iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Laser Freaks? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/18780-laser-freaks.html)

borgqueenx 11-08-08 17:11

Laser Freaks?
 
Zijn er op dit forum ook laser freaks?
Met lasers van meer dan 30mw?

Ik ben zelf laser freak, ik had een 50mw groene laser(gestolen) en ga na de iphone een 200mw groene laser kopen.
Die dingen zijn in de nacht heel zichtbaar, en zien er super uit!

FiXeR 11-08-08 17:46

Voor mensen die een laser zoeken, kijk eens op DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1)

Daar staan lasers tot 300mw!:D

cypher21 11-08-08 18:04

tsja, daar kun je Christiano Ronaldo goed mee in zijn ogen schijnen ;)
FOK.nl / Nieuws / Ronaldo 'aangevallen' met laserpen / FOK!frontpage

Of een aantal russen blind maken tijdens een feestje
FOK.nl / Nieuws / Lasershow verblindt festivalgangers / FOK!frontpage

Ik heb er zelf geen, maar vind de lasershows op grote feesten altijd wel erg bruut!

borgqueenx 11-08-08 18:33

lasers moet je verantwoordelijk gebruiken.
Kun je dat niet, koop er dan geen een.
Ik heb ook mijn lasers van DX.

En nee, geen lasers tot 300mw, maar tot 500mw :D

Fixer, ken ik jou niet van lang geleden op de psp community? ook star trek freak?

jay-jay 13-08-08 13:45

Weet iemand hoe lang het duurt tegen dat je uw pakje ontvangen hebt bij die dealextreme? Kben wel geintesseerd in zo ne 200mw groene laser.
Of weet er mss iemand ne winkel in belgie die die verkoopt?

Grtz Jay-Jay

FiXeR 13-08-08 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jay-jay (Bericht 168320)
Weet iemand hoe lang het duurt tegen dat je uw pakje ontvangen hebt bij die dealextreme? Kben wel geintesseerd in zo ne 200mw groene laser.
Of weet er mss iemand ne winkel in belgie die die verkoopt?

Grtz Jay-Jay

2 weken meestal

borgqueenx 13-08-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FiXeR (Bericht 168322)
2 weken meestal

Zodra de status verzonden is ongeveer 7 dagen.
om die status te bereiken duurt meestal ook 3 dagen.

borgqueenx 14-08-08 14:18

voor iemand die het een leuke hobby lijkt...: DealExtreme: $43.65 High-Power 200mW Red Laser Pen (Burns Match + Visible Beam Daytime) deze brand ook dingen, dus mischien wel leuk voor de liefhebber.

King1987 14-08-08 19:32

bedoelen jullie dit met un laser?

www.dumpert.nl - Zo. Die is goed

ik vind hem iig goed ;)

borgqueenx 15-08-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 169215)
bedoelen jullie dit met un laser?

www.dumpert.nl - Zo. Die is goed

ik vind hem iig goed ;)

ehh, ja dat is een laser, maar geen sterke.

Guest-20201028093429 15-08-08 23:14

Ik heb zelf een 95mW Laser van Green Lasers,Blue Lasers,Infra Red Laser Pointers,Laser Safety Glasses :: Dragon Lasers. Ja, ze zijn wat duurder dan die van DX maar kwalitatief super! Echt mooi. Ik heb ook nog een 50mW Laser van DX die me trouwnens ook wel bevalt:) Zeker leuke dingetjes, ook leuk op feestjes.

Bij het meer van Gevene was ik er ook mee aan het *****n, komen er meteen allemaal mensen naar je toe om te vragen waar je het gekocht hebt:p Toch wel wat anders dan zo'n rood pennetje met figuurtjes.

borgqueenx 16-08-08 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne (Bericht 169891)
Ik heb zelf een 95mW Laser van Green Lasers,Blue Lasers,Infra Red Laser Pointers,Laser Safety Glasses :: Dragon Lasers. Ja, ze zijn wat duurder dan die van DX maar kwalitatief super! Echt mooi. Ik heb ook nog een 50mW Laser van DX die me trouwnens ook wel bevalt:) Zeker leuke dingetjes, ook leuk op feestjes.

Bij het meer van Gevene was ik er ook mee aan het *****n, komen er meteen allemaal mensen naar je toe om te vragen waar je het gekocht hebt:p Toch wel wat anders dan zo'n rood pennetje met figuurtjes.

bij mij in frankrijk kreeg ik ook al heel wat vragen waar ik hem vandaan had :D
toen had ik een 50mwtje.
Vandaag krijg ik er een van 240mw. dus waarschijnlijk zo'n 200.

WDS001 18-03-10 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieta (Bericht 427517)
ik ben opzoek naar een krachtige sterke laserpen. waarschijnlijk met een groene straal en minimaal 350mW, liefst 400mW.
ik heb www.laserpennen.com gevonden. daar heb ik al een keer een 50mW groene laserpen bestelt en dat ging allemaal perfect. ben ik ook tevreden over.
nu zie ik dat ze bij deal extrme ook krachtige laserpennen hebben. heeft iemand daar ervaring mee?
als ik wat bestel bij DX, wordt het dan goed verpakt? iemand al ervaring met defecte retouren bij DX?
bij www.laserpennen.com hebben ze die sterke laserpennen meestal op voorraad zijn ze bij deal extrme ook op voorraad of moet ik echt weken wachten op mijn laser?

De levertermijn via DealExtreme is sowieso enkele weken.

PearLRoX 31-03-10 21:23

ik heb zo een zware rode .. kan ik lucifers mee aansteken en fijne ballonnetjes laten ontploffen .. wel fun maar ik wil een zwaardere..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.