PauluS Afwezig, discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha Paulus, Allereerst gecondoleerd. Dit is natuurlijk verschrikkelijk, daarom wil ik jou en je familie erg veel sterkte toewensen! Veel succes bij het verwerken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ha Paulus,
Allereerst gecondoleerd. Dit is natuurlijk verschrikkelijk, daarom wil ik jou en je familie erg veel sterkte toewensen! Veel succes bij het verwerken en neem de tijd! Groeten Thijs. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hey Paulus.
Eigenlijk is alles al gezegd, maar ik wil je absoluut veel sterkte wensen met het verlies van je zus. Wat aan de ene kant fijn , maar aan de andere kant eng is, is dat het op den duur een plekje krijgt. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk tot snel. Stephan
|
||||
|
||||
Paul,
gecondoleerd... heel veel stertke voor jouw en de rest van de familie |
|
||||
|
||||
Sterkte tijdens deze lange weg van verdriet!
Met vrienden en familie plezier maken, er vrolijk tegen aan. Je zus is er helaas niet bij want ze is hier ver vandaan. Na vele tranen weer vrolijk worden, ik weet dat het kan. Maar vergeet haar niet, zo nu en dan. Wesley
|
||||
|
||||
paul,
gecondoleerd,en veel sterkte ermee.
|
||||
|
||||
Iedereen nogmaals verschikkelijk bedankt! Doet mij goed al jullie reacties te lezen.
Jullie horen wel weer van mij wanneer ik terug ben (ach daar twijfelen jullie ook niet aan). Groeten, Paul
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto tabblad afwezig bij synchroniseren iphone | Blackpalm | Archief | 1 | 07-04-10 17:16 |
PauluS is back!! | PauluS87 | Chat en geruchten | 9 | 17-11-08 13:30 |
Tijdelijk Afwezig | iMario | Archief | 3 | 16-10-08 14:46 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
|
|