iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone2: Twice as fast. Twice the price. (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/14618-iphone2-twice-as-fast-twice-the-price.html)

soCool 15-06-08 18:31

iPhone2: Twice as fast. Twice the price.
 
1 Bijlage(n)
Deze reclamebanner vertegenwoordigt de werkelijkheid beter dan de vorige reclamebanner:
https://forum.iculture.nl/attac...1&d=1213547449

Stiruam 15-06-08 18:36

Nja ook niet echt ik zou suggereren dat ie een betere processor heeft :p Maar idd wat een onzin 199 dollar... Walgelijk

Greetz, Stiruam

iCulture 15-06-08 18:46

Waar staat de info van het sterretje? ;)

Zero45 15-06-08 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 127547)
Waar staat de info van het sterretje? ;)

eeen sterretje :O


effe gaan kijken op de apple site bij het sterretje stond :

* Based on 3G and EDGE testing. Actual speeds vary by site conditions. Based on iPhone 3G (8GB) and first-generation iPhone (8GB) purchases. Requires new 2-year AT&T rate plan, sold separately.
Some features and services are not available in all areas. See your carrier for details.

macjoris 15-06-08 20:09

Vind het een beetje een vreemde opmerking. De iphone is wel 2 keer zo goedkoop, apple doet alleen geen uitspraken over de abonnementen. Dat wij nederlanders graag uitrekenen hoeveel je kwijt bent na 2 jaar, swa.

orangetulip 15-06-08 20:58

@macjoris: Apple is weldegelijk medeschuldig aan de hoge abo prijzen. Ze hebben zelf besloten om exclusieve deals te maken met aanbieders.

Celf 16-06-08 09:29

ik kan me hier helemaal in vinden. Ben het zo langzaam aan ook een beetje beu. Er mag ook nog wel bij "half the features" want het lijkt er op (volgens Macwereld) dat visual voicemail NIET aangeboden zal worden. Zou T-Mobile tot de laatste dag\week wachten alvorens de prijzen bekend te maken....om al te veel discussies vooraf te voorkomen?

Ezekiel 16-06-08 09:59

of ze kijken aan de hand van de nieuwsbrief hoeveel aanmeldingen ze hebben.
dat ze dan een prijsbepaling doen hoe meer aanmeldingen hoe goedkoper.
zou mooi zijn.

ik ben alleen bang dat als ze nu 40.000 aanmeldingen hebben we moeten reserveren , of zouden ze genoeg voorraad aanleggen

johnwalter 16-06-08 10:05

Als bij T-mobile maar niet geldt, 2 keer zo snel en .................. 2 keer zo duur :rolleyes:

soCool 16-06-08 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 127759)
ik kan me hier helemaal in vinden. Ben het zo langzaam aan ook een beetje beu. Er mag ook nog wel bij "half the features" want het lijkt er op (volgens Macwereld) dat visual voicemail NIET aangeboden zal worden. Zou T-Mobile tot de laatste dag\week wachten alvorens de prijzen bekend te maken....om al te veel discussies vooraf te voorkomen?

Waarschijnlijk proberen ze een hype rondom het merk te creëren. Dat moet ook wel met de absurde prijzen die ze vragen, maar of het veel nut heeft.

Wanneer je de prijzen uit Duitsland bekijkt dan zie je dat de "goedkoopste" abonnement 30 euro p/m kost met een inhoudt dat bij een andere provider niet eens 10 euro kost.

jeekes 16-06-08 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 127770)
of ze kijken aan de hand van de nieuwsbrief hoeveel aanmeldingen ze hebben.
dat ze dan een prijsbepaling doen hoe meer aanmeldingen hoe goedkoper.
zou mooi zijn.

ik ben alleen bang dat als ze nu 40.000 aanmeldingen hebben we moeten reserveren , of zouden ze genoeg voorraad aanleggen

zou het niet net andersom zijn?
grotere vraag ==> duurder ;)

soCool 16-06-08 16:48

Vraag staat niet gelijk aan interesse.

jeekes 16-06-08 17:45

maar toch...
interesse en vraag hangen wel samen
een groot deel van de mensen die geïnteresseerd is, is er toch in geïnteresseerd voor een reden??
ze willen hem (misschien) kopen;)

jennyyu 18-06-08 08:54

twice the price?
8GB iphone 2 sold at 199$
16GB iphone 2 sold at 299$

compared to 399$ when it first came out

colliehome 18-06-08 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jennyyu (Bericht 128632)
twice the price?
8GB iphone 2 sold at 199$
16GB iphone 2 sold at 299$

compared to 399$ when it first came out

What about u r call plan that u have to take???

macjoris 18-06-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door orangetulip (Bericht 127643)
@macjoris: Apple is weldegelijk medeschuldig aan de hoge abo prijzen. Ze hebben zelf besloten om exclusieve deals te maken met aanbieders.

Dat is volgensmij niet geheel waar, want als je een lelijke dikke N95 koopt bij t-mobile heb je ook niet veel voor je geld als je voor 30 euro per maand wilt laten.

Hier op de site worden de iphone abonnementen altijd vergeleken met sim-only abonnementen. Dit zijn scheve vergelijkingen omdat je bij sim-only abonnementen altijd rond de 50% betaald van de abonnementen met telefoon.

Even wachten tot 3 juli vanaf dan kunnen er echt goede vergelijkingen getrokken worden.

soCool 18-06-08 15:56

Het verschil tussen een sim only abonnement en een normaal abonnement zit em in het feit dat de gegeven korting bij een abonnement wordt gebruikt voor een toestel of een ander product terwijl bij een sim only abonnement het in de sim only abonnement verwerkt zit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.