iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Samsung verplettert Apple. (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/122545-samsung-verplettert-apple.html)

cyberchase 27-07-12 13:32

Samsung verplettert Apple.
 
AMSTERDAM - Samsung heeft in het afgelopen kwartaal Apple verpletterd wat betreft de verkoop van de smartphones. De Zuid-Koreaanse fabrikant verkocht er bijna twee keer zo veel.

Samsung verplettert Apple op smartphonemarkt | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ik ben onlangs overgestapt van de 4S naar de Galaxy SIII
Als je ze naast elkaar legt, is de Iphone een zielig dingetje....:(

iNemesis 27-07-12 13:51

Ja dat kan wel zo zijn nu. Apple wacht even totdat ze het maximale hebben uitgehaald uit de verkoop van 4S. Nu de verkopen van 4S teruglopen zetten ze heel snel de iphone 5 in de markt. Dan piept samsung even anders. Het is en blijft kat en muis spel tussen die twee.

christiaanzwll 29-07-12 09:34

Hoe lang is de 4s op de markt? En de Galaxy III? Pas als ze allbei een nieuw vlaggenschip op dezelfde dag in de markt zetten, kun je goed vergelijken.

MCNO 29-07-12 12:34

Ik ben benieuwd naar cijfers op langere termijn.

Ken genoeg Samsung gebruikers die na hun contract Samsung/Android zo zat zijn (vast lopers, defecte telefoons) dat ze op een holletje naar Apple lopen.

Andersom nog vrijwel niet meegemaakt.

Guest-20180925190238 29-07-12 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 811085)
.... dat ze op een holletje naar Apple lopen.

Begrijpelijk :) Wie wil er nu met zo'n Goegeldingetje gezien worden :d

ballegooier 29-07-12 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchase (Bericht 810765)
Als je ze naast elkaar legt, is de Iphone een zielig dingetje....:(

precies de reden waarom ik geen halve tablet wil. Ik wil een telefoon met een fijn scherm.

freestyle4all 29-07-12 14:19

Samsung verplettert maar een eind weg. :)

Als je van elk item wat je verkoopt 23 verschillende modellen in de markt zet, pak je van elk segment een graantje mee. En zo kom je dan ook aan je grote verkoopaantallen.

Dat het bedrijf Apple met 2300 devices minder dan toch een bedrijfskapitaal opbouwt dat straks rondjes rent om ALLE grote bedrijven van deze aarde, geeft wel aan wie het gelijk aan zijn kant heeft.

mail.eve 29-07-12 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchase (Bericht 810765)
AMSTERDAM - Samsung heeft in het afgelopen kwartaal Apple verpletterd wat betreft de verkoop van de smartphones. De Zuid-Koreaanse fabrikant verkocht er bijna twee keer zo veel.

Samsung verplettert Apple op smartphonemarkt | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ik ben onlangs overgestapt van de 4S naar de Galaxy SIII
Als je ze naast elkaar legt, is de Iphone een zielig dingetje....:(

Succes en tot ziens!:d

HenkvanR 30-07-12 09:18

Smaken verschillen nou eenmaal, en gelukkig maar anders werd het wel erg saai.
Ik heb beide toestellen geprobeerd en nu een iphone 4s.
Maar bij de één is "dit" beter of prettiger en bij de ander "dat" en dat zal altijd wel zo blijven. En dat mag ook.

ballegooier 30-07-12 09:24

Kortom. Deze discussie kun je eindeloos voeren. Eventueel tot er oorlog of een vredes akkoord komt tussen beide fanboys kampen...

Guest-20180925190238 30-07-12 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 811196)
Kortom. Deze discussie kun je eindeloos voeren.

Om dat te vermijden is er nog het oude Latijnse spreekwoord: "De gustibus et coloribus non est disputandum". :d

apotheosis 31-07-12 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchase (Bericht 810765)
AMSTERDAM - Samsung heeft in het afgelopen kwartaal Apple verpletterd wat betreft de verkoop van de smartphones. De Zuid-Koreaanse fabrikant verkocht er bijna twee keer zo veel.

Samsung verplettert Apple op smartphonemarkt | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ik ben onlangs overgestapt van de 4S naar de Galaxy SIII
Als je ze naast elkaar legt, is de Iphone een zielig dingetje....:(

Dus gij koopt een toestel alleen maar vanwege de grootte?

Ik wil ook wel een iets groter scherm maar is dit niet zo dan is het niet zo.

Samsung verkoopt natuurlijk meer toestellen; ze verkopen toestellen aan 99 euro en ze brengen veel meer toestellen uit terwijl Apple er eentje uitbrengt.

Als ge persee ne grote phone wil hebben dan zou ik me die galaxy note kopen, als er dan toch eentje is die me kan bekoren is het deze wel, deze zou ik wel dan als 2de toestel gebruiken om vooral tv naar te kijken enz....

Maar de iPhone blijft mijn nr 1, vind ios beter dan dat van android, dat bij apple is eenvoudiger, niet te veel prullen en moeten zoeken enz....

deleon 07-08-12 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchase (Bericht 810765)

Ik ben onlangs overgestapt van de 4S naar de Galaxy SIII
Als je ze naast elkaar legt, is de Iphone een zielig dingetje....:(

En is de Samsung toch een plastic speelgoedgevalletje......of beter gezegd geval. Je hebt eigenlijk een halve tablet aan je oor hangen. Geen gezicht. Heb je al een tas gekocht om hem in te vervoeren? :d
Heb hem een paar keer in handen gehad maar Samsungspullen hebben mij nooit kunnen bekoren, ook nu nog steeds niet. Ziet er allemaal net even te speelgoedachtig uit en zo voelt het ook.

Maar..ik wens je er veel plezier mee. ;)

IRom 31-08-12 18:55

Samsung verpletterd apple dus.

Deze keer dan niet.

pascalbrouwers 01-09-12 10:51

Even inhaken ;)
Mijn dochter heeft een galaxy
Ik moet zeggen leuk dingetje en lijkt meer te kunnen dan mijn iphone.
Maar HIJ IS VAN PLASTIC :eek:
Ik wacht nog wel een paar weken totdat de 5 uitkomt

Greetz

deleon 01-09-12 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IRom (Bericht 816395)
Samsung verpletterd apple dus.

Deze keer dan niet.

Nou, niet de Leon dus..:d Paar toestellen van in de hand gehad, inclusief die Galaxnie 111. Het is gewoon allemaal té, te plastic, te licht, te goedkoop uitziend, te overdone kleuren op het scherm (ze lijken mooi maar ze zijn echt niet natuurlijk, gewoon niet mooi...), te onnatuurlijk scherp. Misschien zijn die Samsungs allemaal wat intuïtiever geworden. In een nabij verleden niet hoor. Had er regelmatig een in de hand van kennis of familielid en van het hele menu geen goed garen te spinnen. Pak de iPhone of de vroegere Sony Ericssons, erg intuïtief. Geen enkele keer een gebruiksaanwijzing nodig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.