//

Welke iMac een aanrader?

Welke iMac een aanrader? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich Je bedoeld dat een 2008 model als student uiteindelijk even veel kost als een 2007 model bij een dealer? Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-06-08, 16:52
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich Bekijk bericht
Je bedoeld dat een 2008 model als student uiteindelijk even veel kost als een 2007 model bij een dealer?
Het scheelt met de studenten korting nog maar heeel weinig. Maar je moet echt bij de resellers langs. Hier kun je vaak gebruik maken van aparte acties waar hun klanten mee proberen te trekken. Voor een winkel bij jouw in de buurt klik hier
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-06-08, 17:06
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Zeer zeker niet waar ik draai al een tijdje Leopard zonder enig probleem op mijn PC. Is gewoon geinstalleerd via MBR partitie en doet nergens over verder is het meestal binnen 7 dagen mogelijk om een upgrade te gebruiken zoals 10.5.3 ik vindt dit juist een uitdaging aangezien je lekker bezig bent. En je kunt zonder moeite je pc uit mekaar halen en de hardware modden. Om eerlijk te zijn gebruik ik liever mn PC dan mn macbook om leopard op te draaien...
Greetz, Stiruam
Gelukkig heb ik die tijd al vele jaren achter mij gelaten.
  #23  
Oud 15-06-08, 17:08
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomscholle Bekijk bericht
Het scheelt met de studenten korting nog maar heeel weinig.
Scheelt toch altijd minimaal zo'n 7% en als je belt dan valt er vaak nog wel 1 tot 3% extra korting bij te krijgen!
  #24  
Oud 15-06-08, 18:17
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich Bekijk bericht
Tja, in 5VWO heb je meestal geen netto inkomen van 2000 euro per maand.. Zou mooi zijn natuurlijk . Ben al blij als ik hem binnenkort nog kan kopen, want rijk ben ik niet..

En als er een vriend uit de straat toevallig student is is er toch niets mis mee om wat euro's te besparen?
How how, no offence, maar leer lezen. Dit was zeker geen uitlating naar jou toe. Jij bent student, dus je hebt er recht op. Het is fout dat apple dit enkel regelt voor hoge school studenten, middelbaar en zelfs (!) lagere school zouden hier van moeten kunnen profiteren....
  #25  
Oud 15-06-08, 21:07
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Volgensmij is het door mijn opmerking hier een beetje uit de hand gelopen. haha.
Heb nooit gezegd dat je een student uit zijn eigen kots moet trekken om een mac voor je te kopen. Maar als je zoon of dochter, jezelf of een oudere broer of zus student is kan je hem die het misschien laten aanschaffen. Deze mag 1 mac 1 book en nog wat andere zaken per jaar kopen met studentenkorting. (dus deze kan ook niet iedereen voorzien van zijn korting). Ouders waarvan een kind studeerd mogen ook met korting de pc kopen, zoals beschreven staat in de studentenkorting.
  #26  
Oud 15-06-08, 21:54
orangetulip's schermafbeelding
orangetulip orangetulip is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

Genoeg gezeur over of appel nu wel of geen korting moet geven aan de ouders van studenten, een serieus antwoord op je vraag:

Welke mac je moet aanschaffen is afhankelijk van het doel waarvoor je hem wilt aanschaffen. Wil je er mee gaan gamen(koop een pc), grafischontwerpen, 3D tekeningen maken of gewoon het standaard school en office werk.

Als jein de Apple store naar de iMacs gaat dan kan je op 'vergelijk de specificaties' klikken. Je krijgt dan een overzicht van de 4 verschillende iMacs.

iMac1: € 999,00 (Goed school en office bezigheden)
iMac2: € 1.299,00 (Tussen model, betere processor en grafische kaart etc.)
iMac3: € 1.599,00 (Groter scherm en iets beter)
iMac4: € 1.918,99 (krachtige computer, maar voor echt zwaar werk: mac pro)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iPhone+iPod Touch op een iMac KvdS iTunes 0 26-12-10 15:17
veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? andre-nl iPhone accessoires en onderdelen 92 10-10-09 13:11
Mac OS X: Eén Itunes op Imac, twee acounts? nutty75 iTunes 5 24-06-08 17:52
Windows: Itunes op een windows pc en een Imac ? VD Services iTunes 2 14-04-08 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.