iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Mooi Apple waardig tv meubel (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/141094-mooi-apple-waardig-tv-meubel.html)

mark3 27-06-13 11:38

Mooi Apple waardig tv meubel
 
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooi tv meubel waar ik mijn TV maar belangrijker nog mijn apple tv, mac mini en mijn dock voor de iphone mooi in kwijt kan. Ik heb een idee in mijn hoofd maar heb dit nog niet gevonden bij de meubel boulevards van deze wereld. Het liefst wil ik een hoogglas witte kast die ik aan de muur kan bevestigen. Dus zonder pootjes en waar ik bovenin schappen heb om mijn apple tv, en mac mini en receiver mooi in te verwerken en hier onder nog deurtjes dan wel lades waar ik Dvd's afstandsbedieningen en andere rotzooi kwijt kan. Het belangrijkste is dat het er apple waardig uit ziet, dus een beetje design en van goede kwaliteit. Weet iemand waar ik iets in deze richting kan vinden in de omgeving Etten-Leur?

Bedankt alvast voor jullie reactie.

timeswa 28-06-13 10:42

Hoi mark3,

Ik kom zelf uit Breda en weet wel een adresje van een meubel maker maar weet niet helemaal waar je naar opzoek bent. Als ik het goed heb zoek je gewoon een zwevend dressoir/tv meubel?

mark3 28-06-13 11:04

Hallo timeswa

Zo kun je het inderdaar noemen het moet er inderdaad uitzien of het "zweeft" ik wil het zo hebben dat het met de rug tegen de muur hangt. Dus dat het niet op pootjes staat maar alleen aan de muur hangt. En dat het liefst in modern witte hoogglans zodat mij apparaten er mooi uit komen.

timeswa 28-06-13 11:22

Ok dan doe je er denk goed aan om toch bij een meubel maker te gaan kijken. Op de ettense baan zit er geloof ik eentje das niet zo ver weg is de weg tussen etten en prinsenbeek en op de oprit zie je gele (grote stoelen) stoelen staan. Ik heb ook even voor je gegoogled en daar ben ik dit tegen gekomen, heb even op de site gekeken en je kunt er alles ook op maat laten maken. Het enige is dat je het zelf moet opbouwen en het via internet is. Je gaf aan dat je het liever in de buurt had dus dan zou ik eerst eens wat offertes opvragen bij meubelmakers dan kun je altijd nog beslissen. Hoe dan ook denk ik dat je met een mooi hoogglans meubel wel een mooie plek voor je Apple spullen kunt maken :-). Laat je eindresultaat maar zien als je er aan uit bent.

mark3 28-06-13 13:26

Oei dat ziet er wel gaaf uit, dat is precies wat ik bedoel alleen dan noch iets van schappen en boven en ik wil dan mijn tv er op maar er boven hangen ziet er ook gaaf uit. Weer reden tot twijfel/nieuwe ideeen. Met deze afbeelding ga ik eerst eens wat offertes aanvragen dan heb ik in iedergeval een concreet uitgangspunt. Maar de site is ook zeker de moeite waard. Bedankt tot dusver timeswa. Als iemand nog meer weet extra tips zijn altijd welkom!

Bomans 28-06-13 14:05

Zo een dingen kan je toch gewoon in Ikea vinden?

Of moet het "kwalitatiever" zijn?

mark3 02-07-13 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 901527)
Zo een dingen kan je toch gewoon in Ikea vinden?

Of moet het "kwalitatiever" zijn?

Zoals ik in voorgaande post aangaf vind ik het wel mooi om wat meer kwaliteit te hebben. Aangezien het opgehangen wordt wil ik niet dat het door gewicht oid gaat doorhangen.. Ik ben bang dat je dit met Ikea spullen snel zult hebben als je er een beetje gewicht in legt.

jap74 02-07-13 17:32

Ik heb gekeken naar de BESTA serie (IKEA). Is volgens mij prima spul en je kunt er veel mee combineren.

Als je meer te besteden hebt, kun je ook voor HULSTA (www.huelsta.nl) kiezen.

freestyle4all 02-07-13 18:43

Dat gaat echt niet doorhangen hoor. :)
En er is in combinatie heel veel mogelijk met die Ikea-series.

Ikea is wel wat verder ontwikkeld dan het opgeschuurde grenen van de jaren tachtig.

mark3 26-11-13 17:02

Ben al even niet meer hier geweest maar wilde nog even laten weten hoe het afgelopen is. Wat betreft het feit dat ikea meubels niet doorhangen deel ik deze mening niet helemaal met je. Maar dat is weer een andere discussie ;). Ik wilde alleen even showcase wat ik aangekocht heb!:D Ik ben nu alleen nog aan het wachten op de muur beugel om de tv op te hangen. Heb besloten dat dit er toch wat mooier uit zal zien dan de tv op het meubel te zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.