iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Gestopt met roken (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/15428-gestopt-roken.html)

Michael 03-07-08 09:22

Gestopt met roken
 
Sinds afgelopen maandag ben ik gestopt met roken. Dus het kan zijn dat ik wat geprikkelder reageer dan normaal. Alvast mijn excuses hiervoor.
Waarom gestopt met roken?? Ik was er klaar mee :p
Meedoen met het stoppen mag altijd :D

colliehome 03-07-08 09:29

Veel succes....de eerste 14 dagen zijn moeilijk en dan is het nog geen eitje maar dan denk je maar " ik heb het al 14 dagen volgehouden"

Ezekiel 03-07-08 09:37

ik doe met je mee michael ben nu een maand gestopt de zwaarste momenten zitten in de kroeg (kijk uit je gaat compenseren met bier of iets anders vochtig)

truckdiver 03-07-08 09:45

hopenlijk hou je het vol;veel sterkte alvast.
ben zelf ook gestopt met roken.
Zat aan 50 a 60 sigaretten per dag en begon last te krijgen van de ademhaling natuurlijk.
Had nog een vol pakje bij mij laten liggen zonder te openen en dat aan een maand aan een collega gegeven.
Ben er nu al gelukkig 8 jaar vanaf,wat me veeeeel geld heeft gespaard en geurhinder :-s

johnwalter 03-07-08 09:56

Okeej man, goed initiatief, ben zelf twee jaar geleden gestopt en het bevalt prima! :rolleyes:
"eventjes" door de zure apple heen en je weet niet beter :D

iMick 03-07-08 10:31

Mooie timing om te stoppen nu het nieuwe verbod
op roken in openbare ruimtes van kracht is :D
Eindelijk uitgaan zonder echt stinkend thuis te komen :p

Coen Gortemaker 03-07-08 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 133943)
hopenlijk hou je het vol;veel sterkte alvast.
ben zelf ook gestopt met roken.
Zat aan 50 a 60 sigaretten per dag en begon last te krijgen van de ademhaling natuurlijk.
Had nog een vol pakje bij mij laten liggen zonder te openen en dat aan een maand aan een collega gegeven.
Ben er nu al gelukkig 8 jaar vanaf,wat me veeeeel geld heeft gespaard en geurhinder :-s


sodeju dat zijn 3 pakjes, of een baal shag per dag.. das veel, maargoed zoals veel zeggen in de kroeg de meeste moeite te hebben dan ben je precies op het goede moment gestopt :) succes ermee!

Doblie 03-07-08 11:18

Lang leve het algemeen rookverbod per 1 juli 2008! Hoezé Hoezé!

Succes ermee

Michael 03-07-08 11:37

Ik ben echt heel blij met jullie positieve ondersteuning Mijn dank is groot :D

"R" 03-07-08 11:40

Top hoor, sterkte met het afkicken...:)
Van veel mensen die zijn gestopt hoor je positieve geluiden, meer lucht, betere conditie en zo

truckdiver 03-07-08 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 133972)
Ik ben echt heel blij met jullie positieve ondersteuning Mijn dank is groot :D

kuch kuch,op welk van de 2 zou je kans kunnen maken :eek:
http://img157.imageshack.us/img157/8914/imageskz4.jpg

Smiley 03-07-08 12:08

Hé Michael,
Ik ben zelf gister gestopt, nu ruim 26 uur rookvrij :D een rookie dus (hmm rare woordkeuze haha) Maar voor mij geldt hetzelfde als voor jou, ik ben er klaar mee.

Ik heb alle 100.000 smoesjes om maar niet te stoppen tegen mezelf aangehouden maar gister was het klaar! En nu de wilskracht vinden om dit door te zetten.

Moeilijkste merk ik zijn de 'vaste' momenten waarop je je sigaretjes rookt.

Een wijs mens zei tegen me dat ik de strijd tegen het roken moet zien als één klein gevecht per keer, elke impuls om te roken die je kan weerstaan is een overwinning en haal daar je kracht uit. Ik heb namelijk enorme moeite met de gedachte dat je je leven lang verslaafd blijft aan sigaretten, daar werd ik zo depri van in mijn overwegingen om te stoppen. Deze denkwijze helpt enorm!

Succes aan alle stoppers!! Gelukkig hebben we onze iphones om ons mee bezig te houden ;)

iMario 03-07-08 12:11

Ik ben ook gestopt!:D (ben er gelukkig nooit aan begonnen en ga er ook niet aan beginnen:p)

Stiruam 03-07-08 12:43

@iMario Dus je bent er ook niet meer gestopt hé :p

Maar veel succes voor jullie allemaal het is een positieve verandering voor jou en je medemens :D

Greetz, Stiruam

iMario 03-07-08 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 134005)
@iMario Dus je bent er ook niet meer gestopt hé :p

uhh snap het niet :p maja ik rook niet gelukkig

macfreaker 03-07-08 12:51

Citaat:

Waarom gestopt met roken?? Ik was er klaar mee
Verstandige keuze Michael. Proficiat en ik steun je . :D

Michael 03-07-08 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smiley (Bericht 133983)
Hé Michael,
Ik ben zelf gister gestopt, nu ruim 26 uur rookvrij :D een rookie dus (hmm rare woordkeuze haha) Maar voor mij geldt hetzelfde als voor jou, ik ben er klaar mee.

Smiley ook heel veel succes ;)

Amp. 03-07-08 14:03

:) Ik rookte alleen soms in de kroeg, dus ik vind het een goede zaak dat er nu een verbod is. Dat voorkomt een hoop verslavingen, en jongeren die roken!

SjaakBlaat 03-07-08 14:46

Succes!
Ik ben zelf een social roker. Alleen op zaterdagavond, maar dat zal met het verbod ook snel voorbij zijn. Ben wel benieuwd hoe dat zal zijn, een kroeg zonder rook.

johnwalter 03-07-08 16:07

Ik denk alles niet meer zo wazig ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.