iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Is de gouden iPhone 5S voor vrouwen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/155332-de-gouden-iphone-5s-voor-vrouwen.html)

iMrApple 08-06-14 20:56

Is de gouden iPhone 5S voor vrouwen?
 
Hey,

Na jaren de iPhone 4 in bezit te hebben, wil ik morgen de nieuwe iPhone 5S halen. Het enige probleem is, dat ik zit te twijfelen tussen de ''Gouden'' Champangne-achtige iPhone en de Space Gray.

Nu is mijn vraag: is de gouden versie van de iPhone 5S voor vrouwen/lopen er meer vrouwen mee rond dan mannen? Ik twijfel heel erg.


Wat is jouw mening hierover en wat is jou persoonlijke keus en wat zijn je ervaringen ermee?


Ik weet niet of dit eerder ten sprake is gekomen in het forum. Ik ben nieuw.
Als het zo mocht zijn, excuses!



- iMrApple

Con 08-06-14 21:12

De gouden iPhone is voor mensen die een gouden iPhone willen. Uiteraard zijn er meer vrouwen die voor deze en zilveren kleur kiezen, maar ik vind persoonlijk niet dat je je keuze moet baseren op welke geslacht met welke kleur iPhone rondloopt. Baseer het op wat jij het mooiste vindt.

iMrApple 08-06-14 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Con (Bericht 962417)
De gouden iPhone is voor mensen die een gouden iPhone willen. Uiteraard zijn er meer vrouwen die voor deze en zilveren kleur kiezen, maar ik vind persoonlijk niet dat je je keuze moet baseren op welke geslacht met welke kleur iPhone rondloopt. Baseer het op wat jij het mooiste vindt.

Dankjewel voor je reactie. Ik vind de gouden versie hartstikke mooi en chique, maar als meer vrouwen dan mannen ermee rondlopen, dan wil ik 'm waarschijnlijk niet. Ik twijfel echt heel erg.


- iMrApple:-)

Wally© 08-06-14 22:00

Go for the gold !!!

Het is je voorkeur...anders ga je d'r daarna spijt van krijgen...

Ik ben er in ieder geval super tevreden mee...

dvischjager 09-06-14 00:05

Ik zou gewoon doen wat je zelf mooi vindt. Je neemt er denk ik wel een hoesje bij? Dan zie je het grootste gedeelte al niet meer.

Gewoon doen wat je zelf mooi vindt. Anders krijg je, zoals Wally al zei, spijt van je aankoop.

suzuki2002 09-06-14 07:47

Heb je niet de keuze champagne gold met zwart en of wit .

Wit gebruiken vrouwen veel m voor de mannen is dan zwart bedoeld ???

Wit en zwart bedoel,ik de achterkant mee boven en onder zijde ( de stukken glas )

Werner1963 09-06-14 10:49

Er zijn ook mannen die met een rok rondlopen :)
Je kan je gouden iphone een rok (hoesje) aandoen in de kleur dat je wil :)

dvischjager 09-06-14 11:28

Deze opmerkingen doen me denken aan Conchita Wurst hahaha.

Maar Suzuki2002, de gouden 5s is alleen met wit glas beschikbaar. Uiteraard kan je hem wel laten vervangen, maar dat heeft vaak genoeg geen positief effect.

machlo 09-06-14 11:35

Waar gáát het over......:eek:

ikkeg 09-06-14 13:01

Wat een discussie, geheugen is belangrijker dan kleur....

Bubbly 09-06-14 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMrApple (Bericht 962418)
Ik vind de gouden versie hartstikke mooi en chique

Keus gemaakt! Hup, iPhone kopen en topic op slot ;)

Als jij met een roze iPhone (5c) wilt rondlopen dan doe je dat, evenzo voor andere kleuren zoals blauw (5c) en goud (5s). We zitten niet meer op de basisschool, dus laat kleuters niet je smaak en keuzes beïnvloeden.

nickw 09-06-14 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 962476)
Keus gemaakt! Hup, iPhone kopen en topic op slot ;)

Als jij met een roze iPhone (5c) wilt rondlopen dan doe je dat, evenzo voor andere kleuren zoals blauw (5c) en goud (5s). We zitten niet meer op de basisschool, dus laat kleuters niet je smaak en keuzes beïnvloeden.






Vind ik leuk ;-)

belgiumiphone 09-06-14 17:49

Offtopic: zou je niet enkele maanden wachten en voor de iPhone 6 gaan? Nog 3 tot 4 maanden en die komt uit...

iPhoneAlot 09-06-14 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 962488)
Offtopic: zou je niet enkele maanden wachten en voor de iPhone 6 gaan? Nog 3 tot 4 maanden en die komt uit...

... En als je dan nog even wacht, komt de iPhone 6s!
... Kun je beter nog even wachten tot de iPhone 7!
... Maar ja dan komt de 7s weer.

ballegooier 11-06-14 08:14

True, de iPhone 5 heeft relatief kort in de winkels gelegen toen zijn opvolger de 5c en 5s werden aangekondigd.

Maar meestal kan je er wel vanuit gaan dat het weer een jaar duurt voordat de opvolger in de winkels verschijnt. Maw ja je kunt nu nog even wachten, maar wachten op de opvolger van de opvolger van de iPhone 5s kan wel 3 tot 4 maanden plus 12 tot 14 maanden duren...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.