iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   dag dag iphone (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/13638-dag-dag-iphone.html)

Blackherrie 29-05-08 10:45

dag dag iphone
 
En begin van de week was het zover.
Na lang aarselen toch besloten om de iphone te verkopen.
Ik deed er te weinig mee. Het mailen op de iphone is voor mij een ramp, kan niet echt overweg met m'n maat handen op het ding. Alleen maar typ errors, veel frustratie. Dus mailen deed ik al lang niet meer op de iphone.
Langzaam aan merkte ik op dat ik mijn sim steeds meer in mijn blackberrie ging doen. En op een moment kwam de sim er helemaal niet meer in.
Dus hij belande in de kast werkloos. Gezien de huidige ontwikkelingen zal er binnenkort wel een nieuwe versie komen, dus was het tijd om het ding te laten opzouten. Nu krijg je er nog iets voor. Als er dalijk een "echte" versie is zal de prijs wel kelderen.


Ondertussen heb een Nokia E90 aangeschaft. Ben nog een ouwe 91XX en 9210 gebruiker. Wat is dat weer heerlijk berichten sturen met een keyboardje. Nog lekkerder dan met de blackberry.

Iphone tijdperk is voor mij voorbij. Mooi ding, nutteloos voor mij persoonlijk. Wel leuk om probeerd te hebben.

Ik blijf wel op de site het nieuws volgen natuurlijk ;)
Blijf nog steeds macfan in hart en nieren!

colliehome 29-05-08 10:51

Er is nogthans een stylus pennetje. En als je je toestel in je handpalm legt en dan de rechterkant zo'n 45° laat zakken en typed met je vinger ( loodrecht naar beneden en dus alweer 45° tov je iPhone ) dan gaat het prima , ook met grotere handen/vingers

Blackherrie 29-05-08 11:35

Nee helaas, het gaat niet prima hier, het gaat totaal k.t zelfs.
Het is voor mij persoonlijk gewoon geen ding om fatsoenlijk op te kunnen typen.
hij ligt niet lekker in de hand voor het typen. Ik typ op blackberry / communicators met de duimen. Toestel in beide handen, en kan daarop heerlijk typen. Iphone lukt mij dat niet, die ligt gewoon niet lekker in de hand bij mij.
En ik wil geen stylussen, die raak ik kwijt.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen er prima op kunnen typen. Echter val ik daar niet onder.

iMario 29-05-08 11:37

ik heb vrij grote handen, geen dikke vingers maar ik kan wel redelijk snel typen op de iPhone..
mijn iPhone is niet te vervangen voor een andere telefoon

colliehome 29-05-08 13:09

begrijp je wel hoor. Ik had een E61i en die typte ook lekker. Maar surfen en mailen ging dan zo leuk niet..

Het is allemaal een beetje geven en nemen zeker..
Er bestaat ook een overlay voor je scherm waar in de cover-screen-saver openingen zijn op de letters om een typo te vermijden en een beter letter/klavier gevoel te krijgen...
http://www.iphonebuzz.com/wp-content...uch_keys_1.jpg

Redchilly 29-05-08 14:25

Zelf heb ik een tijd een HTC TyTn gehad met uitschuif toetsenbord.
Hoewel ik heerlijk weg tiep op de iPhone was dat toch ultiem moet ik toegeven.
Niet dat ik terug zou willen, verschil is niet groot voor mij, maar ik kan het me wel indenken.

drm 29-05-08 15:43

[quote=Blackherrie;119163]
Na lang aarselen......

Hoe doe je dat? :D

Beaux 29-05-08 17:45

Ik snap wat je bedoel, ik heb heel wat telefoon met touchscreen gehad, allemaal een ramp (Behalve de Bekende vario en tynt serie) typen met touch is vervelend (duurtlang en gaat altijd fout). Alleen de Iphone heeft mij doen verwonderen. Multytouch is super noukeurig en snel, zelfs met mijn langenvingers. Helaas dat je moet afstappen. Maar voor mijn nu even geen andere telefoon dan de iphone.

soCool 30-05-08 03:24

Je doet net alsof het een ramp is dat je de telefoon niets vindt. Het maar een gebruiksvoorwerp hoor.

colliehome 30-05-08 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 119530)
Je doet net alsof het een ramp is dat je de telefoon niets vindt. Het maar een gebruiksvoorwerp hoor.


Een ramp vond hij het niet he, wel voor hem wegens zijn anatomische structuur van zijn handen. Dat is heel wat anders.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.