//

Wall-E

Wall-E discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen weet inmiddels wel dat binnenkort (30 juli) de nieuwe Pixar animatie Wall-E in de bioscoop gaat draaien. De trailer van deze opruim robot is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-08, 11:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard Wall-E

Iedereen weet inmiddels wel dat binnenkort (30 juli) de nieuwe Pixar animatie Wall-E in de bioscoop gaat draaien. De trailer van deze opruim robot is geweldig maar misschien nog wel veel leuker (aandoenlijker) is het effect dat de trailer heeft op de vriendin van ene Max. Hij filmde zijn vriendin tijdens het kijken naar deze trailer...... Oh en voor de liefhebbers Jonathan Ives, designer van de iMac en iPhone, heeft ook een robot ontworpen voor de film. Dat krijg je als de baas van Apple ook de baas van Pixar is en de bijna baas van Disney

Filmpje
YouTube - Courtney Watches Wall?E Movie Trailor
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 09-07-08 om 11:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-08, 12:21
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Dan ben je echt raar !? Gaan huilen om een animatie film. Ze zijn vaak juist om te lache .
__________________
It takes the physical to create the physical
  #3  
Oud 09-07-08, 12:42
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik heb de film gisteren gezien, en heeft wel een heel hoog cutie factor ingebouwd.
ik denk ook dat de helft van de dames zullen snikken in de zaal

verder een hele leuke film om te zien, maar een beetje te overdadige boodschap over onze mogelijke toekomst.
(zeker voor de Amerikanen en hun uiterlijk)

ook leuk dat er veel Apple dingetjes in zitten, zoals het opstart geluid vann de iMac.
  #4  
Oud 09-07-08, 19:47
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ok, mijn post is weg gehaald, flauw...

Wat ik dus kwijt wilde is dat ik DENK dat het een HOAX is, ik ben van mening dat het geluid er later onder is gezet, ze zit dus iets heel anders te kijken....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.

Laatst gewijzigd door Chrisl; 10-07-08 om 03:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flexibele wall mount iPad Harley4 iPad algemeen 5 10-04-11 21:03
you vs wall dora95 iPhone Games 1 30-03-11 18:41
Ipad Wall Dock Chak iPad algemeen 0 17-09-10 12:51
Pink Floyd's - another brick in the wall pietervangils Chat en geruchten 1 13-11-07 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.