iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Spijt van 3G In plaats van 1.0? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/18303-spijt-3g-plaats-1-0-a.html)

Guest-20201028093429 05-08-08 22:37

Spijt van 3G In plaats van 1.0?
 
Zijn er hier mensen die spijt hebben van het feit dat ze hun oude iPhone verkocht hebben en de nieuwe 3G ervoor in de plaats hebben genomen?iPhone 3G schijnt nogal wat problemen te hebben; Korte batterij duur, scheurtjes in de behuizing, stof onder het beeldscherm, noem maar op. Ik hoor het wel.

TriXal0ne

SneakerStyle 05-08-08 22:41

Tsja; alles was al bekent toen ik over ging op mijn nieuwe iPhone 3G, Dus kan niet zeggen dat ik erg terleur gesteld ben. Ik ben wel van mening dat de first gen een echt apparaat was en de 3G is gewoon een mobiele telefoon qua hardware. Ik hoop dat het een echt kwalitatief apple product is zoals ik van apple gewend ben. Maar de tijd zal het weten.

Celf 05-08-08 23:04

Ik denk niet dat er veel reacties komen. De gemiddelde iPhone bezitter is van mening dat de iPhone ver uitstijgt boven de concurrentie en dan is het erg moeilijk om toe te geven dat de iPhone ook maar een gewoon electronisch toestel met, op dit moment, minstens net zo veel problemen en tekortkomingen als menig concurrent ;)

iFonzie 05-08-08 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 161575)
Ik denk niet dat er veel reacties komen. De gemiddelde iPhone bezitter is van mening dat de iPhone ver uitstijgt boven de concurrentie en dan is het erg moeilijk om toe te geven dat de iPhone ook maar een gewoon electronisch toestel met, op dit moment, minstens net zo veel problemen en tekortkomingen als menig concurrent ;)

Maar dat is zijn vraag niet, hij wilt weten of er mensen zijn die spijt hebben dat ze hun iPhone first gen ingeruild hebben voor de 3g

Le0 06-08-08 03:21

Heb ze beide nog. Vind de 3G net iets fijner en sneller aanvoelen.

@ Celf: Jung, ga eens naar buiten, want wat je nu zegt slaat helemaal nergens op. Een PDA van 5 jaar oud kan meer. iPhone blinkt alleen uit qua OS.

blahblah 06-08-08 07:46

Tsja spijt, spijt. Zoals iemand hierboven al zei, de 1G 'voelde' beter. Zowel qua hardware als software. Firmware 1.1.4 was bloedje, bloedje, bloedjesnel en 2.0 is gewoon minder. Aan de andere kant, GPS, sneller internet, de App Store... Dat maakt het toch wel de moeite waard wmb!

BRT 06-08-08 08:52

Filmware 2.0 is door de app store en duz de apps die je op je scherm krijgt.
Daar veel met de apps zitten te spelen is je battarijduur sneller op
probeer maar is een dag muziek te luisten lukt je makkkelijk.
Alleen door de apps gaat je baterij sneller op!

Nikooos 06-08-08 09:13

Met de 2.0.1 heb ik geen spijt meer. Daarvoor had ik het gevoel dat de oude veel sneller was (en dat was na enkele tests ook wel duidelijk)

Maar de update van gister heeft dat ruimschoots goedgemaakt! Ik ben blij!!! :D

Guest-20201028093429 06-08-08 10:01

De iPhone 3G heb ik zelf ook vasgehouden en ik moet zeggen dat hij idd erg fijn en dus aanvoelt. Ik had toch het idee dat er mensen zijn die liefer bij de oude iPhone blijven, vandaar dit topic.

Wat ik zelf denk is dat Apple, net als Microsoft met Windows Vista, de iPhone zo snel mogelijk klaar wilde hebben. Daarom komen er nu zoveel problemen, maarja dat was ook met iPhone 1.0 als ik me niet vergis.

blahblah 06-08-08 10:03

De oude iPhone was ook pas met fw 1.0.2 'af' qua basisfunctionaliteit. En op zijn hoogtepunt met fw 1.1.4 zoals ik net al zei.

Helaas, ook bij Apple moet je een [aar updates afwachten totdat je een stabiel, snel product hebt tegenwoordig. OS X Tiger was met 10.4.9 (!) perfect geloof ik, 10.5.0 was alweer een stuk minder.

Robert M. 21-08-08 10:54

Ik heb men oude bijna verkocht, maar door iPhone Helpdesk ging het niet door.. Mijn potiëntele klant dacht daar wel even een 3G te halen :p

Inmiddels heeft deze nu bij T-Mobile een abonnement afgesloten.. Maar ik zit nu nog met mijn 2G, ik denk dat ik hem voorlopig nog in mijn broekzak hou.. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten :D hehe..

Plus dat het aanbod van de 3G nog steeds gierig is in België.. tenminste.. what i have heard :p en dan komt daarbij dat ik men 2G eerst kwijt wil voordat er een 3G komt..

Ik heb geen spijt :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.