//

zou ooit nog een jailbreak uitkomen voor de Iphone 5?

zou ooit nog een jailbreak uitkomen voor de Iphone 5? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals zovelen zit ik al lange tijd te wachten op een jailbreak voor men Iphone 5. Ik heb men nieuwe Iphone al lange tijd maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-12, 11:55
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard zou ooit nog een jailbreak uitkomen voor de Iphone 5?

Zoals zovelen zit ik al lange tijd te wachten op een jailbreak voor men Iphone 5. Ik heb men nieuwe Iphone al lange tijd maar gebruik deze nog niet omdat er nog geen jailbreak is. Gebruik men 4s op ios 5.1.1 met untethered jailbreak. Ik vind het raar dat het zolang allemaal op zich laat wachten eigelijk een beetje verdacht raar. Ik denk dat het DEV TEAM ons allemaal een beetje voor de gek houd en doet alsof ze ermee bezig zijn maar in werklijkheid omgekocht of werken voor apple zelf. Uiteraard weet ik ook dat apple het er niet makkelijker op gemaakt heeft. Nu vroeg ik me af wat jullie hiervan denken. Zijn er mensen die ook zoals mij beginnen te denken? Voor mij is een Iphone zonder jailbreak niks. Denk erover om men nieuwe Iphone te verkopen zelfs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-12, 12:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benzisto Bekijk bericht
Nu vroeg ik me af wat jullie hiervan denken.
Wat ik er van denk? Ik denk dat dit een uitstekend onderwerp is voor het forum Chat & Geruchten.

Dan kunnen wij eens gezellig gaan raden, gissen, piskijken en vooral de meest fantastische complottheorieën smeden
  #3  
Oud 17-12-12, 12:51
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Bedankt voor je mening timosha. Misschien is dat echt een uitstekend onderwerp voor in de koffiekletshoek. Raden gissen piskijken zoals je het mooi probeert te verwoorden of misschien hoort het wel echt hier thuis. Misschien hoort het wel hier en daar een beetje thuis als je het goed leest althans. Maar dat was niet bepaald de mening waar ik naar vroeg. ...
  #4  
Oud 17-12-12, 12:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Chat & Geruchten

Een iPhone is ook een fantastisch toestel zonder jailbreak. Zeg eens: wat mis je zo hard waardoor je niet zonder die jailbreak kan? Den tijde van iOS 2.x of 3.x zou ik het volledig met je eens geweest zijn, maar nu heb ik het helemaal niet meer nodig.

En anders wil ik me ook wel "opofferen" om die iPhone van jou te gebruiken tot er een jailbreak is
  #5  
Oud 17-12-12, 12:53
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

sb settings, Winterboard eigelijk alles wat uit cydia voortvloeit.
  #6  
Oud 17-12-12, 13:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benzisto Bekijk bericht
Maar dat was niet bepaald de mening waar ik naar vroeg. ...
Welke mening verwacht je dan op een uitspraak als?:

Citaat:
Ik denk dat het DEV TEAM ons allemaal een beetje voor de gek houd en doet alsof ze ermee bezig zijn maar in werklijkheid omgekocht of werken voor apple zelf.
  #7  
Oud 17-12-12, 13:05
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik verwacht een realistische mening. Een mening van iemand die verder kijkt dan zen neus lang is. maar geen antwoorden zoals piskijken gissen. Ik heb zo de indruk dat je het hier wel naar je zin hebt. ...
  #8  
Oud 17-12-12, 13:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benzisto Bekijk bericht
Ik verwacht een realistische mening.
"For every action is an opposite but equal reaction"

Een realistische mening die verder reikt dan mijn neus lang is? Ik persoonlijk denk dat het heel moeilijk geworden is om nog een universele jailbreak te ontwikkelen.

Er is nu een hele dierentuin van processoren en bootroms: de S5L8920 in de 3GS, de A4, de A5, de A5X, de A6 en de A6X. Het heeft een tijdje geduurd voor er een jailbreak was voor de iPad 2,4 met de A5X processor en voor de Apple TV 3 met dezelfde processor zijn er nog steeds geen kwetsbaarheden gevonden.

Dat heeft dus niets met "omgekochte Devs" of "voor de gek houden" te maken maar met de complexiteit om kwetsbaarheden te vinden.
  #9  
Oud 17-12-12, 13:18
benzisto benzisto is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Dat is idd een feit. maar wat denk je dan van Posixninja. de reden dat hij het DEV TEAM verlaten heeft is dat niet heel raar dan?
  #10  
Oud 13-01-13, 22:49
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welke mening verwacht je dan op een uitspraak als?:
Een blackhat hacker blijft een blackhat hacker
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone zou een jailbreak moeten hebben? xxM iPhone algemeen 2 04-08-12 23:07
Ooit jailbreak voor 3.1.3.? Gary Archief 1 19-04-10 19:03
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 17:36
komt er nog een jailbreak voor 3.1.3 (3GS) Jonhie Archief 1 04-03-10 15:30
Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone? Shorty007 Jailbreak apps en thema's 13 06-10-09 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.