//

iphone in plaats van Samsung S 4

iphone in plaats van Samsung S 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nog maar net ingestapt en beklaag het mij nog geen seconde Het scherm is voor mij groot genoeg, alles werkt supervlot en na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-11-13, 21:01
jeanjeandejean jeanjeandejean is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 37
Standaard

Ik ben nog maar net ingestapt en beklaag het mij nog geen seconde

Het scherm is voor mij groot genoeg, alles werkt supervlot en na een tijdje ken je alle mogelijke instellingen.
Het gebruiksgemak is subliem en dat is wat ik wil ...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-11-13, 22:29
hemzelf hemzelf is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: West-Vlaanderen, België
Berichten: 9
Standaard

Tijdje S3 naast 5 gebruikt ... In begin onder indruk van groter scherm en typische Samsung snufjes ... Echter heel vlug aankoop beklaagd ... S3 begon trager te worden, de vele Android submenu's zijn ergerlijk, weinig updates, restwaarde toestel zakt sneller dan iPhone, nooit echt kunnen wennen aan Android want jarenlang iOS gewend. Heb lesje geleerd !
  #23  
Oud 27-11-13, 08:31
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik besluit het niet te doen! Ik hou de iPhone eerst..Lees dat er 1e kwartaal 2014 wellicht de S5 komt..Eerst die bekijken, maar hou stiekem hoop dat de iPhone 6 een groter scherm gaat krijgen..Dan wachten we maar tot september….
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #24  
Oud 27-11-13, 11:49
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

Ik denk dat de hoofdzakkelijke keuze is wat wil je.. zelf veel instellen tweaken en rotzooien om alles naar wens aan de praat te krijgen. Of wil je liever een toestel dat gewoon werkt waar je niet altijd alles zelf moet instellen en wat niet langzamer wordt door allerlei onnodige programma's.. (lijkt mij duidelijk
  #25  
Oud 27-11-13, 12:55
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HenriAalten Bekijk bericht
Er is mij verteld, in de winkel dat ik niet kon, of mag vergelijken met een ipad.
Ik vind daarom de vraag niet zo gek.
Tussen de regels door lezen ...
  #26  
Oud 08-12-13, 11:01
Makubex Makubex is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 0
Standaard

Ik ben zelf altijd al een android/samsung man geweest maar heb me vorige week over laten halen door mij apple buddy's.
Ik heb nu de 5S silver 16GB gehaald, en als ik eerlijk ben heb ik een beetje spijt. Misschien is het omdat ik het niet gewend ben om met iOS te werken maar ik voel me nogal "beperkt" met een iPhone.
Ik moet wel zeggen iOS draait wel een stuk stabieler dan android, geen micro stutter en lag.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-12-13 om 13:17.
  #27  
Oud 09-12-13, 09:34
Marlot91 Marlot91 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik ben van Samsung naar iPhone gegaan en erg blij met mijn keuze. De iPhone heeft een mooier design (ook mijn iPhone4) en werkt qua functies en instellingen veel beter. Mijn ouders hebben beide een samsungtoestel. Die crasht, haalt virussen binnen, loopt vast, en is in mijn ogen gewoon lastiger om naar wens in te stellen. Maar ondanks alles zijn zij er wel heel blij mee. Het is net wat je wil van een telefoon.
  #28  
Oud 09-12-13, 10:02
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ben je tevreden over je iPad?
Zo ja, dan kan je goed voor de iPhone gaan.
Ben je niet tevreden over de iPad, buiten de schermresolutie en snelheid om, ga dan voor Android.
Stop je je phone nu al (erg)vaak in een jaszak of iets degelijks, dus niet je broekzak, dan zou ik, als je voor android gaat, voor de Note serie kiezen.
  #29  
Oud 16-12-13, 09:20
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik heb het wel gedaan!! Heb nu bijna een week de Note 3! Qua toestel en opties kan Apple hier nooit aan tippen! Punt! Gebruik je het ook allemaal? Vast niet..Maar de Note 3 is zeker een heel mooie en goede telefoon met een prachtig scherm! Dit zeg ik als Apple fan! Moet ook kunnen toch?

