iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Verkeerde Itunes kaart gekocht! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/122392-verkeerde-itunes-kaart-gekocht.html)

Appletiser 24-07-12 19:44

Verkeerde Itunes kaart gekocht!
 
Ik heb onlangs naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Geweldig! Alleen 1 probleem... Ik woon namelijk in België en ik heb me daar Itunes kaarten gekocht. Ja... Kom ik hier en ze werken natuurlijk niet. Ik heb nu geen zin om helemaal terug te rijden naar Amsterdam. Weet er iemand hier oplossingen voor?

Guest-20180925190238 24-07-12 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser (Bericht 810208)
Weet er iemand hier oplossingen voor?

Een Nederlands iTunes account aanmaken en die kaarten gebruiken. Of die kaarten hier op het forum met korting verkopen :)

Appletiser 24-07-12 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 810210)
Een Nederlands iTunes account aanmaken en die kaarten gebruiken. Of die kaarten hier op het forum met korting verkopen :)

Tgooh is er echt geen andere manier? Want gaat dit geen problemen opleveren met al gekochte content op je iPhone/iPad/iPod?

Guest-20180925190238 24-07-12 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser (Bericht 810211)
Want gaat dit geen problemen opleveren met al gekochte content op je iPhone/iPad/iPod?

Nee, dat levert geen problemen op :) Ik heb zelf een Belgisch, Duits en Amerikaans iTunes account en dat werkt perfect.

Gebruik als adres het adres van de Belgische ambassade in Den Haag. Als Belgische belastingbetaler is die ook een klein beetje van jou :d

Appletiser 24-07-12 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 810212)
Nee, dat levert geen problemen op :) Ik heb zelf een Belgisch, Duits en Amerikaans iTunes account en dat werkt perfect.

Gebruik als adres het adres van de Belgische ambassade in Den Haag. Als Belgische belastingbetaler is die ook een klein beetje van jou :d

Ha ok ;) Ik zou hem zeker willen gebruiken voor de MAC OSX LION MOUNTAIN update. :(

Guest-20180925190238 24-07-12 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser (Bericht 810213)
Ha ok ;) Ik zou hem zeker willen gebruiken voor de MAC OSX LION MOUNTAIN update. :(

Dat kan zonder problemen. Als er dan updates zijn voor OS X Mountain Lion moet je even inloggen met het Nederlandse account. Ik moet dat met mijn Amerikaans account doen voor Final Cut Pro X, Motion en Compressor.

Appletiser 24-07-12 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 810215)
Dat kan zonder problemen. Als er dan updates zijn voor OS X Mountain Lion moet je even inloggen met het Nederlandse account. Ik moet dat met mijn Amerikaans account doen voor Final Cut Pro X, Motion en Compressor.

Net even rap accountje aangemaakt en iTunes kaarten ingewisseld ;). Werkt perfect! Dankje voor de tip!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.