//

lost & stolen procedure niet meer voor iphone?

lost & stolen procedure niet meer voor iphone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iPhone nu een dag of drie. Ik heb een sim-only abonnement en kreeg de iPhone via het Lost en Stolen principe. Gisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-08-08, 10:55
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

ik heb mijn iPhone nu een dag of drie. Ik heb een sim-only abonnement en kreeg de iPhone via het Lost en Stolen principe. Gisteren gebeld met 1200 of ik het abonnement kon omzetten. Dat kon, maar ik kreeg het advies om te wachten tot ik mijn huidige beltegoed had opgemaakt. Er was dus geen sprake van dat het niet zou kunnen.

groetjes Captain Krimson
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-08-08, 11:02
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

En daar komt de onkunde en de belachelijk slechte interne communicatie van Tmobile om de hoek krijgen.

De L&S procedure is nog gewoon van toepassing, echter gaat je abbo pas in op de laatste dag van je huidige abbo. Afgelopen dagen zijn er ontzettend veel mensen geweest die ook in de veronderstelling waren dat het abbo meteen omgezet zou worden, die zitten nu allemaal met een veredelde ipod touch.

(mocht je alsnog worden geactiveerd, dan heb je mazzel dat je met een onkundige medewerker te maken hebt gehad die nog steeds niet op de hoogte is van de verstrengde procedure, maar het mag en kan dus officieel niet!)
  #23  
Oud 07-08-08, 11:04
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
En daar komt de onkunde en de belachelijk slechte interne communicatie van Tmobile om de hoek krijgen.

De L&S procedure is nog gewoon van toepassing, echter gaat je abbo pas in op de laatste dag van je huidige abbo. Afgelopen dagen zijn er ontzettend veel mensen geweest die ook in de veronderstelling waren dat het abbo meteen omgezet zou worden, die zitten nu allemaal met een veredelde ipod touch.

(mocht je alsnog worden geactiveerd, dan heb je mazzel dat je met een onkundige medewerker te maken hebt gehad die nog steeds niet op de hoogte is van de verstrengde procedure, maar het mag en kan dus officieel niet!)
hmmmmm, dan hoop ik diezelfde medewerker weer aan te treffen als ik het abonnement wil omzetten....

ik kan trouwens alles gewoon doen (bellen, sms, internet), alleen kost internetten ruim € 2,- per mb (en dat gaat hard heb ik gemerkt).
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)

Laatst gewijzigd door Captain Krimson; 07-08-08 om 11:06. Reden: reactie iets completer gemaakt
  #24  
Oud 07-08-08, 12:39
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

je kan ook gewoon een pit abonnement afsluiten dan is onbeperkt alleen langzamer
  #25  
Oud 11-08-08, 20:43
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

hey heb een vraagje voor mensen die hun telefoon verzekerd hebben via tmobile shops, is het ook mogelijk om jailbroken telefoons verzekeren , als die mensen mijn iphone eventjes door gaat zoeken komt ie in minder 1 seconden achter dat er bemoeid mee is door themes en programmas die niet bestaan op app store ,
  #26  
Oud 11-08-08, 21:23
boukej boukej is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Oss
Berichten: 29
Standaard

mocht er iets zijn met je iphone, gwoon eerst jailbreak ongedaan maken door originele firmware erop te zetten
  #27  
Oud 14-08-08, 00:57
TLW TLW is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
hey heb een vraagje voor mensen die hun telefoon verzekerd hebben via tmobile shops, is het ook mogelijk om jailbroken telefoons verzekeren , als die mensen mijn iphone eventjes door gaat zoeken komt ie in minder 1 seconden achter dat er bemoeid mee is door themes en programmas die niet bestaan op app store ,

lol ik stond vandaag in de T-mobileshop in Tilburg. Ik heb mijn Iphone ook gejailbroken. Ik stond met een aardige gozer die mijn verzekering afsluiten. Er kwam nog een dame kijken naar mijn iphone en die zei , goh mooie thema heb je eropstaan leuk. Die jongen keek gewoon of er krasjes opzaten, meer niet. Hij heeft m gewoon verzekerd.