Enige dat ik mis is om mijn werk email met push funtie te krijgen, op de iPhone had ik dit met G-Whizz….Maar nogmaals, heel veel leuke dingen op de Note 3…

Omdat ik altijd Apple heb gehad, twijfel ik heus nog wel over een 5s..Noem het gewenning ,zal eerst wel zo blijven…Van het weekend dacht ik bijvoorbeeld..Ik doe mijn Note 3 weer weg voor een 5s…Ben ik er gisteren met aan het spelen, denk ik weer van…WOW!!! Wat een ding….
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #30  
Oud 16-12-13, 23:40
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

@pdavie2311
Gefeliciteerd met je aankoop.
Is het een idee om eens een verslag te maken wat volgens jou de verschillen zijn tussen de twee systemen en wat Android beter doet dan iOS en omgekeerd natuurlijk.

Ik zie je verslag graag tegemoet.
  #31  
Oud 17-12-13, 00:39
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Ik heb het wel gedaan!! Heb nu bijna een week de Note 3! Qua toestel en opties kan Apple hier nooit aan tippen! Punt! Gebruik je het ook allemaal? Vast niet..Maar de Note 3 is zeker een heel mooie en goede telefoon met een prachtig scherm! Dit zeg ik als Apple fan! Moet ook kunnen toch?

Enige dat ik mis is om mijn werk email met push funtie te krijgen, op de iPhone had ik dit met G-Whizz….Maar nogmaals, heel veel leuke dingen op de Note 3…

Omdat ik altijd Apple heb gehad, twijfel ik heus nog wel over een 5s..Noem het gewenning ,zal eerst wel zo blijven…Van het weekend dacht ik bijvoorbeeld..Ik doe mijn Note 3 weer weg voor een 5s…Ben ik er gisteren met aan het spelen, denk ik weer van…WOW!!! Wat een ding….
Tiens...dan vraag ik mij toch waarom de iPhone alle anderen in de laatste weken mijlen ver achter zich laat wat sales betreft...

En dat niet alleen in de US...

iPhone 5s sales November 2013: Top at all major carriers | BGR

Enfin...veel plezier met je phablet...want dat is de Note 3 toch zo'n beetje...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #32  
Oud 17-12-13, 00:47
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Tiens...dan vraag ik mij toch waarom de iPhone alle anderen in de laatste weken mijlen ver achter zich laat wat sales betreft...

En dat niet alleen in de US...

iPhone 5s sales November 2013: Top at all major carriers | BGR

Enfin...veel plezier met je phablet...want dat is de Note 3 toch zo'n beetje...

Wally het is maar net waar je naar kijkt.
Apple is de grootste in de VS
Android is de grootste in Europa

Na de introductie van een nieuw toestel, zie je altijd een opleving van dat merk of OS.
  #33  
Oud 17-12-13, 01:47
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

En dat heeft zijn reden...

90 % van alle low range smartphones lopen op androïd...

Wat hi-end betreft, blijft Apple nog steeds ongenaakbaar...

Kijk maar naar die Galaxy Gear...'The next big thing is here'...

Zo begon de CEO zijn speech...

Ik meen me te herinneren dat er sindsdien slechts een 300.000 verkocht zijn...

Of was het verscheept...

