iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Iphone of Samsung I900 Omnia? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/15368-iphone-samsung-i900-omnia.html)

Tijn1 04-07-08 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 134421)
Jij so gemeen....

wederom op waarheid gebaseert

Chrisl 04-07-08 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 134423)
wederom op waarheid gebaseert


Ook weder waarheid...

berty 10-11-08 16:27

Ik heb op dit moment een samsung omnia, mooi telefoontje, maar ga uiteindelijk toch voor de iphone.

Converse 30-12-08 12:45

Ik twijfel nu toch eigenlijk nog heel hard.
Ik moet deze namiddag beslissen en ze hebben beiden voor en nadelen.

Omnia heeft sommige dingen meer dan de Iphone. Maar ik lees wel dat Omnia niet gebruiksvriendelijk is, dat hij veel vastloopt en een slechte batterij heeft.

Dinesh86 30-12-08 12:55

Waarom wacht je nog niet heel even tot 6 januari dan wordt er zeer waarschijnlijk een 32 gig model van de iphone gepresenteerd en dan gaan de prijzen ook weer wat zakken. En misschien wel een iphone nano :D

Converse 30-12-08 12:59

Kan niet wachten ^^
Maar wat denken jullie van de Omnia?
Beiden hebben voor en nadelen?

Sick Mic 30-12-08 13:15

Neem de iPhone.

Converse 30-12-08 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic (Bericht 236084)
Neem de iPhone.

Wat als argument?

Excellence 30-12-08 14:30

Omnia nadelen:
Slechte interface, langzaam, touchscreen is niet gevoelig je moet er echt hard op drukken, geluid is slecht, youtube heeft slechte kwaliteit, camera is langzaam als ik weet niet wat, filmpjes record hij met maar met 10fps per seconde
dus nee geen omnia, je kan serieus beter een nokia 3310 halen dan een omnia

suby555 30-12-08 17:33

Omnia => ROMMEL;)

Hoef ik zelfs niet te argumenteren!
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat alleen de Iphone goed is!

WmL1982 30-12-08 19:51

Ik heb 2 maanden geleden ook zitten twijfelen tussen de twee telefoons, maar het ligt er een beetje aan wat je wil.

Als je veel en goede foto's wilt maken, dan kun je beter de omnia nemen. Neem je gewoon af en toe een kiekje en heb je ook al een andere camera, dan neem je de iPhone.

Wil je een tomtom? Omnia. Wil je een makkelijker, sneller en hip apparaat en is locatieGPS voldoende? iPhone.

Overal radio luisteren en veel buiten de randstad(buiten 3G)? Omnia. Heel veel eigen muziek en wil je die overzetten en meenemen? iPhone.

Wil je vooral heel veel lol hebben? iPhone. Zakelijk is wellicht de omnia beter, al ligt het er weer aan wat je wil.

Beste touchscreen? Dan weer iPhone.

Het is maar net wat je zoekt. Ik hoef niet de beste specs, ik wil dat mijn telefoon niet vastloopt en makkelijk in het gebruik is. Daarom nam ik de iPhone. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn keuze

suby555 30-12-08 23:53

De specs van de Omnia zijn uiteraard best indrukwekkend!

Maar ik vond het een EXTREEM IRRITANT toestel om mee te werken:confused:
En in mijn vriendenkring ben ik daar niet alleen in!!

Pneumi 31-12-08 00:56

Ik heb een Iphone en mijn man heeft een Omnia. We hebben een MacBook en mijn Iphone is dus makkelijker te syncen. Voor mijn Iphone had ik de mda vario. Daardoor kon ik wat makkelijker de weg vinden op de Omnia. Maar toch vind ik het gebruikersgemak van de Iphone groter. Bovendien vindt ik het erg leuk om zelf naar apps te zoeken en die te gebruiken. Voor de Omnia heb ik nog niet veel opgezocht, maar vrijwel alles is duur, ook de spelletjes. De camerafunctie van de Omnia is absoluut beter en de videofunctie is redelijk. (getest in rijdende auto) De camera heeft diverse functies die ik graag op mijn Iphone had willen hebben! Het scherm moet echt met de stylus bediend worden en is idd niet erg touchgevoelig. Muziek kan goed beluisterd worden, er zijn meerdere afspeelprogramma's. Verder moet ik de Omnia nog wat ontdekken.
Omnia pluspunten:
Camera
Video
Mp3 direct als ringtoon
Platter en lichter
Extra geheugenkaart mogelijk ( gebruik ik bij muziek er op zetten en foto's op mijn Mac zetten.

Pluspunten Iphone:
Nou ja, die kennen jullie hier wel dromen.

NaZzZ 31-12-08 18:24

Nu we het hier toch over de omnia vs. iphone 3G hebben.
Ik ben binnenkort jarig en mag dus kiezen tussen de iphone 3G (met abbo) en de samsung pixon(ook met abbo). Ik zit ook echt heel erg te twijfelen hier tussen omdat de pixon voledige navigatie heeft 8mp camera enzo. dingen die de Iphone3G niet heeft. Ik heb namelijk ook een iPod touch 2G!
HELLPPP(heb nog tot 20 januari om te beslissen)

OOOH 31-12-08 20:19

@jurf - wat voor antwoorden verwacht je als je deze vraag op een IPHONE forum stelt? Dit is een beetje vragen naar de bekende weg.

Coen Gortemaker 01-01-09 19:50

De mensen die ik ken met een omnia, hebben alleen maar problemen.. de eigen software van samsung die nog wel eens een conflict geven met windows mobile.. en verder is hij traag zeggen ze.

Fronda 04-01-09 21:21

Ik zou voor een iPhone gaan, ik heb de omnia inme handen gehad en wat mee gespeeld. Ik vind dat de iPhone veel beter werkt, alles gaat gemakkelijk, het werkt gewoon.. en dat vind ik echt belangrijk. Daarbij komt ook dat je met iPhone apps kan downloaden, wat ook echt een plus punt is. In theorie is de Omnia beter, maar in de praktijk toch echt de iPhone vind ik.

Zusjesenco 05-01-09 15:13

Ik zou toch ook voor de iPhone kiezen

Op een andere forum waar ik regelmatig kom lees ik zoveel problemen met de Omnia.
Problemen die ik met de iPhone nog niet heb kunnen ontdekken.

libia 05-01-09 15:29

mijn vader heeft de omnia, in heel veel dingen is de iPhone gewoon veel makkelijker en handiger, dus ik zou voor de iPhone gaan ;)

bako 05-01-09 19:45

je zit op een iphone site
je gaat tog niet verwachten dat iemand zegt dat jij een samsung moet kopen hahah


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.