//

Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone?

Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Persoonlijk denk ik dat het aantal megapixel niet hoger zal worden. Of iig niet dramatisch. En daarbij is het aantal megapixel niet belangrijk. Het gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-06-08, 00:54
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Persoonlijk denk ik dat het aantal megapixel niet hoger zal worden. Of iig niet dramatisch. En daarbij is het aantal megapixel niet belangrijk. Het gaat om de lens. En die stelt sowieso niet zoveel voor in de iPhone. En hoe wil jij een goede lens + een groot aantal megapixel in zon dunne iPhone krijgen
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-06-08, 01:00
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik wacht het ff af... unlockings mogelijkheden gaat het me vooral om

@ Airoflow
nu al aan de volgende generatie denken??
pfff sommige mensen hebben ook nooit genoeg
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #23  
Oud 10-06-08, 02:25
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

gps lijkt me wel erg fijn, altijd bij, tomtom kan niet worden gejat
  #24  
Oud 10-06-08, 10:16
martez's schermafbeelding
martez martez is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik ben eerlijk gezegd ook wel teleurgesteld..
Had meer verwacht en dan met zo'n (mogelijk) lage prijs voor het toestel is voor mij het speciale er nu wel af..
Bij de eerste generatie was er bij mij nog een must-have idee, maar dat is volkomen voorbij met de tweede generatie.
Ik heb het idee dat Apple de exclusiviteit een beetje achter wegen laat en zich richt op de grote massa..(dit nogmaals gezien van de mogelijke prijs/mogelijkheden)
Geef ze geen ongelijk hoor want het gaat daar natuurlijk om maar dat geeft voor mij absoluut geen meerwaarde om de twee gen aan te schaffen.
De 3g en de gps?! weet niet wat ik daar van moet vinden.. internet wat ik nu op mn Iphone heb is snel en werkt prima..
TomTom erop is voor mij niet boeiend genoeg, kleine moeite om je eigen tomtom ergens neer te leggen of mee te nemen na het auto rijden en het vergt alleen maar nog meer energie van je Iphone, beetje Iphone gebruiker ziet ook wel in dat na goed gebruik je baty het toch lastig gaat krijgen.

Voor iemand kunnen deze mogelijk heden het juist doen om hem aan te schaffen maar ik knap er een beetje van af, ik had meer verwacht!
maar het kan geen kwaad om er twee aan te schaffen voor de prijs van een 1e gen phone, dus dat ga ik denk ik maar doen.

greetz,
__________________
Iphone 8gb 1.1.4-3,9

Laatst gewijzigd door martez; 10-06-08 om 10:23.
  #25  
Oud 10-06-08, 10:35
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Ik snap niet dat Apple blijft hangen aan het idee om de iPhone in combinatie van een T-mobile abo te verkopen. Volgens mij en als ik het forum bekijk kunnen ze bij apple meer iphone weg zetten via de apple store zonder abo.
  #26  
Oud 10-06-08, 10:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ze verdienen op hun abonnementen, niet op hun toestellen.
  #27  
Oud 10-06-08, 10:40
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Ik ben ZO blij dat wij hem krijgen. En met WIJ bedoel ik ook echt WIJ! dat ik dat ding mag gaan verkopen! Wat geniaal. Ik denk echter wel dat het eventjes populair wordt en daarna dat iedereen em al heeft niet meer zo spannend is.
  #28  
Oud 10-06-08, 11:21
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik kan er niet wakker van liggen. Eerst kreeg ik spontane verkoopneigingen t.o.v. mijn 1st gen iPhone, maar nee. Ik mis GPS niet, dat heb ik al gedekt en 3G...? Ach ik heb al een toestel wat dat ook kan als het moet. Dus dan blijft over:

- de looks
- de software

Looks: Ik heb zoals velen liever de 1st Gen. Mooi alu en ziet er degelijker uit.
Software: Who cares? 2.0 kan ook op de 1st Gen. Zo gauw die net zo makkelijk lijkt voor modden draai ik die wel.

En dan nog, T-Mobile kennende verkr*chten ze dat toestel tot op het bot. Stickertje, splashscreen, thema, logo's, lelijke Web and Walk logo...
Dus mocht het de moeite waard zijn die 2nd Gen, dan koop ik 'm wel weer via mijn huidige inkoopkanaal uit het buitenland zonder logo's en aangepaste software .
En ik denk dat dát juist meer gaan doen als hier de T-Mobile versie zeer aangepast blijkt...
  #29  
Oud 10-06-08, 20:10
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

nee ben er niet blij mee, heb geen gps nodig en sneller internet ook niet nodig voor mijn mail! wel met de software update. En het meest vervelende is de exclusiviteit die er nu vanaf is in nederland.

(wel mooi voor apple , en mijn aandelen).
  #30  
Oud 10-06-08, 20:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macjoris Bekijk bericht
(wel mooi voor apple , en mijn aandelen).
Aandeel Apple zakt na gerucht over uitstel iPhone » Nieuws » iPhoneclub.nl

  #31  
Oud 10-06-08, 20:45
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Stiruam verveelde zich en dacht, he laat ik een lap tekst typen

Boeit me eigenlijk niet, mn iPod Mini werkte ook nog prima voor ik mn iPhone had en die is retro-hip
  #32  
Oud 10-06-08, 20:54
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Zeker mooi! Heb ze verkocht op 200 dollar (195) en later weer teruggekocht op 125 dollar. Dan mag die dollar zakken, dit is nogsteeds goede winst
  #33  
Oud 11-06-08, 01:03
orli orli is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: adam
Berichten: 65
Standaard

echt belachelijk van apple.. elke malloot zal er straks mee de blits maken en zich heel wat voelen toch maar terug naar de blackberry ofzo

belachelijk gewoon!!! die ipods mogen ze ook wel naar beneden prijzen want geen hond gaat het meer kopen!!
  #34  
Oud 11-06-08, 01:05
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

iPhone blijft geweldig in mijn ogen Meeste mensen in mijn omgeving zijn zo lekker snugger als ze me iPhone zien van ''wat is dat? de nieuwste telefoon ofzo?'' straks zeggen ze tenminste Hey je hebt de iPhone
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #35  
Oud 11-06-08, 08:12
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik ben het met iMario eens nu zegt iedereen Oh een prada phone dan krijg je weer al die vragen hoe kom je aan je iphone kan je er ook voor mij een halen enzo nu weet iedereen meteen dat je een iphone heb.

