iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Opel Astra rijders (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/13573-opel-astra-rijders.html)

Pixxa 27-05-08 23:03

Opel Astra rijders
 
Wie rijdt er hier Opel Astra? Ik krijg de mijne binnenkort van de baas. GTCtje 1.6 met Panoramisch dak. Kan niet wachten!

Heeft er iemand trouwens al een Kensington LiquidAUX in zn auto zitten? Wat zijn de ervaringen met een iphone mee?

ps. registreer je als astra rijder ook even op astra-forum.nl!

Pix

Pixxa 01-07-08 12:25

Niemand die een LiquidAUX heeft?

Chrisl 01-07-08 21:41

Gelukkig ook niemand die een slopel astra rijd.... Hahahaha

jeremy14 01-07-08 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 133460)
Gelukkig ook niemand die een slopel astra rijd.... Hahahaha

IDD... doe mij maar een bmw:D

Chrisl 01-07-08 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 133469)
IDD... doe mij maar een bmw:D

Met jouw kunnen we tenminste praten...

jeremy14 01-07-08 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 133471)
Met jouw kunnen we tenminste praten...


zeer goed :D

Chrisl 01-07-08 22:19

Nou ff kijken hoe Pixxa hier over denkt...

pascalletje 01-07-08 23:15

Ik hoop dat ie fatsoenlijke stoelen heeft (hoewel dat moeilijk is bij Opel).
Ik heb er ook 1tje van de baas, en zit nu met problemen met mijn rug :(

mwagena 01-07-08 23:20

ik rij in een astra stationwagon, wel oud model. is van moeders;)

pascalletje 01-07-08 23:34

Die oudere types gingen nog wel, maar sinds ik die nieuwe heb is het echt helemaal knudde. Ik heb zelfs collega's die nog nooit last van hun rug hebben gehad, en sinds ze de nieuwe hebben klagen ze erover...

King1987 04-07-08 08:55

hmm, ik zweer toch egt bij mn eige evo VII, kan iedere bmw/opel de baas :) haha, trouwens, heeft iemand een goeie carkit voor de iphone? heb wel voor ipod (doet mn iphone het in, maar kan niet belle (duh)) maar wil wel een goeie carkit hebben

koen_ 02-10-08 12:56

Ik ben ook opzoek naar info over de combinatie iphone en Opel standaard telefoon voorbereiding. Werkt de iphone hiermee via bluetooth? Heeft iemamd hier ervaring mee en bestaat er al een cradle van opel voor de iphone zodat ik hem mooi op de voorziene plek tussen de zetels kan plaatsen.

astrapowerrr 02-10-08 13:12

hey.

de bluetooth ondersteuning werkt goed een collega van mij heeft een meriva met originele uhp, en werkt perfect zelfs adresboek en het hele ratenplan.
wel zit daar de laatste software in! maar die kan je zo bij de dealer in laten laden mocht het niet goed werken!

een cradle voor iphone zal er volgens opel niet gaan komen dus ik denk dat je die wens beter uit je hoofd kan zeten.

koen_ 02-10-08 13:42

Gaat Opel nooit een cradle voor de Iphone maken? Dat is wel heel erg jammer.
Had mijn opel besteld met telefoonvoorbereiding maar had niet verwacht dat ze dan al alles inbouwen voor de lader in de midden console. Was nooit men idee om een cradle te plaatsen nu staat er wel de hele voorbereding maar geen cradle en dat ziet dus niet uit.Geen B merk dat zo dat de cradle gaat uitbrengen?
maar gewoon bluetooth werkt dus perfect?
Bedankt voor de info.

pascalletje 02-10-08 14:45

Daar moet ik eens rekening mee houden, ik ga een nieuwe zafira bestellen, dat zal wel dezelfde ellende zijn :(

koen_ 02-10-08 14:59

Ja best wel.
Maar de menier waarop de standaard opel telefoon voorbereiding werkt is echt supper knap. Ik heb hem 2 dagen en ben er supper tevreden over. Alleen de voorbereiding voor de lader tussen de zetels had er niet moeten zijn. Voor de rest is de auto heel mooi afgewerkt is wel een cosmo.
Groeten.

pascalletje 02-10-08 15:01

Ik krijg morgen een tijdelijke auto (waarschijnlijk ook een zafira), zal eens kijken hoe het daar zit.

koen_ 02-10-08 15:05

houw me aub op de hoogte

Cruiserke 13-10-08 00:01

Misschien hier even vragen die gasten weten nogal redelijk veel :)www.astrafriends.be

RudeDude 21-03-09 21:50

Beste allemaal,

Ik rijd een Opel Astra met DVD90 en Telefoon uitbereiding.
heb al menig telefoon gebruikt met dit systeem en alles werkt perfect, nu met de iphone 3g (v2.1) werkt alles ook naar behoren, echter de klank/kwaliteit van mijn kant richting andere kant van de lijn is in een gesprek schijnbaar erg slecht.
(slechter dan voorgaande toestellen)

Ik zelf hoor mijn gesprekspartner kraakhelder zonder problemen.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Groetjes,

Rudy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.