iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   overstappen naar een mac, goedkoper (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/12638-overstappen-naar-mac-goedkoper.html)

absrnd 09-05-08 13:40

overstappen naar een mac, goedkoper
 
ik lees vaker dat ben na het kopen van een iPhone men ook overstapt naar een mac, net zoals ik :)

en voor diegene die het te duur vonden is nu de kans, let wel alleen vandaag !
MediaMarkt heeft deze reclame die alleen vandaag geld, maar het zal wel de oude Imac zijn , maar toch een koopje :)

http://hooverae.com/upload/files/090508/2310841.jpeg


.

cypher21 09-05-08 13:51

Niet dat ik het van plan ben, maar goed.
Voor die gene die dat WEL van plan zijn,

Om welke mediamarkt gaat het ??

Zoals je denk ik wel wist, zijn aanbiedingen van de mediamarkt PER VESTIGING anders Of is dit een landelijke actie?

iMario 09-05-08 14:03

Ik wil ook een iMac. alleen wat duur :p

absrnd 09-05-08 14:08

dit stond in de Metro van vandaag, en zie nergens dat het om een speciaal filiaal gaat :?, maar volgens mij heeft niet elke Media Markt een Apple afdeling, Rotterdam wel

forum.bericht 09-05-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 110119)
dit stond in de Metro van vandaag, en zie nergens dat het om een speciaal filiaal gaat :?, maar volgens mij heeft niet elke Media Markt een Apple afdeling, Rotterdam wel

Ik heb op de Metrosite de krantjes bekeken maar ik kom nergens die advertentie tegen. Is het wel van vandaag?

absrnd 09-05-08 15:08

staat gewoon in deze krant
http://www.metronieuws.nl/index.php?...=20080509&r=nl

pagina 14

.

IMoney 20-05-08 19:35

Imac kan je niet gamen, Tensij je een dikke pc hebt :P..

Tjo (Y)

absrnd 20-05-08 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IMoney (Bericht 115331)
Imac kan je niet gamen, Tensij je een dikke pc hebt :P..

Tjo (Y)


Leuk dat je nieuw lid bent, maar als eerste post gelijk negatief te beginnen !?, of wil je je post count snel opkrikken ?

ik speel mijn games op de PS3 !


.

IMoney 20-05-08 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 115395)
Leuk dat je nieuw lid bent, maar als eerste post gelijk negatief te beginnen !?, of wil je je post count snel opkrikken ?

ik speel mijn games op de PS3 !


.

Niet kwalijk bedoelt, maar ik vind het niet egt om te game :P..
Maar ze zijn wel mooi op ons school gebreuken we ze ze zijn wel snel dat wel :D

Tjo

iMario 20-05-08 23:18

Off-topic
een maat van mij zit anders wel dik te gamen op zen iMac:D
xp heeft ie erwel op :p


PauluS87 21-05-08 00:24

Tja verdorie, waarom koop je dan nog een mac als je er toch win xp op zet, hahaha :p

forum.bericht 21-05-08 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IMoney (Bericht 115331)
Imac kan je niet gamen, Tensij je een dikke pc hebt :P..

Tjo (Y)

Standaard onzin van zo'n Windowsgebruiker die niet weet wat er allemaal in de wereld te koop is.

forum.bericht 21-05-08 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IMoney (Bericht 115462)
Niet kwalijk bedoelt, maar ik vind het niet egt om te game :P..
Maar ze zijn wel mooi op ons school gebreuken we ze ze zijn wel snel dat wel :D

Tjo

Echt wel en ze worden vaker op scholen gebruikt. Helaas schijnt het taalbesef, ook op scholen waar ze een Mac gebruiken, niet meer dat te zijn wat het ooit is geweest.

iMario 21-05-08 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 115496)
Tja verdorie, waarom koop je dan nog een mac als je er toch win xp op zet, hahaha :p

haha ja idd zei ik ook al tegen hem, koop dan een winddooshoos;)

2Kay 21-05-08 08:46

Ik ben pas ook op mac overgestapt, moet eerlijk zeggen dat ik niets anders meer wil. Heerlijk, nog nooit vastlopers gehad. Enigste spel is WoW dat ik speel op de mac, voor de rest heb ik mn xdoos -.-

Beaux 21-05-08 11:17

Aanbieding alweer voorbij.... wanneer komen ze nou met een goeie notebook aanbieding?

offtopic: game doe je op een xbox 360 :)

ButcherJF 21-05-08 13:55

Ik overweeg ook een iMac aan te schaffen -naast de Windowsmachine(s) die ik heb. Misschien valt er wat te handelen als ik er 2 tegelijk aanschaf (zoon wil er ook wel eentje)? Zijn daar ervaringen mee bij de Mac-shop (pingelen bedoel ik) of moet ik daarvoor toch naar MediaMarkt of Saturn?

2Kay 21-05-08 14:41

Nou pingelen.. ( je bedoelt daar mee afdingen neem ik aan? )
Ik denk dat dat niet zo makkelijk gaat in een winkel. Vaste prijzen.
Ik heb de mijne ( iMac 20 inch alu ) gekocht bij mediamarkt. Kreeg daar wel 1GB kingston geheugen goedkoper erbij. Was denk ik een aanbieding

ButcherJF 21-05-08 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2Kay (Bericht 115667)
Nou pingelen.. ( je bedoelt daar mee afdingen neem ik aan? )
Ik denk dat dat niet zo makkelijk gaat in een winkel. Vaste prijzen.
Ik heb de mijne ( iMac 20 inch alu ) gekocht bij mediamarkt. Kreeg daar wel 1GB kingston geheugen goedkoper erbij. Was denk ik een aanbieding

Afdingen/pingelen, ik doe nooit anders. Voor mij zijn prijzen vraagprijzen, ook -en vooral- in winkels. Wil men niet handelen, dan ga ik naar de concurrent.
Het betreft hier alleen een Apple-product, en Apple is nogal rigide in zijn prijspolitiek, vermoedelijk ook naar de winkelier. Vandaar mijn vraag of er hier zijn die ervaringen hebben met het afdingen op Apple-producten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.