iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/15366-officieel-iphone-via-t-mobile-the-phone-house.html)

MJFM 01-07-08 22:27

Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House!
 
Zojuist is er intern officieel bevestigd dat T-Mobile de iPhone naast via de eigen winkels ook via The Phone House gaat verkopen! Vanaf 11 Juli, de iPhone bij T-Mobile en The Phone House!

BadSide 01-07-08 22:37

Hoop dat ze hem toch nog via Belcompany gaan verkopen, dan kan ik ze binnenkort verkopen. :D

Destiny 01-07-08 23:41

Verplaatst naar Chat, omdat het geen gerucht meer is :)

zwaan 02-07-08 23:18

ThePhoneHouse zit 200m bij me vandaan. Ideaal dus :D

Tijn1 03-07-08 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MJFM (Bericht 133453)
Zojuist is er intern officieel bevestigd dat T-Mobile de iPhone naast via de eigen winkels ook via The Phone House gaat verkopen! Vanaf 11 Juli, de iPhone bij T-Mobile en The Phone House!

Dat zou zeker mooi zijn, drie straten verderop zit er een bij mij!

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij al 2,5 jaar voor t-mob werkt?
Is het echt zeker vanaf 11 juli of gaat er een weekje tussen zitten?

johnwalter 03-07-08 11:26

Hier ook maar 5 minuten vandaan :rolleyes: en "maar" 25.000 inwoners ;)
dus no wachtlijsten :D

HPSterk 04-07-08 10:42

Ik hoop zo dat dit echt waar is, dan kan ik half 9 mijn bed uit, eten, op de fiets stappen.. en dan haal ik een iPhone 16GB zwart en ik fiets terug en ik ben de hele dag zoet :$

Tijn1 04-07-08 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MJFM (Bericht 133453)
Zojuist is er intern officieel bevestigd dat T-Mobile de iPhone naast via de eigen winkels ook via The Phone House gaat verkopen! Vanaf 11 Juli, de iPhone bij T-Mobile en The Phone House!

ik was gisteren in een phone house, ik wist bij wijze van nog meer over de hele iphone! Het is niet zeker volgens een van de medewerkers of de iphone er 11 juli is

zwaan 04-07-08 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 134565)
ik was gisteren in een phone house, ik wist bij wijze van nog meer over de hele iphone! Het is niet zeker volgens een van de medewerkers of de iphone er 11 juli is

Ik denk dat de meesten op dit forum dat probleem hebben, meer over de iPhone weten dan het personeel van de telefoonzaak. En zo raar vind ik dat nu ook weer niet :p

MJFM 04-07-08 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 134626)
Ik denk dat de meesten op dit forum dat probleem hebben, meer over de iPhone weten dan het personeel van de telefoonzaak. En zo raar vind ik dat nu ook weer niet :p

Tenzij het gecombineerd is natuurlijk, zoals in mijn geval :D!

zwaan 04-07-08 12:37

Heb je nog een lekker sappig gerucht voor ons? Die zouden toch van mensen zoals jij moeten komen :cool:

MJFM 04-07-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 134633)
Heb je nog een lekker sappig gerucht voor ons? Die zouden toch van mensen zoals jij moeten komen :cool:

Haha, nee, vooralsnog niet helaas. Niets dat nog niet officieel bekend is of nog niet verteld is.
Maar zodra er meer informatie doorgespeeld wordt zal ik het uiteraard hier posten!

Markie 04-07-08 14:38

wou het net posten. Net gehoord van ex collega's van de Phonehouse ;)

ButcherJF 04-07-08 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 134626)
Ik denk dat de meesten op dit forum dat probleem hebben, meer over de iPhone weten dan het personeel van de telefoonzaak. En zo raar vind ik dat nu ook weer niet :p

Zonder dollen: toen pas (officieel) bekend was dat de 3G zou komen, wilde ik hem reserveren: een zwarte 16 GB. De medewerker zei dat dat niet mogelijk was, hij zou er alleen komen in 3 gigabyte-uitvoering, hij heet immers 3G!:D
Ik kon er wel om lachen. Je kunt tenslotte niet alles weten van alle telefoons, nietwaar? En hij zal inmiddels wel beter weten.......

HPSterk 04-07-08 20:05

Naar welke Phone House winkel gaan jullie?

HPSterk 04-07-08 20:32

WTF!!!
The Phone House / iphone
WERKT NIET MEER!!! :|

Doblie 04-07-08 20:38

Ehm.. waar is het bewijs? Nergens op Phoneshouse.nl staat ook maar iets van de Apple iPhone. Weer een grap/gerucht?

HPSterk 04-07-08 20:46

Ik zweer het je, echt waar, op de site van The Phone House stond een pagina geheel over de iPhone.
Met plaatjes, informatie en mededeling dat ie in alle 169 winkels te koop zou zijn op 11 juli. Je moest er gauw bij zijn, want er was maar een beperkt aantal iPhones per winkel.
Ook hadden ze de FAQ van T-Mobile vrijwel volledig ge-copy-paste.

Je kunt me geloven of niet, maar dit is ECHT WAAR. Ze hadden de site vast te vroeg online gezet, kregen berichten van klanten en daarna hebben ze de site weer offline gezet.

(Voor iedereen die me niet geloofd, kijk straks maar als ie weer online is:
Je kunt straks invullen wat je postcode is en dan kijken zij waar de dichtstbijzijnde winkel is om je iPhone te halen op 11 juli. Er staat informatie op over alle functies van de iPhone 3G. En als extra bewijs dat ik het gezien heb:
Straks staat er een plaatje van de iPhone 3G, zoals die op de (Nederlandse) Apple site staat, met linksbovenin het logo van The Phone House.)

Dit is GEEN grap.

Doblie 04-07-08 20:48

Oke, we wachten af.

HPSterk 10-07-08 17:36

OKE, ik had gelijk :D
Kijk maar:
iPhone 3G


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.