar) zijn gelijk kopen !
Hmm, welke moet ik nou stemmen ? |
|
||||
|
||||
Rustig wachten deze zal wel weer een nieuwe security level hebben qua unlocking/jailbreaking. Ik zeg waaaaacht tot ie geunlocked is
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Wel heb eigenlijk een probleempje.
Ik heb zaterdag normaal een nieuwe 8GB iphone ter mijne beschikking voor 400€ Nu twijfel ik eigenlijk of ik deze ga nemen of misschien beter wacht. Je hoort zo vanalles dat het 6 juni word geintroduceerd dat de iphone 2,0 uit gaat komen. Maar of dit is zullen we dan pas zien. Ik zit met enorm veel vragen. Moest de iphone nu ineens in belgie gaan uitkomen aan 400€. Dan koop ik liever eentje met garantie hier. |
|
||||
|
||||
Ik zeg wachten. Want de prijzen gaan mogelijk zwaar droppen...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn verhuis naar de US mijn 8Gb verkocht voor zelfde prijs als aankoop aan een vriend. Ik ben van plan direct de nieuwe te kopen + dataplan van ATT zodat ik mijn US cellphone nr heb .
Ben eens curieus wat ze volgende week gaan aankondigen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor die prijs kan je volgende week wrs de 16GB kopen. Apple doet meestal pricedrops bij aankondigingen + performance boosts. Dus ofwel krijg je meer voor je geld ofwel goedkoper. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik hem nog kan annuleren of hier nog kan verkopen.
Waarschijnlijk gaat apple idd weer hetzelfde doen dan dat ze met de imac's hebben gedaan. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g | tinos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-10-08 11:40 |
Firmware check wanneer je je iphone koopt? | NoZ | Archief | 1 | 20-02-08 15:26 |
|
|