PS ben benieuwd naar wanneer de reclame borden van de 3g in nederland hangen
__________________
There is no way to happiness, happiness is the way.
  #36  
Oud 11-06-08, 08:33
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

ik snap nooi tdat mensen zich druk maken over hoe hip ze zijn als verder niemand hetzelfde product heeft EN ik heb altijd het idee dat een grote groep apple gebruikers dit nog extremer heeft.

Aan de ene kant praten ze windows de grond in en is MAC OS superieur op alle fronten, maar aan de andere kant willen ze niet dat straks iedereen MAC OS gebruikt omdat ze dan niet meer speciaal zijn... :S

Spullen moet je in mijn ogen niet kopen omdat je dan de hipste bent, maar mdat je het een geweldig apparaat vind dat bij jou eisen past en omdat het gewoon een super mooi ding is. Als je dat niet doet krijg je situaties waarbij mensen minpunten of tekortkomingen goed gaan praten terwijl het nergens voor nodig is, zoals op de afgelopen keynote dat iedereen helemaal door de dolle heen is omdat ze de headphone aansluiting 'universeel' hebben gemaakt... Want eerst was dat natuurlijk helemaaaaal niet onhandig en apple heeft een geweldige uitvinding gedaan door hem iets naar boven te halen...


de drang om hip en apart willen zijn vertroebeld de objectiviteit als je over een product oordeeld... We zouden allemaal willen dat we GPS op onze oude iphone hebben
  #37  
Oud 11-06-08, 08:35
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macjoris Bekijk bericht
Zeker mooi! Heb ze verkocht op 200 dollar (195) en later weer teruggekocht op 125 dollar. Dan mag die dollar zakken, dit is nogsteeds goede winst
is al terug aan het stijgen,nog wat gedukd.
gaat zeker nr de 225.
en als je nog wat jaren duld nog zeker hoger
__________________
at your service
  #38  
Oud 11-06-08, 11:13
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Mij valt het ook een beetje tegen de 3G. En wat al meer gezecht is hier is dat waarschijnlijk de exclusiviteit er af gaat. En dat is juist het leuke nu. Ik ken zelf niemand die ook een iPhone heeft. Straks loopt iedereen met dat ding.
Het voordeel is wel dat de mensen met een iPhone 1 eigenlijk wel uniek blijven. Want je ziet straks alleen nog maar de 3G.

Ik blijf in eerste instantie lekker bellen met mijn iPhone 1 en mocht de mogelijkheid zich aanbieden om op een goedkope weize over te stappen op een 3G dan ga ik daar wel over denken (alleen zal ik nooit en te nimmer overstappen naar T-mobile)
  #39  
Oud 11-06-08, 11:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawouter Bekijk bericht
Het voordeel is wel dat de mensen met een iPhone 1 eigenlijk wel uniek blijven.
Mensen met een nokia 3310 zijn ook uniek.

Sorry, maar daarvoor koop je toch echt geen toestel.
  #40  
Oud 11-06-08, 12:00
martez's schermafbeelding
martez martez is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawouter
Het voordeel is wel dat de mensen met een iPhone 1 eigenlijk wel uniek blijven.

citaat:

Mensen met een nokia 3310 zijn ook uniek.

Sorry, maar daarvoor koop je toch echt geen toestel.

voor een ander dus wel?!
heb mn iphone ook gekocht omdat ik onder de indruk was van het toestel (gebruiksgemak)
toen het mobieltje van de grond kwam in NL toen was het een must have en wilde je vooral onderscheiden van de rest en vond je het gaaf als je zn huge ding in je broekzak propte waarbij de antenne er nog uit stak..
zelf heb ik de Iphone gekocht om de gebruiksvriendelijkheid want daar gaat het mij om.
daarbij de exclusiviteit een prijskaartje had nam ik voor lief.. alleen dit alles word nu omgezet naar massa en ik ben bang dat dit niet ten goede gaat komen.. maar aan de andere kant HET is maar een mobiele telefoon met als bedoeling bellen wanneer nodig is of is dit nou weer van de oude stempel??

anyway iemand die zich nog steeds wil onderscheiden van het burgelijk gekut, daar bedoel ik mee de zelfde auto kopen als je buurman etc, zal denk ik toch iets anders moeten gaan vinden want ik ben bang dat het speciale van Apple er nu wel af is. (jammer)
Apple blijft prachtige producten leveren en zal ik blijven kopen.
en van mij mag het allemaal lekker duur blijven als het maar de moeite waard is om het te blijven kopen.
__________________
Iphone 8gb 1.1.4-3,9
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mede iPhone bezitters, koopt u de nieuwe iPhone of niet? Reckless Archief 2 10-06-08 20:59
Kan niet gebeld worden als je met de Agenda bezig bent ?? absrnd iPhone algemeen 6 24-10-07 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.