iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   toetsenbord (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/16082-toetsenbord.html)

berjanolijve 13-07-08 14:33

toetsenbord
 
Heey,
ik dacht laat ik eens beginnen met een topic over het toetsenbord van de iPhone (3G)

wat vinden jullie ervan?
Alleen nu is er nog een vraag... Bij de iPhone kan je het toetsenbord ook in landscape mode krijgen als je in safari zit.
kan dit nu ook bij de andere applicaties op de iPhone 3G?
want dat is veeeeeel relaxer werken!!

ma wat vinden jullie, een digitaal toetsen bord: helemaal tegek! of hebben jullie liever een echt voelbaar toetsenbord?

zwaan 13-07-08 15:01

Off-topic
Wat is dat toch met die enquete topics.


ot: Als je niet kan wennen aan een digitaal toetsenbord. Dan koop je toch ook geen iPhone?

Blackherrie 13-07-08 15:34

heb gewoon liever een voelbaar toetsenbord. Maar goed gebruik hem toch veel om de mails te lezen en antwoorden als het nodig is.

Het grootste probleem van die kleine *** keybordjes op telefoontjes is dat er snel vuil tussen gaat zitten. En het ziet er gemiddeld ook nog niet uit, geef mij dan maar een groter display met digitaal toetsenbord, kun je in ieder geval het toetsenbord verstoppen. Het uiterlijk van een toestel zonder keybord is vele malen mooier. (of je moet een toestel hebben waar het onder zit, zoals de baksteen dikke HTC tytn's ;)g. Kan me voorstellen dat een eigenaar van een windows mobile pruts ding het keybord helemaal geweldig vind :p

Maar goed dit is een persoonlijke mening natuurlijk ;)

boukej 13-07-08 20:37

digi=veel fijner mja.. idd als je niet kan wennen dan niet kopen
laatst op marktplaats iemand die haar ipod touch ging verkopen 'omdat ze te veel moet aanraken'

King1987 13-07-08 21:00

om even op de vraag terug te komen of je je toetsenbord ook bij andere applicaties kan gebruiken in landscapemode, neej helaas, da kan niet.

In het begin was het even wennen het smsen en mailen op mn digitale toetsenbord, maar kan het nou net zo snel en blind als op een telefoon met toetsenbord

Fab1Man 13-07-08 21:27

Ik stem even helemaal niks, maar ik moet alleen zeggen dat het wennen is. Desondanks lijkt mij een fysiek toetsenbord niet verkeerd. Het nadelige is, dat je altijd moet kijken waar je drukt, je kunt niet blind typen. Nu kan ik gelukkig snel typen op de iPhone, maar met fysiek toetsenbord zou het ook niet verkeerd zijn.
Wat mij betreft is het goed zo, maar was het anders geweest, geen probleem.

sjoran 13-07-08 21:27

weet iemand hoe ik t9 uit kan zetten op de 3G..???

Nikooos 13-07-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoran (Bericht 141159)
weet iemand hoe ik t9 uit kan zetten op de 3G..???

Dat kan (voorlopig) nog niet.

sjoran 13-07-08 23:09

hhhmmm..... Das minder dan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.