//

Wie gaat wat kopen van alle nieuwe Apples?

Wie gaat wat kopen van alle nieuwe Apples? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) 9 september was het duurste avondje van het jaar! Kerstmis viel vroeg... Ons huishouden staat klaar voor: 1 iPhone 6s 1 iPhone 6s Plus 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-15, 15:36
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Thumbs up Wie gaat wat kopen van alle nieuwe Apples?

9 september was het duurste avondje van het jaar! Kerstmis viel vroeg...
Ons huishouden staat klaar voor:

1 iPhone 6s
1 iPhone 6s Plus
2 iPads Pro
1 Apple Tv 4
2 Pencils
2 Toetsenborden
De nodige hoesjes en folies

Dat vreemde geluid op achtergrond is onze bankrekening die vacuüm wordt getrokken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-15, 18:55
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Hier mss een andere iPad, maar nog niet zeker
En mijne baas gaat wss een nieuwe iPhone kopen, waardoor ik zijn 6 krijg

Ik had gehoopt op een nieuwe gewone iPad daar de iPad2 traag wordt, maar die zit er niet bij. Vermits ik mijn iPad enkel en alleen thuis gebruik, zie ik het nut niet in van een mini. Dus ga het nog eens moeten bezien.
We zullen zien. Mijn bankrekening is reest vacuum getrokken . Dit jaar al meer dan €10000 onvoorziene kosten gehad
  #3  
Oud 11-09-15, 19:51
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

De iPad Pro!
  #4  
Oud 13-09-15, 00:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Alleen gaan wonen en natuurlijk zoveel geld nimmer vrij nu dus kmoet keuzes maken.

Ik koop sowieso de Apple tv omdat ik allang zat te wachten op een Apple Store en deftig gamen via de Apple tv, ik koop er een controller bij van mss steelseries die er perfect mee zal werken (hopelijk).

Ja, je kon al gamen via een Apple tv maar wat was het probleem? Juist, mirorring bah zeg, de boel zat wat achter natuurlijk. Bv bij een racegame ik stuur naar links ofzo tja, te laat haha. Was niet goed op die manier.

En dan zoals ieder jaar opnieuw een nieuwe iPhone; tis de 6s plus 64GB silver geworden.

Dit jaar hadk al een iPod Shuffle gekocht.

In 2013 m'n 1ste macbook gekocht; bij die hebk wel door ne maat een ssd en veel meer geheugen laten steken.

De iPad Pro zegt me wel wat tot wanneer ik de prijs zag; de prijs is voor mij altijd wel haalbaar maar niet nu en kvind het toch te duur omdat ik alsk zo'n prijs wil betalen ik er alles mee wil doen en met een iPad kan je dit nog steeds niet.

Als ik dan toch nog eens een iPad zal kopen zal het een iPad Air 2 ofzo worden.

Of tzou moeten zijn ik met het gokken nog eens goed kan winnen haha.

Een Apple Watch is niet meteen iets mijn interesse kan wekken omdat ik niet zo graag een horloge draag en ik vind 450 euro niet bepaald goedkoop en dan nog mee zo'n plastiek bandje. Ksluit het niet uit ze ik er ooit eens eentje koop, ik ben wel iemand die alles eens wil hebben en testen haha. Maar kvrees het eerder 2de hands zal zijn dan.
  #5  
Oud 13-09-15, 02:21
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut niet zie van een iPad Pro. Het is gewoon een grotere iPad die je niet overal makkelijk naartoe kan meenemen, en voordat bedrag koop je een volwaardige Macbook Air waarmee ik ook nog meer dingen kan doen. Het complete plaatje is goed voor een 13 inch retina. Het is wel leuk om er 1 te hebben, maar of het echt nut heeft?