Geen probleem dus.
  #28  
Oud 22-08-08, 09:11
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

Zoeven heb ik gebeld met de klantenservice om te vragen mijn abonnement om te zetten omdat het beltegoed van mijn sim-only abonnement op begint te raken (het i150 abonnement zou pas in maart 2009 ingaan). Werd onmiddellijk zonder probleem gedaan. Het gaat over een paar uur in. Geen probleem hier dus.

groetjes Captain Krimson (die op het gewone toetsenbord ook al twee keer spatie begint te tikken en dan verbaast is dat er geen punt staat )
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)
  #29  
Oud 05-12-08, 14:04
tonvanhoof tonvanhoof is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

Als de tijd het toelaat, ga ik morgen de L&S procedure in werking laten brengen. Wat moet ik allemaal meenemen ???
  #30  
Oud 08-05-09, 09:28
Artistik Artistik is offline
• iOS 6.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

van iPhonenieuwsblog.nl

Als je op dit moment een iPhone 3G koopt zit je waarschijnlijk over een maand met een verouderde iPhone omdat Apple vandaag over precies een maand volgens goed ingewijde bronnen een nieuwe iPhone gaat introduceren op de World Wide Developers Conference 2009 (WWDC 2009) op 8 juni in het Moscone West in San Francisco.
Voor veel mensen een rede om de aankoop van een iPhone op dit moment uit te stellen. Het advies van T-Mobile voor mensen met een nieuw contract of bij verlenging is om toch nu een contract af te sluiten met een iPhone 3G en als de nieuwe iPhone uitkomt gebruik te maken van de Lost and Stolen procedure.
Volgens T-Mobile gaat dit als volgt: als de nieuwe iPhone in juli uitkomt laat je, je iPhone spontaan verdwijnen. Je kan dan aanspraak maken op de Lost and Stolen regeling. Enige voorwaarde is dat je het contract met een jaar verlengt.
We hebben vorige week de pers woordvoerder van T-Mobile een e-mail gestuurd of deze procedure juist is maar we hebben geen reactie terug gekregen. We hebben het zelf ook getest en ook wij kregen dezelfde procedure te horen. Koop nu een iPhone 3G en laat hem als de nieuwe iPhone uitkomt “verdwijnen” dan kunt u gebruik maken van de Lost and Stolen regeling na verlenging van het contract met een jaar dan kunt u nu al bellen met de iPhone 3G en als de nieuwe iPhone uitkomt met de nieuwste iPhone.
De Lost and Stolen regeling bestaat al jaren maar het is opmerkelijk dat een T-Mobile consumenten op het idee brengt om gebruik te maken van de regeling. Enig nadeel is dat als er in 2010 weer een nieuwe iPhone uitkomt je nog een abonnement hebt wat dan nog twee jaar loopt en het is onduidelijk hoe vaak je van de regeling gebruik kan maken.
Inmiddels hebben in Nederland volgens een schatting zo’n 140.000 mensen een iPhone 3G via T-Mobile gekocht. Als de nieuwe iPhone in juli op de markt komt loopt het contract van alle 140.000 iPhone eigenaren nog minimaal een jaar. Het is zeer waarschijnlijk dat het merendeel van de huidige iPhone 3G eigenaren zo snel mogelijk in het bezit willen komen van de nieuwste iPhone. Het zou goed zijn als T-Mobile een normale verleng regeling bedenkt zonder dat consumenten zich moeten voordoen als boefjes met verhalen als: ik ben mijn iPhone kwijt, hij is verloren, kapot of gestolen.
  #31  
Oud 08-05-09, 14:43
TLW TLW is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
De Lost and Stolen regeling bestaat al jaren maar het is opmerkelijk dat een T-Mobile consumenten op het idee brengt om gebruik te maken van de regeling. Enig nadeel is dat als er in 2010 weer een nieuwe iPhone uitkomt je nog een abonnement hebt wat dan nog twee jaar loopt en het is onduidelijk hoe vaak je van de regeling gebruik kan maken.
De regeling kun je 1 x gebruiken per looptijd abo. Dat betekend dat als je al een keer gebruik hebt gemaakt van deze regeling om de iphone te krijgen dan zal deze regeling niet meer gelden voor het abo die je nu hebt. Je zult moeten wachten totdat je abo verloopt.

Ik heb dit vaker gevraagd aan de t-mobile personeel voordat ik de iphone ging halen vorig jaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen fabie1 Odido (T-Mobile) 80 07-06-10 16:50
Lost and stolen niet meer gratis!!!! onny0808 Odido (T-Mobile) 2 18-10-09 07:05
Lost and Stolen ook bij andere winkel? marcelca Odido (T-Mobile) 2 07-08-09 09:31
Lost & Stolen Tim14ww Archief 3 17-07-09 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.