iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wat vinden jullie van de Nokia 930 ? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/153415-vinden-jullie-de-nokia-930-a.html)

daveensannie 05-04-14 18:22

Wat vinden jullie van de Nokia 930 ?
 
Onlangs is de Nokia 930 gepresenteerd met WP 8.1, nu weet ik dat smaken verschillen, maar ik vind hem persoonlijk mooier om te zien dan de IPhone 5S, wat is jullie mening ? Een hands-on Nokia Lumia 930 hands on - YouTube

Guest-20180925190238 05-04-14 18:34

Mooi is voor mij persoonlijk niet zo belangrijk, dat is een kwestie van smaak. :-)

Ik ben eens naar de specificaties gaan kijken. Die zijn zeker niet slecht. En nogmaals: als Windows Phone 8.1 even stabiel is als Windows 8.1 dan is die Nokia zeker een goede keuze. Maar hoe zit het met de apps? Is er in de Store ondertussen ook al een ander verkrijgbaar? En dan blijft nog de vraag hoe men zo'n Windows Phone kan integreren met de rest van de Apple computers hier.

daveensannie 05-04-14 18:45

Wat ik weet is dat ze wat Apps betreft een aardige inhaalslag aan het maken zijn, alle voor de meest "most wanted" Apps zijn aanwezig, feit blijft natuurlijk wel dat vooralsnog de nieuwe Apps als eerste voor IOS en Android en in een later stadium eventueel WindowsPhone beschikbaar zijn. Wat betreft integratie, dat weet ik niet ☺️

Guest-20180925190238 05-04-14 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 955877)
Wat betreft integratie, dat weet ik niet ☺️

Ben eens wat gaan goegelen en die integratie lijkt nogal mee te vallen. Er staat zelfs een gratis Windows Phone 8 app in de Mac App Store. Een soort iTunes voor Windows Phone 8. Zelfs iPhoto en Aperture schijnen geďntegreerd te zijn in die app.

Bubbly 06-04-14 02:37

Vind 'm persoonlijk een beetje veel te groot :) Qua design lijkt het me niet fantastisch, sommige oudere Lumia's maakten meer indruk. Maar misschien dat het in RL beter overkomt.

Wat betreft apps doet Microsoft haar best, maar dat is natuurlijk niet genoeg om tot nu gelijk gespeeld te hebben.

daveensannie 08-04-14 14:42

Idd wat Apps betreft hebben ze nog een hoop in te halen, wat ik wel begrepen heb is dat het voor ontwikkelaars nu nog maar een koud kunstje is om in 1 keer een app te maken voor desktop en phone, qua uiterlijk dat is idd een kwestie van smaak. Maar ik vind dat ze wel een goede weg in zijn geslagen met WP8.1 en mocht de iPhone 6 tegen vallen is dit voor mij in ieder geval wel een goed alternatief :)

jap74 07-05-14 12:54

Het ziet er mooi uit, maar ik vind het OS onwerkbaar. Maar ik ben niet objectief, denk ik. Ik gebruik sinds 2009 iOS (privé) en pas sinds 2012 Windows 8. Dat irritante pijltje (back) is onlogisch. Alles is swipen, maar soms moet je op Back drukken. En het scherm is zo groot, dat als je met je duim linksboven moet zijn, je met je pols op de 'zoek' knop komt en 'BING' opent. Irritant! Verder is het mijn niet gelukt de trilfuncite uit te zetten, waardoor je bij bepaalde functies ineens een tril krijgt (bijvoorbeeld als je op de hometoets drukt).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.