Ik heb wel de iPad mini 4 besteld.. Ik vond de displays op de 1, 2 en 3 echt van slechte kwaliteit. Dat was gewoon niet goed te noemen, lage helderheid, backlight bleeding, fletse kleuren vergeleken met de grotere iPads. Als het goed is heeft de iPad mini 4 dezelfde specs als de Air 2. Mocht de retina display niet naar mijn wens zijn, gaat die ook lekker terug
__________________
  #6  
Oud 13-09-15, 11:36
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
..., maar of het echt nut heeft?
Voor ons heel duidelijk wel. Wij werken beide voornamelijk met Microsoft apps en daar is de Pro ideaal voor. We willen allebei van de laptops af; dat kan nu. Blijven alleen nog de desktops over voor de zware apps die niet op iOS draaien.
  #7  
Oud 13-09-15, 12:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut niet zie van een iPad Pro. Het is gewoon een grotere iPad die je niet overal makkelijk naartoe kan meenemen, en voordat bedrag koop je een volwaardige Macbook Air waarmee ik ook nog meer dingen kan doen. Het complete plaatje is goed voor een 13 inch retina. Het is wel leuk om er 1 te hebben, maar of het echt nut heeft?

Ik heb wel de iPad mini 4 besteld.. Ik vond de displays op de 1, 2 en 3 echt van slechte kwaliteit. Dat was gewoon niet goed te noemen, lage helderheid, backlight bleeding, fletse kleuren vergeleken met de grotere iPads. Als het goed is heeft de iPad mini 4 dezelfde specs als de Air 2. Mocht de retina display niet naar mijn wens zijn, gaat die ook lekker terug
Ik ben ne multitasker haha; voetbal open op tv, dan nog een andere match die ik wat wil volgen dan op de plus open maar daardoor is een iPad dan meer welkom voor dat en dan mee de macbook zitk tussendoor nog wat te tokkelen.
  #8  
Oud 15-09-15, 08:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zat heel erg te kijken naar een nieuwe iPhone. de 4s is toch na zoveel jaar continue gebruik een beetje traag aan het worden zeg maar.
Aan de andere kant . . . hij doet het nog . . .maar de 6s is wel erg mooi . . .problemen zeg maar. Persoonlijk dnek ik dat het dan wel de 6s wordt, en niet de plus. Ondanks dat het scherm van de plus prachtig is, is het mij te groot om als telefoon steeds te gebruiken.
Verder toch wel de atv4. Al denk ik dat ik rustig even de kat uit de boom kijk om aan te zien hoe dat zich ontwikkeld. De telefoon zal ik ook niet op dag 1 bestellen of in de rij gaan staan.
Laat anderen maar even de eerste problemen hebben/krijgen/onderzoeken. Dan kijk ik daarna wel

De overige dingen heb ik persoonlijk geen doel voor. m'n huidige iPad air (meer dan) voldoet nog steeds. Een pro is mij te groot, heb ik ook geen doel voor.
Pencils, toetsenborden etc . . ook niets voor mij.
  #9  
Oud 15-09-15, 12:17
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik lees veel kranten en tijdschriften op mij iPad en daarom vind ik de Pro interessant. Met dat grotere scherm, zal dat nog aangenamer zijn. Surfen zal dan natuurlijk ook toffer zijn.

Ik heb zelf ook de afweging gemaakt: ga ik voor het comfort van het grotere scherm van de iPad Pro, dan heb ik wel een grotere en zwaardere iPad. Die is minder gemakkelijk voor de verplaatsingen (mijn rugzak zit nu al goed vol op weg naar het werk) en ook in de handen is die zwaarder. Maar deze 2 argumenten wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het comfort van dat grotere scherm.

Dezelfde afweging heb ik vorig jaar trouwens lang gemaakt bij de keuze tussen de iPhone 6 en de iPhone 6 Plus. Uiteindelijk is het ook hier de 6 Plus geworden, omwille van dezelfde reden: het comfort van dat grotere scherm weegt voor mij zwaarder door (ook letterlijk ) dan de nadelen van de grootte van de Plus.
  #10  
Oud 17-09-15, 23:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Over de 6s en de 6s plus kan ik het volgende zeggen want ik heb beiden gehad; typt ge veel met 1 hand of houde de phone met 1 hand vast dan zijde beter af met de 6 , gebruikt ge de phone veel met 2 handen of houd ge die met 2 handen vast ongeacht of ge nu mee bv beide duimen of weetk veel zou typen of met 1 zoals mij, dan is de 6 plus dat je moet hebben.

Uiteraard was dat niet de enige reden wrm ik die plus wilde hebben; ik kijk er soms tv op , die heeft een full hd scherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voor vakantie Turkse simkaart kopen, wie weet hoe en wat simlockvrij Internet in buitenland (roaming) 21 19-07-18 17:07
iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? kleine jan Koopinformatie Rest Europa 1494 07-11-14 16:15
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.