//

Profiel verwijderen

Profiel verwijderen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag zou ik mijn iCulture-profiel willen verwijderen, kan iemand mij vertellen hoe dat moet? Groetjes Bram...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-13, 11:58
BramWillems
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Profiel verwijderen

Hallo,

Graag zou ik mijn iCulture-profiel willen verwijderen, kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

Groetjes Bram
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-13, 12:12
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Van wat ik weet is dit niet rechtstreeks mogelijk. Ik denk dat je even een mail moet sturen naar iCulture en indien je dit wil wegens privacy reden in de mail een verwijzing sturen naar "Artiekel 35". Hierin staat dat ze verplicht zijn om binnen 4 weken aan je voorwaarden te voldoen. Wel kan het zijn dat jou accountnaam word gewijzigd en word geblokkeerd omdat dit een forum is en als ze jou account verwijderen dan kan het forum omzeep worden geholpen wegens missende posts.

Succes!
Groetjes Sentmen.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Provider profiel verwijderen iPhone SKB iPhone algemeen 0 20-12-10 11:38
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie Koploper Wi-Fi 2 01-10-09 17:28
backup profiel Romanski iPhone algemeen 5 24-07-08 09:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.