Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan lig ik nog lekker in mijn mandje misschien grijp ik mis vrijdag, maar nog wat langer wachten deert mij ook niet Sucses in ieder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan lig ik nog lekker in mijn mandje
misschien grijp ik mis vrijdag, maar nog wat langer wachten deert mij ook niet Sucses in ieder geval donderdag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is toch allemaal wel leuk joh. Ben wel benieuwd hoe het daar is. De iphoneclub-bazen zijn er ook, dus wordt vast wel lachen
|
|||
|
|||
vraagje aan mensen die naar de nacht verkoop gaan:
hoe laat gaan jullie? en waar is de auto het best te parkeren? |
|
||||
|
||||
Nou , ik ben er ook en ik wil de 16g zwart , als ik hem niet krijg , ga ik lekker in Delft de volgende ochtend staan wachten maar wel raar was dat de T-Mobile shop superveel reserveringen had (sta 10de van ongeveer 50-60) , en ik de enige was die het bij T For Telecom vroeg , die er LETTERLIJK tegenover staat en daar wouden ze geen reservering aannemen
|
|
|||
|
|||
Ik sta vrijdag morgen om half 10 voor de belcompany om mijn gereserveerde iphone. Ik sta 3e op de lijst als het goed is voor de 8GB Versie.
|
||||
|
||||
Ik weet nog niet hoe laat ik moet gaan. Goed parkeerplekken voor de lijnbaan is de parkeergarage van de schouwburgplein. Dat is de dichtbijzijnste of zelfs de weena die is nog dichterbij.
|
|||
|
|||
Welke iPhone 3G ga jij nemen?
Heey mensen
ik ben van plan om aanstaande vrijdag een iphone 3G te gaan kopen en ik ben benieuwd welke jullie gaan kiezen!! De 8GB of 16GB versie, zwart of wit?? Let me know, en vertel er oook bij waarom |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zoals eerder gezegd , haal ik de 16 gig zwart
offtopic , waarom blijf ik 1 post houden? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik weet nog niet!
denk een 8gb.... is voor mij voldoende. maar wie weet verander ik aan de toonbank nog van gedachten! en wordt het de 16gb wit.... blijft lekker 'schoon' tov zwart.... heb immers toch al een 1e generatie dus waarom ook niet eens lekker van de kleur afwijken |
|
|||
|
|||
@ Slaughterboy:
Ik woon ook in Delft! Maar ga niet voor de deur liggen wachten hoor.. Ben wel blij met mijn 8 GB =) Denk dat ik lekker ga genieten van mn vakantie door goed uit te slapen Heb daarvoor een feest tot rond 3-en (dus zou eigenlijk wel direct door kunnen naar de stad =P) Groetjes, Tjedemich |
|
||||
|
||||
Ik ga denk ik vrijdag om 8 uur de deur uit voor de iPhone 3g 16 GB Zwart.
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook in de rij wachten vanavond Wil het wel eens meemaken allemaal. Neem m'n camera maar es mee
Heb alleen geen flauw benul waar het zit in rotterdam, en of we de auto ergens kwijt kunnen (en niet in een donker steegje) in de buurt. Zier er wel tegen op om 30 minuten naar de auto te moeten lopen met het nieuwe speelgoed in de grote boze stad! Vanuut ut zuiden is het een leuk ritje ^^ Hoe laat zou handig zijn om te komen ?
|
|||
|
|||
Ik zal rond half 9, 9 uur naar de TMobile shop in Den bosch gaan. Ze hebben me gister aangegeven dat ze er 75 hebben binnenkregen. Tijd genoeg dus en ik ga echt niet midden in de nacht daar zitten...vooral met zo'n kutweer zoals de afgelopen dagen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil de sfeer opsnuiven vanavond in Rotterdam. Ben erg benieuwd Heb wel besloten als er vanmiddag al honderden mensen staan dat ik het afblaas
|
|||
|
|||
Maar er zijn meer winkels in den bosch en omstreken, als je in oss woont bijvoorbeeld hoef je al niet meer naar den bosch toe...plus dat er verschillende winkels in den bosch zitten die vanaf vrijdag ook de Iphone hebben...het word echt geen drama zoals iedereen denkt...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik fiets vanmiddag even langs de lijnbaan om te kijken of er al activiteit is. Daar uit beslis ik hoe laat ik er heen ga. Vanmiddag verkoop ik mijn iphone dus ik moet m wel meteen hebben
|
|||
|
|||
ik ga naar de belcompany in maarsen, ik zorg dat ik er een uur van tevoren ben. Ik sta ook op de reserveringslijst maar ik weet niet als hoeveelste... naja ik hoop maar op het beste maar het zou me niks verbazen als ik zonder iphone naar huis ga......
|
|
||||
|
||||
zit in Rotterdam nu dus al een man of 10 voor de deur
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar zo af te halen | mandyrichard | iPad algemeen | 73 | 01-08-10 13:56 |
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? | lucas.ajax | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-07-10 15:43 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? | remco1111 | Archief | 1 | 10-07-08 10:51 |
|
|