iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone: wit of zwart? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/148270-iphone-wit-zwart.html)

isaiphone 20-11-13 13:45

iPhone: wit of zwart?
 
Heb namelijk geen idee welke kleur ik zal nemen met de 5s.
Sowieso geen gouden,
Dus wat kiezen jullie? Zwart of wit?

MrBramme 20-11-13 13:52

ik kies steevast voor zwart. persoonlijk vind ik het mooier om een volledig zwarte voorkant te zien, ipv een witte kader met daarin een scherm en het bolletje van de camera.

voor de rest maakt dat (vind ik) niet uit, want stap 1 wat 95% doet: er een cover rond gooien dat je er amper iets van merkt :)

Maar dat is dus strikt persoonlijk. Mijn vrouw heeft een witte (in een cover en je merkt enkel dus de voorzijde :p) en is daar gelukkig mee.

iPhoneAlot 20-11-13 14:44

Ik hou het ook bij de wijze woorden van Henry Ford. Je mag elke kleur kiezen die je wilt, zolang het maar zwart is.

Nou ja, Space Grijs dan, maar dat kon Henry niet weten...

rubbererobbie 20-11-13 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isaiphone (Bericht 935665)
Heb namelijk geen idee welke kleur ik zal nemen met de 5s.
Sowieso geen gouden,
Dus wat kiezen jullie? Zwart of wit?

last van straatvrees?

maw waarom niet naar de winkel rennen en beide vast houden, kwijlen ect .

kleur is o zo persoonlijk

erictraanman 20-11-13 16:20

ik had een zwarte iPhone4, maar nu iOS7 er is waarin de interface veelal wit is geworden heb ik een witte iPhone5 aangeschaft.

ik vindt PERSOONLIJK dat net iets mooier ogen in het geheel maar dit is MIJN mening.
de zwarte bolletjes voor de camera en de proximity sensor vind ik totaal niet storend overigens.

maar zoals hierboven ook vermeld staat: het is een persoonlijke kwestie.
check ze dus allebei in het echt eens en maak dan je keuze.

Freeltd 20-11-13 18:21

Het zit gewoon tussen de oren :d

Iphones altijd zwart bij mij. Ipads wit :d

Jewel 24-11-13 16:46

Hangt er beetje vanaf, als je het vaak nachts gebruikt enzo is een zwarte iPad wel fijner. Wat. MrBramme zegt, die is ook te verbergen met een hoesje.

alvani 24-11-13 17:58

Ik ben begonnen met een gouden 5S met KPN abonnement. Dat was niet helemaal mijn ding. Vervolgens heb ik een space grijze 5S gekocht bij de Apple Store in Amsterdam. Die vond ik eigenlijk een beetje saai en daarom heb ik 'm binnen 14 dagen omgeruild voor een zilveren 5S. Die vind ik uiteindelijk het mooist, zeker in combinatie met iOS 7. :d

Jeally 26-11-13 15:28

Ik kies zowel iphone als ipad zwart dit is ook rustgevender voor je ogen als je leest. Een nadeel aan zwart is dat het warmte vast houdt en dus in de zomer door de zon sneller warm word.. Dus wat vind je belangrijk.

mark3 26-11-13 16:16

sowieso wit! Dit zorgt er volgens mij voor dat hij er kleiner uit ziet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.