//

Verkeerde Itunes kaart gekocht!

Verkeerde Itunes kaart gekocht! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Geweldig! Alleen 1 probleem... Ik woon namelijk in België en ik heb me daar Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-12, 20:44
Appletiser Appletiser is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Exclamation Verkeerde Itunes kaart gekocht!

Ik heb onlangs naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Geweldig! Alleen 1 probleem... Ik woon namelijk in België en ik heb me daar Itunes kaarten gekocht. Ja... Kom ik hier en ze werken natuurlijk niet. Ik heb nu geen zin om helemaal terug te rijden naar Amsterdam. Weet er iemand hier oplossingen voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-12, 20:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser Bekijk bericht
Weet er iemand hier oplossingen voor?
Een Nederlands iTunes account aanmaken en die kaarten gebruiken. Of die kaarten hier op het forum met korting verkopen
  #3  
Oud 24-07-12, 20:55
Appletiser Appletiser is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een Nederlands iTunes account aanmaken en die kaarten gebruiken. Of die kaarten hier op het forum met korting verkopen
Tgooh is er echt geen andere manier? Want gaat dit geen problemen opleveren met al gekochte content op je iPhone/iPad/iPod?
  #4  
Oud 24-07-12, 21:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser Bekijk bericht
Want gaat dit geen problemen opleveren met al gekochte content op je iPhone/iPad/iPod?
Nee, dat levert geen problemen op Ik heb zelf een Belgisch, Duits en Amerikaans iTunes account en dat werkt perfect.

Gebruik als adres het adres van de Belgische ambassade in Den Haag. Als Belgische belastingbetaler is die ook een klein beetje van jou
  #5  
Oud 24-07-12, 21:03
Appletiser Appletiser is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, dat levert geen problemen op Ik heb zelf een Belgisch, Duits en Amerikaans iTunes account en dat werkt perfect.

Gebruik als adres het adres van de Belgische ambassade in Den Haag. Als Belgische belastingbetaler is die ook een klein beetje van jou
Ha ok Ik zou hem zeker willen gebruiken voor de MAC OSX LION MOUNTAIN update.
  #6  
Oud 24-07-12, 21:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appletiser Bekijk bericht
Ha ok Ik zou hem zeker willen gebruiken voor de MAC OSX LION MOUNTAIN update.
Dat kan zonder problemen. Als er dan updates zijn voor OS X Mountain Lion moet je even inloggen met het Nederlandse account. Ik moet dat met mijn Amerikaans account doen voor Final Cut Pro X, Motion en Compressor.
  #7  
Oud 24-07-12, 21:22
Appletiser Appletiser is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan zonder problemen. Als er dan updates zijn voor OS X Mountain Lion moet je even inloggen met het Nederlandse account. Ik moet dat met mijn Amerikaans account doen voor Final Cut Pro X, Motion en Compressor.
Net even rap accountje aangemaakt en iTunes kaarten ingewisseld . Werkt perfect! Dankje voor de tip!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Verkeerde artiest namen van itunes naar iphone beterbart iTunes 1 15-01-12 18:17
steeds verkeerde gebruikersaccount Itunes Pinraiser iTunes 5 03-09-10 19:04
Windows: Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes tobyzitz iTunes 5 19-01-10 14:16
Itunes herkent de verkeerde outlook agenda pmjager iTunes 3 23-10-09 02:18
gekocht in itunes store rowin89 iTunes 7 23-10-08 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.