iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Jouw muzieksoort? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/15776-jouw-muzieksoort.html)

nikki_ttb 26-11-08 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielss (Bericht 223508)
je moet niet de embeded code hebben maar gewoon het linkje ;)

Dank je wel!

WFJ 26-11-08 23:08

ELECTRO!!

o.a. Crookers, Mr. Oizo, Kash, 2 manny DJ's... (voor de Belgen onder ons, vrijdagavond op Studio Brussel, Mish Mah!!! (ook online te beluisteren op www.stubru.be en dan naar programma's, en Mish Mash, luister maar eens)).

Anders de 'gewone' dance-muziek, voor als ik besteller van dienst ben in ons jeugd-zuip-huis!

Grtz

Scooter 08-02-09 14:25

Jazz met oa : tineke postma, Jef Neve Toots Thielemans ,Wayne Shorter en nog vele andere

Gilliam 08-02-09 14:39

Voornamelijk Dance/Trance/House maar alles dat een beetje goed klinkt komt er wel in bij mij.

Runaque 08-02-09 14:42

Mijn stijlen muziek... waar begin ik?

- Hip-hop/rap
- R&B
- Hardhouse
- Techno
- Soul
- ...

Anyway, ik heb een breed spectrum van smaak wat muziek betreft.

holbewoner 08-02-09 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 137341)
YouTube - Frontliner - Spacer

Vrij simpel nummer,maar wel gruwelijk vet.

Frontliner ( Barry !!!! ) - Spacer.

Heerlijke muziek
Hier luister ik meestal naar :p

Vassili 09-02-09 19:06

Ik hou ook van Hardstyle super vet!!
Ben zelfs met een vriend van me bezig om wat hardstyle nummers te maken:D
Hou ook van muziek uit de jaren 80 enzo:)

MetalMania 11-02-09 01:34

Hallo allemaal.
Mijn muzieksoort is METAL!!!..Vooral POWERMETAL is een lekkere muzieksoort. Bands zoals Dragonforce, Firewind, Cradle of Filth gaat erbij mij wel in;).

Greetz AND ROCK ON!!
Arno

Jumper2110 11-02-09 08:56

Destiny, jij bent een man naar mijn hart :D
Ik luister naar niets anders dan hardstyle, er is niets beters :D

mikus 11-02-09 13:36

hmmm ik als nieuweling ook maar

teveel voorkeuren

top 5 is toch wel:

1: Mister Johnny Cash
2: Volbeat
3: Metallica
4: Slipknot
5: Alle rockabilly muziek die er bestaat :D

galip91 12-02-09 10:06

waarschijnlijk als enige: TURKISH ROCK!!!!

Tkylah 12-02-09 12:08

Ik hou eigenlijk van alle muziek behalve Jazz. hiphop/rap heb ik op zich ook niet heel veel mee op wat uitzonderingen na.

Wat ik luister wordt bepaald door mijn stemming. Momenteel luister ik erg veel trance. Ben erg fan van de mixen van DJ Shah. Solarstone ook erg goed. Tiesto, zeker, Armin etc.

Verder nog altijd een trouwe fan van Jean-Michel Jarre. Of men wil of niet, uiteindelijk komen zijn geluiden toch altijd weer terug in de hedendaagse trance/dance etc. (de prachtige vette analoge sounds bv).

Verder komt zo even in me op Enigma, Muse, Cranberries, Amethystium, Conjure One en ook klassiek vind ik vaak erg mooi.

En natuurlijk ontbreekt de bibliotheek met Griekse muziek niet in mijn verzameling :D. Maar ja, dat kan ook niet als je vriend EN uit Griekenland komt EN muziekleraar is EN bijklust als dj hier en daar :D.

Timmeh_ 23-02-09 10:46

Tis maar net waar ik zin in heb..
In mijn muziekcollectie zit dan ook wel de meeste genres, heb zelfs nog Happy Hardcore :D
Het meeste naar Jazz, R&B, Hiphop, Dance, Rock

Echte Hardcore en Metal e.d. heb ik niet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.