Dat ding werkt voor geen halve meter...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #34  
Oud 17-12-13, 09:29
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik zal proberen vandaag even een verslagje te maken..Ik ben puur gegaan voor het scherm..Op een gegeven moment ging mijn iPhone 5 mij irriteren qua scherm…Wou gewoon wat groter…Nu is de Note 3 zeker groter en veel…Maar volgens mij wel het beste wat er op dit moment te krijgen is..(samen met de iPhone 5s….)
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #35  
Oud 17-12-13, 10:28
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Op een gegeven moment ging mijn iPhone 5 mij irriteren qua scherm…Wou gewoon wat groter…

Neem je tijd. Je kan niet anders zeggen dat de N3 gewoonweg erg groot is en dat zeker voor je broekzak. Ik had mijn iPhone4 vaak in de broekzak, maar ik merk al een behoorlijk verschil tussen de 4 en de 5S.
Door de schermgrootte en de software van de N3 kan je twee applicaties naast elkaar draaien in een scherm. Werkt dat een beetje?
  #36  
Oud 17-12-13, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Maar de Note 3 is zeker een heel mooie en goede telefoon met een prachtig scherm! Dit zeg ik als Apple fan! Moet ook kunnen toch?
Je hebt het over een telefoon? Een telefoon is er om te telefoneren, dat begrijp ik. Ik neem aan dat die Note 3 ook een smartphone is met gelijkaardige functies als een iPhone.

Ik zie dat jij ook OS X gebruikt. Hoe zit het dan met de integratie van die Note 3 met de overige OS X en iOS apparatuur? Dan denk ik aan dingen zoals iCloud Mail, Notes, Reminders, iCloud Keychain, Photostream (met iPhoto/Aperture), Documents & Data Sync tussen apps en apparaten, enz...
  #37  
Oud 17-12-13, 10:50
iCK iCK is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

daar ging ik ook voor, een groter scherm, dus toen de S3 uitkwam heb ik hem gelijk gehaald. Binnen een week heb ik hem maar verkocht voordat ik hem kapot zou smijten. Hij liep vaak vast en sommige apps werken voor geen meter. Ik ben super blij met mij 5S en ene kant is het wel leuk een groter scherm, maar het is niet noodzakelijk, want nu kan ik het nog met 1 hand bedienen, met de S3 had ik echt mijn beide handen nodig

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2013 om 09:51 ----------

@pdavie2311 veel plezier met je noteIII, het gaat erom dat jij het wel fijn vindt.
  #38  
Oud 17-12-13, 13:25
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

2 applicaties draaien gaat prima!!

Qua syncen deed ik nooit veel met iCoud en agena etc…Photostream heb ik ook altijd uit staan..Met view kan ik heel gemakkelijk alles van de Note op mijn Macbook zetten..Foto's, filmpjes en muziek etc…..

Ik merk wel dat ik vaker de iPhone uit mijn zak haalde, dan de Note…iPhone is meer handelbaar en haal je er gemakkelijk uit etc…Ook ging ik voor de camera van de Note, maar die van de 5s is verbeterd tov de 5?
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #39  
Oud 17-12-13, 13:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Qua syncen deed ik nooit veel met iCoud en agena etc…Photostream heb ik ook altijd uit staan..Met view kan ik heel gemakkelijk alles van de Note op mijn Macbook zetten..Foto's, filmpjes en muziek etc…..
OK! Bedankt voor de info. Ik wilde ook wel een Android smartphone kopen om eens een en ander te testen. Ik gebruik iCloud dus wel voor alles en nog nog wat. En vroeger ook MobileMe en voor MobileMe mac.com.

Dus, nog maar even wachten alvorens te investeren in zo'n "stand alone Android ding". Succes verder met die Note 3.
  #40  
Oud 17-12-13, 16:53
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Tiens...dan vraag ik mij toch waarom de iPhone alle anderen in de laatste weken mijlen ver achter zich laat wat sales betreft...

En dat niet alleen in de US...

iPhone 5s sales November 2013: Top at all major carriers | BGR

Enfin...veel plezier met je phablet...want dat is de Note 3 toch zo'n beetje...
niet alleen wat sales betreft. Dit geldt ook zeker voor de benchmarks. Kijk maar eens naar een review over de 5s hier: Apple iPhone 5s: allemansvriend met turbomotor - Inleiding: innovatie van binnen - Review - Reviews - Tweakers

De 5s laat de concurrentie op heel veel vlakken ver achter zich.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.